Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie

Σχετικά με το Project

Με την εταιρεία Articon, τρέχουμε διαφημίσεις στο Google Ads, σε όλα τα επίπεδα. Έχουμε πραγματοποιήσει έλεγχο στο performance του site, προτείνοντας και εφαρμόζοντας λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση να αυξήσει τα leads και τις πωλήσεις. Η εταιρεία Articon προσφέρει υψηλών προδιαγραφών κουζίνες και καλύπτει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. 

Η δημιουργία μιας διαφήμισης στο Google Ads για μια εταιρεία ανακαίνισης κουζίνας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της προβολής της επιχείρησής σας και στην ελκυστικότητα νέων πελατών.

Η διαφήμιση μέσω του Google Ads μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική για μια εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες ανακαίνισης κουζίνας. Παρακάτω παρουσιάζονται στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για τη διαφημιστική εκστρατεία σας στο Google Ads:

  1. Λέξεις-κλειδιά: Καθορίστε μια λίστα με σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες σας, όπως “ανακαίνιση κουζίνας,” “ανανέωση κουζίνας,” “αλλαγή κουζίνας,” κλπ.

  2. Κατηγορίες διαφημίσεων: Δημιουργήστε διάφορες κατηγορίες διαφημίσεων, όπως διαφημίσεις για ανακαίνιση κουζίνας, νέα εγκατάσταση κουζίνας, αλλαγή επιφάνειας κουζίνας κλπ.

  3. Διαφημιστικά κείμενα: Γράψτε συναρπαστικά και σαφή διαφημιστικά κείμενα που αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών σας, όπως προσαρμοσμένες λύσεις, ποιότητα υλικών και εμπειρία.

  4. Κατάταξη διαφημίσεων: Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες επεκτάσεις διαφημίσεων όπως συνδέσμους έκθεσης, καλέστε επιπλέον, σχόλια κλπ., για να αυξήσετε την προσφορά των διαφημίσεών σας.

  5. Στόχευση τοποθεσίας: Χρησιμοποιήστε τη στόχευση βάσει τοποθεσίας για να φτάσετε σε ανθρώπους που βρίσκονται στην περιοχή σας και ενδιαφέρονται για ανακαίνιση κουζίνας.

  6. Λήψη δράσης στην ιστοσελίδα σας: Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει κατάλληλα σημεία λήψης δράσης (CTA), όπως φόρμες επικοινωνίας ή κλήσης, για να βοηθήσετε τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας.

  7. Αναλυτικά δεδομένα: Χρησιμοποιήστε τα αναλυτικά δεδομένα που παρέχει το Google Ads για να αξιολογήσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας και να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ανάλογα.

  8. Παρακολούθηση και βελτίωση: Παρακολουθείτε συνεχώς τις διαφημίσεις σας, αναλύοντας ποιες λέξεις-κλειδιά, διαφημίσεις και στρατηγικές λειτουργούν καλύτερα. Βελτιώστε συνεχώς την εκστρατεία σας βάσει αυτών των δεδομένων.

Θυμηθείτε ότι η επιτυχία στο Google Ads απαιτεί δοκιμές, προσαρμογές και συνεχή βελτίωση. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις μετρήσεις και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας ανάλογα με τα αποτελέσματα που βλέπετε.

“Διαθέτουμε γνώση και εμπειρία στη προώθηση επιχειρήσεων και επαγγελματιών τόσο στη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμιση με στρατηγικό πλάνο.”

- Γιωργος Χατζηθεοδοσιου , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Porject

Contact Title
Πελάτης Articon
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες Google Ads
Contact Title
Κλάδος Κουζίνες
Contact Title
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress

Ζητηστε Δωρεαν Εκτιμηση

Καλέστε μας

'Αψογη συνεργασία, κατάρτιση, χρόνοι εξαιρετικοί, σημασία στην λεπτομέρεια, θαυμάσιο αποτέλεσμα Εύγε !!!
LOGO
Μανώλης Ξενάκης
CEO Articon