SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Blog

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάιος 26, 2018 | 0 Comment

Είτε πρόκειται να διατηρήσετε επαφή με φίλους ή οικογένεια για να προωθήσετε την καριέρα σας, είναι πιθανό να έχετε τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο. Ενώ το Facebook, το Twitter και το Google είναι εξαιρετικά δημοφιλείς, αυτές οι πλατφόρμες μπορεί να μην είναι σε θέση να σας βοηθήσουν επαγγελματικά. Αυτό συμβαίνει όταν μπαίνουν στο παιχνίδι επαγγελματικές ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και, υπάρχει ένα όνομα που αμέσως μεταπηδά όταν αναφέρετε την “επαγγελματική κοινωνική δικτύωση” – το LinkedIn. Το LinkedIn
Σε έναν τέλειο κόσμο όλες οι διευθύνσεις URL θα είναι τέλεια βελτιστοποιημένες από την πρώτη μέρα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Οι διευθύνσεις URL πρέπει να αλλάξουν για διάφορους λόγους, ανεξάρτητα από το αν βελτιστοποιείτε τη σελίδα για πρώτη φορά, αντιδρώντας σε μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν ή αναγκάζονται να το κάνουν για άλλους λόγους, είναι κάτι που όλοι πρέπει να αντιμετωπίσουμε με τον κόσμο του SEO. Ωστόσο, εάν
Οι περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι κάτι που αξίζει να επιτευχθεί θέλει δουλειά. Χρειάζεται χρόνος και ενέργεια για να αποδώσει καρπούς μια επένδυση. Η αρχή είναι αυτή που μπορείτε να εφαρμόσετε σε πολλούς τομείς της ζωής, μία από τις οποίες είναι η εκστρατεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Πιθανότατα γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να περιμένετε να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας σε μια μέρα. Αλλά αν σκοπεύετε να ξοδέψετε χρόνο και χρήματα σε κάτι, είναι εύλογο
Οι Webmasters και SEOs που προσπαθούν να επιτύχουν μια ισχυρή κατάταξη στη Google θέλουν να κατανοήσουν το Google Sandbox. Τι είναι αυτό? Υπάρχει πραγματικά; Υπάρχει τρόπος να το αποφύγετε εξ ολοκλήρου; Σε αυτό το άρθρο θα σας εξηγήσω τα περισσότερα από αυτά που θα θέλατε ποτέ να γνωρίζετε για το Sandbox, αλλά δεν γνωρίζετε ποιον να ρωτήσετε. Τι είναι το Google Sandbox; Το Google Sandbox είναι ένα υποτιθέμενο φίλτρο που τοποθετείται σε νέους ιστότοπους. Το
Σε αυτό το άρθρο θέλω να σας δείξω πώς να ενισχύσετε την εξουσία του ιστότοπού σας. Θυμηθείτε, ο σκοπός της απόκτησης συνδέσμων είναι η οικοδόμηση της αρχής του ιστότοπού σας. Όσο πιο έγκυρος είναι ο ιστότοπός σας, τόσο πιο εύκολο είναι να ανεβάσετε στη κατάταξη λέξεις-κλειδιά. 1. Διορθώστε τα χαλασμένα Links που βάζετε στην ιστοσελίδα σας Να θυμάστε ότι κάθε εξωτερικός σύνδεσμος που τοποθετείτε στον ιστότοπό σας διαρρέει μια αρχή. Αυτός είναι ο λόγος για
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο