Σύμφωνα με την Google, οποιαδήποτε σελίδα συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου που μπορεί να επηρεάσει την υγεία, την ευτυχία, την ασφάλεια ή την οικονομική ευρωστία ενός ατόμου είναι μια σελίδα YMYL (Your Money your life).

Αν έχετε έναν ιστότοπο που προσφέρει συμβουλές για τις μετοχές, οι σελίδες που περιλαμβάνουν αυτές τις συμβουλές είναι σελίδες YMYL.

Αν τρέχετε ένα blog της μαμάς που διανέμει συμβουλές για γονείς, είναι γεμάτο με σελίδες YMYL.

Αν έχετε έναν ιστότοπο που μιλάει ασθένειες με βάση τα συμπτώματα, αυτή είναι μια σελίδα YMYL.

Ακολουθούν πληροφορίες από την Google:

Σελίδες αγορών ή χρηματοοικονομικών συναλλαγών: ιστοσελίδες που επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν αγορές, να μεταφέρουν χρήματα, να πληρώνουν λογαριασμούς κ.λπ. on line (όπως ηλεκτρονικά καταστήματα και σελίδες ηλεκτρονικής τραπεζικής).
Σελίδες χρηματοοικονομικών πληροφοριών: ιστοσελίδες που παρέχουν συμβουλές ή πληροφορίες σχετικά με τις επενδύσεις, τους φόρους, τον προγραμματισμό συνταξιοδότησης, την αγορά κατοικίας, την πληρωμή για το κολέγιο, την αγορά ασφάλισης κ.λπ.
Σελίδες ιατρικών πληροφοριών: ιστοσελίδες που παρέχουν συμβουλές ή πληροφορίες σχετικά με την υγεία, τα ναρκωτικά, συγκεκριμένες ασθένειες ή καταστάσεις, ψυχική υγεία, διατροφή κλπ.
Σελίδες νομικών πληροφοριών: ιστοσελίδες που παρέχουν νομικές συμβουλές ή πληροφορίες σχετικά με θέματα όπως το διαζύγιο, η φύλαξη παιδιών, η δημιουργία θέλησης, η καθιέρωση πολίτη κ.λπ.
Ειδησεογραφικά άρθρα ή σελίδες δημόσιων / επίσημων πληροφοριών που είναι σημαντικές για την ενημέρωση των πολιτών: ιστοσελίδες που περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες, τις πολιτικές, τους ανθρώπους και τους νόμους της τοπικής / πολιτειακής / εθνικής κυβέρνησης. υπηρεσίες αντιμετώπισης καταστροφών · κυβερνητικά προγράμματα και κοινωνικές υπηρεσίες · νέα σχετικά με σημαντικά θέματα όπως διεθνείς εκδηλώσεις, επιχειρήσεις, πολιτική, επιστήμη και τεχνολογία. κ.λπ. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την κρίση και τις γνώσεις σας για το τοπικό σας περιβάλλον. Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι απαραίτητα όλα τα άρθρα ειδήσεων YMYL.
Άλλο: υπάρχουν πολλά άλλα θέματα που μπορείτε να εξετάσετε το YMYL, όπως η υιοθεσία παιδιών, πληροφορίες για την ασφάλεια των αυτοκινήτων κ.λπ. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την κρίση σας.

Το YMYL και το Google Medic Update

Λόγω της τελευταίας ενημέρωσης της Google – που ονομάστηκε ενημέρωση “Medical” – οι σελίδες YMYL βρέθηκαν στο προσκήνιο.

Αν και η Google ισχυρίζεται ότι η ενημέρωση ήταν “Ευρεία”, λίγες βιομηχανίες έλαβαν το κύριο βάρος της κατάταξης.

Οι βιομηχανίες υγείας και ευεξίας φάνηκαν να υποφέρουν περισσότερο, ακολουθούμενες από τις ενημερώσεις YMYL.

Για να είμαστε σαφείς, δεν υπάρχει επιβεβαίωση από την Google.

Αλλά όταν το δούμε πιο συγκεκριμένα, φαίνεται ότι οι περισσότερες βιομηχανίες που επλήγησαν σκληρότερα μπορούν να θεωρηθούν YMYL: υγεία, ηλεκτρονικό εμπόριο, χρηματοδότηση και επιχειρήσεις.

Η ενημέρωση του Google Medic είχε μεγάλη επίδραση στις σελίδες YMYL

Έχει αφήσει πολλούς εμπόρους που εικάζουν ότι η Google υπονομεύει τη συνολική αξιοπιστία και εξουσία του site.

Ας ΡΙΞΟΥΜΕ μια ΜΑΤΙΑ.

Οδηγίες ποιότητας Rater και σελίδες YMYL

Η Google διατηρεί πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας για τις σελίδες YMYL επειδή οι κακές πληροφορίες θα μπορούσαν να βλάψουν τους ανθρώπους οικονομικά, σωματικά ή συναισθηματικά.

Θυμηθείτε, το Big G κρίνει την ποιότητα μιας ιστοσελίδας με τη βοήθεια των ποιοτικών κριτών ποιότητας αναζήτησης.

Ποιοι είναι αυτοί οι κριτές ποιότητας αναζήτησης και τι κάνουν;

Συνοπτικά, είναι περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι ανά τον κόσμο που αξιολογούν τα αποτελέσματα αναζήτησης. Η ιδέα είναι να διασφαλιστεί ότι οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης Google βρίσκουν τις πληροφορίες που αναζητούν online.

Αυτοί οι βαθμολογητές λαμβάνουν πραγματικές αναζητήσεις . Στη συνέχεια, αναφέρουν την ποιότητα των αποτελεσμάτων που λαμβάνουν.

Συγκεκριμένα, υπολογίζουν την ποιότητα των κορυφαίων σελίδων στο σύνολο αποτελεσμάτων. Όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα, τόσο πιο πιθανό είναι ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης Google επέστρεφαν τα είδη σελίδων που θα περίμενε κανείς.

Όταν αυτοί οι ποιοτικοί βαθμολογητές σκοντάψουν σε μια σελίδα YMYL, θα την βαθμολογήσουν. Όταν το κάνουν, θα το αξιολογήσουν σε σχέση με ένα αυστηρότερο σύνολο προτύπων απ ‘ό, τι θα χρησιμοποιούσαν για άλλες σελίδες λόγω των πιθανών επιπτώσεων.

Έτσι, αν έχετε μια σελίδα YMYL που θέλετε να ταξινομήσετε, θα πρέπει να κάνετε περισσότερα από τη βελτιστοποίηση της για τον αλγόριθμο αναζήτησης Google. Θα χρειαστεί να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες της ποιότητας της Google πραγματικά συμπαθούν το περιεχόμενο.

YMYL και Ε-Α-Τ

Όπως ανέφερα παραπάνω, οι ποιοτικοί βαθμολογητές εφαρμόζουν αυστηρότερους κανόνες για τις σελίδες YMYL από ό, τι άλλες σελίδες. Ένας από αυτούς τους κανόνες είναι το E-A-T.

Στην πραγματικότητα, το E-A-T είναι τρεις κανόνες.

Εμπειρογνωμοσύνη – είναι ο συντάκτης του έργου ειδικός στο θέμα;
Αρχή – Είναι ο συντάκτης μια αναγνωρισμένη αρχή σχετικά με το θέμα;
Αξιοπιστία – Το περιεχόμενο είναι ακριβές;

Αν προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε έναν ιστότοπο αρχής και δεν δίνετε προσοχή στους τρεις αυτούς κανόνες, οι βαθμολογητές ποιότητας της Google ενδέχεται να δώσουν στη σελίδα σας μια βαθμολογία “χαμηλής ποιότητας”.

Όταν συμβεί αυτό, ο ιστότοπός σας πιθανόν να εξαφανιστεί από την κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).

Δεν θα χάσετε την κατάταξη εν μία νυκτί. Η Google χρησιμοποιεί ανατροφοδότηση από τους ποιοτικούς βαθμολογητές για να προσαρμόσει τον αλγόριθμο αναζήτησης. Δεν επηρεάζουν άμεσα τα αποτελέσματα.

Στη συνέχεια, εξετάστε μερικούς τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας ακολουθεί τους κανόνες του E-A-T.

YMYL: Εξειδίκευση

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να καθιερωθείτε ως ειδικός στο δικό σας τομέα.

Ευτυχώς, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε είναι να κάνετε αυτό που κάνετε ήδη: να δημοσιεύσετε περιεχόμενο.

Τοποθετήστε τον εαυτό σας ως εμπειρογνώμονα σε θέματα (ΜΜΕ), ανατρέποντας περιεχόμενο το οποίο, από μόνο του, δείχνει ότι γνωρίζετε τον χώρο σας.

Τα άτομα που περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να πουν: “Πω πω! Αυτός ο συγγραφέας είναι ένας ειδικός! “Καθώς διαβάζουν τους τίτλους σας και σαρώνουν τις αναρτήσεις σας. Ορισμένα από αυτά τα άτομα θα είναι κατευθυντήριες οδηγίες για την ποιότητα του Google.

Επίσης, καυχηθείτε για τον εαυτό σας στην αρχική σας σελίδα.

Έχετε πιστοποιήσεις; Μοιραστείτε τα με όλους. Χρησιμοποιήστε λογότυπα των οργανισμών τυποποίησης εάν είναι δυνατόν.

Έχετε πτυχίο προηγμένης τεχνολογίας; Να είστε βέβαιος να το αναφέρετε και αυτό.

Στην πραγματικότητα, αν έχετε ένα Ph.D. δίπλα στο όνομά σας, χρησιμοποιήστε το. Σε αυτή την περίπτωση, δεν είστε μόνο “Joe Smith”, είστε “Joe Smith, Ph.D.”

Αυτό θα σας τοποθετήσει ως ειδικό στον τομέα σας.

YMYL: Αρχή

Πιστέψτε το ή όχι, μπορείτε να είστε ειδικός και όχι μια αρχή με επιρροή.

Κάποιος μπορεί να ξέρει τα πάντα για το SEO. Αλλά ίσως αυτό το άτομο δεν έχει blog, δεν έχει μιλήσει ποτέ σε συνέδριο και ποτέ δεν έχει προσληφθεί για την εμπειρία του.

Αυτός είναι κάποιος που είναι ειδικός αλλά αρχή επιρροής.

Οι ειδικοί έχουν το μυαλό. Οι αρχές έχουν την επιρροή.

Έτσι, αφού έχετε καθιερωθεί ως ειδικός, θα πρέπει να εδραιωθείτε ως αρχή. Αυτό μπορεί να πάρει λίγο επιπλέον εργασία.

Για αρχάριους, βάλτε κοινωνική απόδειξη στην αρχική σας σελίδα. Συμπεριλάβετε αναφορές (κατά προτίμηση με φωτογραφίες) ανθρώπων που επαίνεσαν το έργο που κάνατε για αυτούς.

Στη συνέχεια, αναφέρετε κάποιες ομιλίες που έχετε κάνει σε συνέδρια που σχετίζονται με τη βιομηχανία.

Αν δεν έχετε ομιλίες στο παρασκήνιο σας, τότε είναι καιρός να χτίσετε. Ξεκινήστε με περιήγηση για επερχόμενα συνέδρια. Βρείτε σχετικούς ιστότοπους και αναζητήστε έναν σύνδεσμο “Ενδιαφέρεστε να μιλάτε;”. Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να μάθετε για την ευκαιρία να συμμετέχετε.

Τέλος, κερδίστε την υποστήριξη των βασικών παραγόντων επηρεασμού. Όταν άλλοι δημοφιλείς άνθρωποι συνιστούν τη δουλειά σας, τότε οι άνθρωποι θα αντιληφθούν ότι είστε άνθρωπος αρχής και επιρροής.

YMYL: Αξιοπιστία

Πρέπει επίσης να προμοτάρετε τον εαυτό σας και τον ιστότοπό σας ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Ξεκινήστε με το προφανές: μην βάζετε λάθος πληροφορίες στο περιεχόμενό σας!

Όταν βάζετε λανθασμένες πληροφορίες στα άρθρα σας, οι άνθρωποι θα σχηματίσουν αρνητική γνώμη. Μερικοί από αυτούς τους ανθρώπους θα μπορούσαν να είναι ποιοτικοί βαθμολογητές της Google.

Στη συνέχεια, επιτρέψτε στους χρήστες να ελέγξουν την εργασία σας και το περιεχόμενό σας. Δεν υπάρχει τίποτα που να λέει “ξέρω ότι έχω δίκιο” περισσότερο από κάποιον που είναι πρόθυμος να επιτρέψει σε άλλους να κρίνουν την ακρίβεια των δηλώσεών του.

Τέλος, συμπεριλάβετε περιπτωσιολογικές μελέτες εάν είναι σχετικές. Σε αυτές τις περιπτωσιολογικές μελέτες, εξηγήστε πώς οι συμβουλές που δώσατε σε άλλους ανθρώπους έκαναν τη ζωή τους καλύτερη.

Θυμηθείτε: δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαστά ονόματα σε μελέτες περιπτώσεων. Χρησιμοποιήστε τα πραγματικά ονόματα ατόμων ή επιχειρήσεων που έχετε βοηθήσει, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να το τσεκάρουν από μόνοι τους.

Σας παραθέτω παρακάτω χρήσιμες συμβουλές για να ακολουθήσετε :

Κρατήστε ενημερωμένες πληροφορίες. Αν έχετε μια δημοσίευση στο blog σχετικά με τα κορυφαία εργαλεία για λέξεις κλειδιά πριν από τέσσερα χρόνια, θα θέλετε να το ενημερώσετε. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα καλύτερα ερευνητικά εργαλεία εξελίχθηκαν αρκετά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πιθανότατα θα διατηρήσετε μια καλή κατάταξη για αυτή τη σελίδα εάν την ανανεώνετε κάθε έξι μήνες περίπου.
Δημιουργήστε έναν ποιοτικό ιστότοπο. Τίποτα δεν λέει “είμαι πραγματικά κάποιος που δεν πρέπει να παίρνετε σοβαρά” περισσότερο από έναν κακώς σχεδιασμένο ιστότοπο ή ένα που είναι γεμάτο σφάλματα και 404 σφάλματα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει μεγάλη εμφάνιση σε μια πλατφόρμα για κινητά.
Καθορίστε τον σκοπό της σελίδας. Συνήθως είναι καλύτερο να καλύπτετε ένα ενιαίο, γενικό θέμα ανά άρθρο. Υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα, φυσικά. Κατά γενικό κανόνα, όμως, θα μπερδεύουμε τους ανθρώπους αν προσπαθήσετε να τους χτυπήσετε με πάρα πολλά θέματα ταυτόχρονα. Επιδείξτε την εμπειρία σας με άρθρα μεμονωμένου θέματος.
Παρέχετε λεπτομερές, περιεχόμενο. Ακολουθεί ένας άλλος κανόνας: το περιεχόμενο μακράς μορφής θα σας καθοδηγήσει περισσότερο ως ειδικό στον τομέα σας από ένα σύντομο κομμάτι 500 λέξεων. Εξετάστε προσεκτικά το θέμα σας και μοιραστείτε τι έχετε μάθει από τις σπουδές σας. Έτσι θα πείσετε τους αναγνώστες ότι γνωρίζετε.
Σύνδεση με άλλες σελίδες ειδικών. Όταν συνδέεστε με άρθρα που έχουν αξιολογηθεί από ομότιμους χρήστες ή άρθρα ειδήσεων που έχουν συνταχθεί από άλλους ειδικούς, καθιστάτε σαφές ότι έχετε κάνει την εργασία σας. Οι βαθμολογητές ποιότητας της Google θα το λάβουν υπόψη.
Παρέχετε συμβουλές με δυνατότητα προσφυγής. Μην εκθέτετε μόνο τις γνώσεις σας, χρησιμοποιήστε τις γνώσεις σας. Συγκεκριμένα, ενημερώστε τους ανθρώπους πώς να εφαρμόσετε τις πληροφορίες που μοιράζεστε για να βελτιώσετε τη ζωή τους.
Συμπεριλάβετε βιογραφικό συγγραφέα. Στο τέλος του περιεχομένου σας, προσθέστε μια βιογραφία με απόδειξη της εμπειρίας σας στο θέμα. Φροντίστε να συμπεριλάβετε και ένα επαγγελματικό πορτρέτο.