SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Blog

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάιος 26, 2018 | 0 Comment

Η εύρεση του σωστού ακροατηρίου μπορεί να είναι ένα αποθαρρυντικό έργο, αλλά δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό ή να περιπλέξουμε τη διαδικασία. Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν ορίζετε το κοινό-στόχο σας: Εξετάστε την Τρέχουσα Πελατοκεντρική σας και την Επαναληπτική Επιτυχία Διαβάστε : 5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Δεν υπάρχει ανάγκη να προσλάβετε μια φανταχτερή ερευνητική εταιρεία για να βρείτε το κοινό σας. Υπάρχει
Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά – μεγάλης εμβέλειας περιέχουν 3 ή περισσότερες λέξεις και είναι πιο συγκεκριμένες από τις λέξεις-κλειδιά βραχείας ουράς. Συχνά είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και έχουν μικρότερο όγκο αναζητήσεων παρά τις βραχείας ουράς, αλλά φτάνουν σε ένα πιο συγκεκριμένο κοινό-στόχο. Mια μελέτη σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών του Amazon αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές επωφελούνται από την πρόσβαση σε ποικιλία προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα βιβλίων δέκα φορές περισσότερο από την τιμή του προϊόντος.
Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη Google ; Πρόκειται για το πιο σημαντικό, χαρακτηριστικό SEO πρόβλημα όλων των εποχών. Η Google πρέπει να διαβάσει τον ιστότοπό σας, προκειμένου να αποκτήσει οργανική επισκεψιμότητα από την Google. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι ευρετηριασμένος, χάνεται.. Κανείς δεν θα βρει το περιεχόμενό σας, επειδή δεν είναι μέρος του ευρετηρίου αναζήτησης της Google. Το πρώτο βήμα για την επίλυση ενός ζητήματος ευρετηρίασης είναι η διάγνωση του ζητήματος της
SEO για υδραλικούς στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Λάρισα, Βόλο και όλες τις περιοχές και πόλειςτης Ελλάδας όπως επίσης και εξωτερικού ως υδραυλικοί. Μπορεί να είναι τρομερά απογοητευτικό προσπαθώντας να καταλάβετε πώς να λάβετε περισσότερες κλήσεις & leads από το Διαδίκτυο με τόσες πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις (SEO, PPC, Social Media, Pay-Per-Lead) και διάφοροι πάροχοι που σας καλούν καθημερινά, προσφέροντάς σας την καλύτερη επιλογή. Τι να κάνετε, σε ποια σειρά να τις κάνετε και ποιους να εμπιστευτείτε
SEO για Ηλεκτρολόγους στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Κρήτη και όλες τις περιοχές και πόλεις της Ελλάδας στη κατηγορία Ηλεκτρολόγοι. Οι ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων χρειάζονται τακτικά τη βοήθεια εξειδικευμένου ηλεκτρολόγου. Και όταν το κάνουν, οι περισσότεροι από αυτούς φαίνονται on line. Αυτό σημαίνει ότι για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να τους βοηθήσετε με τις ηλεκτρικές τους ανάγκες, η επιχείρησή σας πρέπει να είναι ορατή στο διαδίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο