Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie

Σχετικά με το Project

Με τον εξαιρετικό χειρουργό θυρεοειδούς Κωνσταντίνο Αποστόλου έχουμε αναπτύηει μια εις βάθος στρατηγική ιατρικού Μάρκετινγκ τόσο στη Google όσο και τα Social Media. Μέσα από την ανάπτυξη ιατρικής αρθρογραφίας σε στοχευμένες λέξεις κλειδιά ισχυροποιούμε και ανεβάζουμε με σταθερότητα την επισκεψιμότητα.

Ανασχεδιάσαμε την ιστοσελίδα με τις πιο σύγχρονες τεχνικές σε όλα τα επίπεδα.

Γιατί είναι σημαντική η οργανική επισκεψιμότητα

Η πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα της Google είναι σημαντική για έναν ορθοπεδικό (ή οποιονδήποτε επαγγελματία) για τους εξής λόγους:

  1. Ορατότητα: Η πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα της Google έχει τη μεγαλύτερη ορατότητα για τους χρήστες. Οι περισσότεροι άνθρωποι σπάνια κάνουν κλικ στις σελίδες πέρα ​​από την πρώτη, οπότε η προβολή στην πρώτη σελίδα αυξάνει τις πιθανότητες να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

  2. Εμπιστοσύνη και αξιοπιστία: Οι χρήστες τείνουν να θεωρούν τις ιστοσελίδες που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα ως πιο αξιόπιστες και αξιόλογες. Η υψηλή θέση στα αποτελέσματα δίνει την εντύπωση ότι η ιστοσελίδα σας είναι αξιόπιστη και επαγγελματική, αυξάνοντας τις πιθανότητες να επιλέξουν τις υπηρεσίες σας.

  3. Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας: Όταν η ιστοσελίδα σας βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνουν κλικ σε αυτήν οι χρήστες, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερους ασθενείς ή πελάτες για τον ορθοπεδικό σας.

  4. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, πολλοί ορθοπεδικοί ανταγωνίζονται για πελάτες online. Μια υψηλή θέση στα αποτελέσματα της Google σας δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων ορθοπεδικών που μπορεί να προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες.

Σημεία Κλειδιά

Ο χειρουργός έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας, καθώς πρόκειται κυρίως για αντιμετώπιση περιστατικών που χρίζουν χειρουργικής επέμβασξς. Αυτό έχει ως συνέπεια ότι πρέπει να απτυχθεί εμπιστοσύνη από τον ιατρό προς τους ασθενείς, σε έναν τομέα όπως τον ιατρικό με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό. Το Branding είναι το σημείο κλειδί.

“Τα αποτελέσματα έρχονται στον ιατρικό κλάδο, όταν υπάρχει επιμονή, ανάπτυξη σχεδίου και εφάρμοση του όπως και συνεχής έλεγχος της απόδοσης.”

- ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΟΣΙΟΥ , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Project

Contact Title
Πελάτης Χειρουργός Αποστόλου
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες Google Ads, SEO, Socia
Contact Title
Κλάδος Ιατρικός
Contact Title
Ιστοσελίδα www.drapostolou.gr
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress

ΖΗΤΗΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Καλέστε μας

Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του. Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!! Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing. Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του! Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Κωνσταντίνος-Αποστόλου-Βιογραφικό-Ιατρός
Dr. Αποστόλου
Γενικός Χειρουργός