Προώθηση και Διαφήμιση Δικηγορικού γραφείο Στοχευμένα
Δικηγορικό Μάρκετινγκ από τους Ειδικούς
Οι δικηγόροι πρέπει να ακολουθούν αυτή τη μορφή κατά την οργάνωση του περιεχομένου του ιστότοπου
Ο ιστότοπος θα πρέπει να επικεντρώνεται σε ένα γενικό θέμα (όπως είναι ο νόμος περί σωματικών βλαβών).
Ο ιστότοπος θα πρέπει να αναλύει τους υποτομείς του κεντρικού θέματος (για σωματικές βλάβες, όπως αυτοκινητικά ατυχήματα, τροχαία ατυχήματα, ατυχήματα μοτοσικλετών κλπ.).
Κάθε σελίδα του ιστότοπου πρέπει να είναι σχετική με ένα μοναδικό θέμα.
Η δημιουργία περιεχομένου με αυτόν τον τρόπο βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να τις οργανώνουν και οι επισκέπτες να το βρίσκουν.
Περιεχόμενο γραμμένο για νέο πελατολόγιο
Μια άλλη μοναδική πτυχή του SEO για δικηγόρους είναι το γεγονός ότι το περιεχόμενο πρέπει να συνταχθεί από νομικούς επαγγελματίες, νομικούς ή εξειδικευμένους επαγγελματίες της ομάδας μας.
Τοπικό Local SEO για Δικηγόρους: Διατήρηση της ορατότητας στην αναζήτηση
Οι δικηγόροι εξυπηρετούν αιχμαλωτισμένα τοπικά δημογραφικά στοιχεία και συχνά δεν υπάρχει έλλειψη ανταγωνισμού, καθιστώντας το τοπικό SEO σημαντικό.
Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές για να παραμείνει ορατή στην τοπική αναζήτηση:
Συμμετοχή σε τοπικούς νόμιμους και παραδοσιακούς καταλόγους.
Ζητήστε το προφίλ σας στο προφίλ Google My Business, συμπληρώστε το πλήρως και επιβεβαιώστε το.
Ζητήστε την καταχώριση επιχείρησης Bing.
Κάντε μια σελίδα με συγκεκριμένη τοποθεσία με όρους σχετικά με τη θέση σε αυτό.
Η στρατηγική προβολής και άνοδος θέσεων τοπικά του δικηγορικού σας γραφείου χρίζει επαγγελματικής προσέγγισης.
Link Building για δικηγόρους
Η Google ανήγγειλε το 2016 ότι οι σύνδεσμοι ήταν ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που επηρέασαν τις σελίδες κατά την αναζήτηση. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται ίσοι όλοι οι σύνδεσμοι. Οι δικηγόροι πρέπει να ξοδεύουν χρόνο για να αποκτήσουν συνδέσμους από συναφείς και υψηλής ποιότητας πηγές, όπως το. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των συνδέσμων υψηλής ποιότητας που δείχνουν σε δικτυακό τόπο δικηγόρου, τόσο πιο πιθανό είναι ότι ο ιστότοπος πρέπει να ταξινομείται καλά για τις φράσεις-κλειδιά στόχων του.
Η εμπορία ενός διαδικτυακού τόπου δεν είναι πλέον προαιρετική για τους δικηγόρους. Πολλοί καταναλωτές πηγαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες σχετικά με τις νομικές υπηρεσίες και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ αναζήτησης είναι απαραίτητο για να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.