SEO Προώθηση ιστοσελίδων

Θέλετε να οδηγήσετε την ιστοσελίδα σας στη 1η σελίδα της Google, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς; Λοιπόν, έχετε έρθει στο σωστό μέρος! Έχουμε οδηγήσει δεκάδες ιστοσελίδες στη 1η σελίδα της Google και θα σας αναλύσουμε πως το πετυχαίνουμε μέσω του SEO.

Πρώτον, ας ξεκινήσουμε με ένα γρήγορο μοτίβο για το πώς λειτουργούν η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης.

Πώς λειτουργεί το Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης)

 

Η πρώτη σελίδα στη Google μέσω SEO τεχνικών χρειάζεται επιμονή υπομονή και συνεχή μελέτη!

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβετε σχετικά με τη Google είναι ότι η Google δεν είναι το Διαδίκτυο. Επειδή η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στη Google, δεν σημαίνει ότι δεν είναι στο Διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να δημοσιεύεται ζωντανά στο Διαδίκτυο χωρίς να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται οι ιστοσελίδες της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης είναι ότι η Google έχει αυτοματοποιήσει τα συστήματα υπολογιστών που λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο, τα οποία επισκέπτονται τυχαία ιστοσελίδες σε όλο το Διαδίκτυο, λαμβάνουν screenshots κάθε σελίδας και τα αρχειοθετούν σε μια τεράστια βάση δεδομένων.

Στο πλαίσιο της λήψης screenshots κάθε ιστοσελίδας, το σύστημα της Google διαβάζει κάθε λέξη και άλλο περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα (όπως φωτογραφίες, βίντεο, αρχεία ήχου κ.λπ.) για να προσδιορίσει το συγκεκριμένο θέμα της σελίδας. Η Google χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να καθορίσει ποιες ιστοσελίδες θα εμφανίζονται και με ποια σειρά για μια συγκεκριμένη αναζήτηση λέξεων-κλειδιών.

Με άλλα λόγια, οι αλγόριθμοι υπολογιστών της Google καθορίζουν δυναμικά ποια ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο είναι η πιο σχετική για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί και την εμφανίζει πρώτη. Στη συνέχεια εμφανίζει τη δεύτερη πιο σχετική σελίδα και ούτω καθεξής. Η προκύπτουσα λίστα ιστοσελίδων είναι γνωστή ως σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).

Το SERP μπορεί να αποτελείται από διάφορα τμήματα:

Το επάνω τμήμα συνήθως αποτελείται από 3 ή 4 διαφημίσεις με κείμενο που είναι επί πληρωμή (Google Adwords) και σχετίζονται με τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή της αναζήτησης.
Αν η Google σκέφτεται ότι ο χρήστης αναζητά μια τοπική επιχείρηση σε κοντινή απόσταση, θα προσθέσει μια ενότητα κάτω από τις πληρωμένες διαφημίσεις που ονομάζεται Local Map Pack.
Το κύριο τμήμα στη μέση αποτελείται από την “οργανική” (μη πληρωμένη) λίστα ιστοσελίδων που σχετίζονται με τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή της αναζήτησης.

Τα πρώτα αποτελέσματα είναι αυτά του Google Adwords !
Αποτελέσματα Local μέσω χάρτη του Google My Business

Τα παραπάνω αποτελέσματα που βλέπετε έρχονται με σειρά προτεραιότητας κατά τη Google. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα οργανικά αποτελέσματα έχουν χαμηλότερη απήχηση επειδή είναι στη τρίτη θέση των επιλογών.

Πώς μπορώ να βρω την ιστοσελίδα μου στη Google;

Πρώτον, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει ευρετηριαστεί από την Google. Για να μάθετε αν έχει ανακαλυφθεί, πληκτρολογήστε site: yourdomain.com στο πλαίσιο αναζήτησης Google, αντικαθιστώντας το domain σας με το πραγματικό σας Domain. Εάν δείτε μια λίστα με τις σελίδες του ιστότοπού σας, τότε η Google έχει ήδη ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας και θα συνεχίσει να την επισκέπτεται περιστασιακά για να ελέγξει για ενημερώσεις. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι καταχωρημένη, υποβάλετε την εδώ: http://www.google.com/addurl. Θα χρειαστούν 1 ή 2 εβδομάδες για να επισκεφτεί η Google και να καταχωρήσει την ιστοσελίδα σας.

Δεύτερον, θυμηθείτε, η Google θα εμφανίσει μόνο ιστοσελίδες που σχετίζονται με τη λέξη-κλειδί που αναζητείται. Το πρώτο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι το κείμενο της ιστοσελίδας σας σχετίζεται με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Εάν δεν σχετίζεται, οι πιθανότητες είναι ότι η Google δεν θα το περάσει ψηλά στη κατάταξη.

Τρίτον, μόνο και μόνο επειδή η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα, δεν σημαίνει ότι δεν εμφανίζεται καθόλου. Μεταβείτε στο κάτω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων και κάντε κλικ στο κουμπί “Επόμενο” για τη σελίδα 2 και ούτω καθεξής. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να βρίσκεται στη σελίδα 2, στη σελίδα 82 ή κάπου ενδιάμεσα.

Εντάξει, η ιστοσελίδα μου είναι στη Google, αλλά είναι στη 5η σελίδα! Πώς μπορώ να το ανεβάσω για να εμφανιστεί στη 1η σελίδα ;
Αυτή είναι η ερώτηση κλειδί!. Ένας ολόκληρος κλάδος έχει κατασκευαστεί για να απαντήσει σε αυτή την ερώτηση και εκατομμύρια δολάρια και ευρώ δαπανώνται κάθε χρόνο για να το πετύχουν αυτό! Η πρώτη ερώτησή μου για εσάς είναι: “Πόσα χρήματα έχετε;” Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι για να σπρώξετε την ιστοσελίδα σας στη πρώτη σελίδα.

Μπορείτε να πληρώσετε για να είστε στην πρώτη σελίδα της Google και δεν χρειάζεται να χαλάσετε πάρα πολλά χρήματα. Αυτό ονομάζεται Διαφημίσεις Google.

Μπορείτε να επίσης μπείτε στη πρώτη σελίδα μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων (Search Engine Optimization).

Θα εξηγήσω και τα δύο παρακάτω …

Διαφημίσεις Google (πληρώνετε για να παίξετε!)

Ο πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος για να φτάσετε στη 1η σελίδα της Google για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί είναι να πληρώσετε για μια διαφήμιση. Εγγραφείτε με την Google, επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε, και στη συνέχεια ποντάρετε για το ποσό που θέλετε να πληρώσετε κάθε φορά που κάνει κάποιος κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό ονομάζεται pay-per-click. Όσο υψηλότερο είναι το ποντάρισμα που προσφέρετε ανά κλικ, τόσο υψηλότερη θα είναι η διαφήμισή σας στο επάνω μέρος της σελίδας, ενώ όλα τα υπόλοιπα θα είναι ίσα.

Μπορείτε επίσης να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό, έτσι ώστε όταν ο προϋπολογισμός σας το φτάσει, η Google δεν θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας, ώστε να μην γίνει κλικ και με αυτό τον τρόπο δεν θα χρεωθείτε. Για τους περισσότερους κλάδους, αυτός είναι ένας φθηνός και εύκολος τρόπος να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα της Google.

Για άλλους κλάδους (όπως οι δικηγόροι, για παράδειγμα), μπορεί να είναι πολύ ακριβός. Μερικές λέξεις-κλειδιά κοστίζουν μέχρι και $ 100 ανά κλικ ή περισσότερο!

Εξετάστε την πρόσληψη ενός Google Ads Pro

Να είστε προσεκτικοί με τις διαφημίσεις Google. Σας το κάνουν πολύ εύκολο να εγγραφείτε και να αρχίσετε να προβάλλετε διαφημίσεις στην πλατφόρμα τους (το Bing έχει μια πολύ παρόμοια πλατφόρμα). Αλλά αν δεν ξέρετε τι κάνετε, μπορείτε να σπαταλάτε πολλά χρήματα με τις διαφημίσεις Google. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι είμαι επαγγελματίας που πιστοποιείται από την Google στη δημιουργία καμπάνιας, τη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας του AdWords, σας προτείνω να αφήσετε τον επαγγελματία να δημιουργήσει και να διαχειριστεί τις καμπάνιες διαφημίσεων Google.

Αν ο επαγγελματίας ή το agency που προσλαμβάνετε ξέρουν τι κάνουν, θα πληρώσουν περισσότερο από όσα φαντάζονται όταν πρόκειται για απόδοση της επένδυσης. Για παράδειγμα, αν ο αντιπρόσωπός σας ή ο οργανισμός σας χρεώσουν μια αμοιβή 1.500 ευρώ / μήνα για τη διαχείριση και βελτιστοποίηση των καμπανιών σας στο AdWords και κάνουν τα πράγματα σωστά, θα πρέπει να λάβετε περισσότερα από 1.500 ευρώ / μήνα από τα μισθωμένα.

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες διαφορετικές ρυθμίσεις και δυνατότητες που μπορείτε να προσθέσετε ή να τροποποιήσετε για οποιαδήποτε καμπάνια διαφημίσεων Google. Εάν δεν τα καταφέρετε όλα σωστά, μπορείτε να χάσετε πολλά χρήματα κάθε μήνα. Η πρόσληψη ενός επαγγελματία με αποδεδειγμένα αποτελέσματα αν έχετε τον προϋπολογισμό. Εάν δεν διαθέτετε Budget για να προσλάβετε επαγγελματία και να διαχειριστείτε τις καμπάνιες διαφημίσεων Google, συνιστώ να παραμείνετε μακριά από διαφημίσεις πληρωμένης αναζήτησης.

Γιατί η επιχείρησή σας πρέπει να ενδιαφέρεται για SEO

Όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν τις επιχειρηματικές σας υπηρεσίες, το 81% κάνει έρευνα στις μηχανές αναζήτησης σύμφωνα με το Ad Week.

To 81% των αγοραστών διενεργούν online έρευνα πριν κάνουν μια αγορά. To 60% αρχίζουν χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης για να βρουν τα προϊόντα που θέλουν και το 61% θα διαβάσει τα σχόλια των προϊόντων προτού πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε αγορά. Κατά μέσο όρο, ένας καταναλωτής θα επισκεφθεί τρία καταστήματα πριν κάνει την αγορά τους.

Αν θέλετε να προσεγγίσετε αυτό το κοινό, η βελτιστοποίηση της παρουσίας του ιστότοπού σας είναι σημαντική. To SEO είναι απαραίτητο για να μετατρέψετε τη διαδικτυακή κυκλοφορία σε δυνητικούς πελάτες για τη μικρή επιχείρησή σας.

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που οδηγούν μια καλή SEO στρατηγική από τις πρώτες λέξεις-κλειδιά που έρχονται στο μυαλό μας.

6 τρόποι για να μπείτε στην πρώτη σελίδα της Google

Ανακαλύψτε τις τοπικές λέξεις-κλειδιά
Καθαρίστε τα δεδομένα τοποθεσίας
Σωστή Δομή Ιστοσελίδας
Εστίαση στην εμπειρία του χρήστη
Βελτιστοποιημένη για κινητά
Να έχετε γνήσιες φωτογραφίες

1. Ανακαλύψτε τις τοπικές λέξεις-κλειδιά

Πώς βρίσκετε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για τη μικρή επιχείρησή σας; Αυτή είναι μια ερώτηση που πάντα με ρωτούν οι πελάτες.

Θέλουν να κατανοήσουν με ακρίβεια πώς λειτουργούν οι λέξεις-κλειδιά και πώς θα έχουν απόσβεση τα χρήματά τους από τις τοπικές βελτιστοποιήσεις μηχανών αναζήτησης και τις καμπάνιες πληρωμής ανά κλικ.

Ένα από τα πιο θεμελιώδη βήματα κατά την εκκίνηση της καμπάνιας βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης το 2019 είναι η εύρεση στοχευμένων λέξεων-κλειδιών που οι προοπτικές θα χρησιμοποιήσουν κατά την εύρεση της τοπικής σας επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Θα πρέπει να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες για το SEO. Δεν πρόκειται να κατατάξετε την # 1 για την τοπική σας επιχείρηση στην κοινότητά σας από την μια μέρα στην άλλη.

2. Καθαρίστε τα δεδομένα τοποθεσίας

Το Moz διεξήγαγε μια έρευνα το 2015, η οποία χαρακτήριζε τα off-site location signals ως σημαντική επίδραση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.

Καθώς οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, γίνονται πιο προηγμένες, θα βασίζονται σε περισσότερα offsite μηνύματα για να καθορίσουν τη νομιμότητα μιας επιχείρησης και την τοπική κατάταξη της ιστοσελίδας των επιχειρήσεων.

Τι να κάνω

Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι σωστά. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τις κακές πληροφορίες επικοινωνίας.

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζει τις πληροφορίες NAP (όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου).

Επιβεβαιώστε στους Χάρτες Google

Σε αντίθεση με άλλες πτυχές της αναζήτησης Google, οι Χάρτες Google παρέχουν το όνομα της εταιρείας σας, τη διεύθυνση και έναν αριθμό τηλεφώνου με δυνατότητα κλικ, έτσι ώστε το 50% των τοπικών αναζητήσεων Google που πραγματοποιούνται μέσω Smartphone να σας καλεί στο δρόμο προς το κατάστημά σας.

Εάν δώσετε μια διεύθυνση ή έναν αριθμό τηλεφώνου, μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες μιας καλής κατάταξης.

Λάβετε Κριτικές για την καταχώρισή σας στο Google Maps. Στη συνέχεια, ρωτήστε τους τρέχοντες πελάτες σας για σχόλια της επιχείρησής σας.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Moz.Com, ο αλγόριθμος της Google δίνει το 9,8% του βάρους της καταχώρισής σας στον αριθμό σταθερών, ποιοτικών κριτικών της τοποθεσίας σας.

3. Σκοπός της δομής του ιστοτόπου

Η δομή της ιστοσελίδας για σκοπούς SEO του ιστότοπού σας θα βοηθήσει τους χρήστες να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο. Αυτός είναι ο κύριος στόχος σας.

Αυτό που εξυπηρετεί τους χρήστες καλά θα εξυπηρετήσει φυσικά τις μηχανές αναζήτησης.

Βασικές αξιόπιστες ιστοσελίδες

Σχετικά με εμάς – Μια καλά σχεδιασμένη About σελίδα βελτιώνει την αξιοπιστία ενός δικτυακού τόπου.
Σελίδα επαφής – Θα πρέπει να εξυπηρετεί τους επισκέπτες σας με τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας όπως το Email, το τηλέφωνο και η επαγγελματική διεύθυνση.
Πολιτική απορρήτου – Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, λατρεύουν όταν οι ιστότοποι διαθέτουν πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Sitemap – Βοηθήστε τους επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα τα πάντα στην σελίδα σας και να έχουν πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενό τους από μια σελίδα. Είναι διαφορετικό από έναν χάρτη ιστότοπου XML για τις μηχανές αναζήτησης.
Δομή διεύθυνσης URL: Η μορφή των permalinks θα πρέπει να περιγράφει τη βάση του περιεχομένου κάθε ιστοσελίδας. Αν έχετε WordPress, επιλέξτε να ενεργοποιήσετε καθαρά permalinks έναντι id post permalinks.
Περιεχόμενο Cornerstone: Οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων χρησιμοποιούν το βασικό περιεχόμενο για να απαντήσουν στις θεμελιώδεις ερωτήσεις που έχουν οι νεότερες προοπτικές τους.

4. Εστίαση στην εμπειρία του χρήστη

Η εμπειρία του χρήστη έχει άμεση επίδραση στη δομή του ιστότοπού σας και στο SEO σε όλη το site. Θυμηθείτε ότι ο στόχος είναι να δώσετε στους ανθρώπους αυτό που χρειάζονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Οι καθυστερήσεις ή η σύγχυση λόγω κακής εμπειρίας χρήστη μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό εγκατάλειψης και τις μετατροπές σας. Οι χρήστες αγαπούν τα site που τους προσφέρουν εύκολα αυτό που ψάχνουν.

Αρχικό περιεχόμενο: Το αρχικό περιεχόμενο γίνεται όλο και πιο σημαντικό από ποτέ. Όσο πιο πρωτότυπο περιεχόμενο δημιουργείτε, εικόνα, βίντεο ή γραπτό περιεχόμενο, τόσο περισσότεροι χρήστες με δυνατότητα πρόκλησης ενέργειας θα προσελκύονται στον ιστότοπό σας.

Πλοήγηση: Η πλοήγηση στον ιστότοπό σας πρέπει να βοηθήσει τους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται. Οι σελίδες που σχετίζονται, όπως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μαζί, να βγάζουν νόημα.

Breadcrumbs: Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τα breadcrumbs για να ενημερώσετε τους επισκέπτες που βρίσκονται και πώς μπορούν να επιστρέψουν εκεί που ήταν. Είναι ένα οπτικό κουμπί, το οποίο βοηθά επίσης τις μηχανές αναζήτησης να συγκροτούν το σχετικό περιεχόμενό αποτελεσματικά.

Πλαίσιο αναζήτησης: Αν έχετε έναν μεγάλο ιστότοπο με περιεχόμενο σε βάθος, δοκιμάστε να έχετε ένα κυρίαρχο πλαίσιο αναζήτησης για χρήση από τους επισκέπτες. Μερικές φορές, τα πλαίσια αναζήτησης δεν είναι πρακτικά αν ο ιστότοπός σας έχει μόνο μερικές σελίδες.

5. Βελτιστοποίηση για κινητά

Με την κινητή αναζήτηση να έχει εξελιχθεί ως ένα τεράστιο μέρος της αναζήτησης στο διαδίκτυο, είναι απολύτως σημαντικό να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας το 2019, ώστε να το βλέπουν οι ερευνητές και οι μηχανές αναζήτησης.

Σύμφωνα με το βιβλίο της Google, οι τρεις πρώτες θέσεις σε μια σελίδα αναζήτησης είναι ακόμη πιο σημαντικές στον κόσμο των κινητών, αφού το ψηφιακό ράφι είναι πραγματικά μικρό στις κινητές συσκευές.

6. Γνήσιες φωτογραφίες

Πώς και γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε εικόνες στις επικοινωνίες της επιχείρησής σας, στο μάρκετινγκ και στα κοινωνικά δίκτυα;

Το 60% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να εξετάσουν ή να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση όταν μια εικόνα εμφανίζεται στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης σύμφωνα με αυτή τη μελέτη.

Δεν αποτελεί έκπληξη, όσο καλύτερη είναι η φωτογραφία, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα μπορεί να οδηγήσει στον ιστότοπό σας.

Φυσικά, αυτό φοβίζει πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Αλλά η δημιουργία εικόνας δεν χρειάζεται να είναι τρομακτική. Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να δημιουργήσετε εκπληκτικές προσαρμοσμένες εικόνες χωρίς να ανεβάσετε τον προϋπολογισμό σας ή να χαλάσετε όλο το χρόνο σας.

Διαφορετικοί τύποι εικόνων

A. Δημόσιες εικόνες (δωρεάν). Ο δημόσιος τομέας αναφέρεται σε εικόνες που είναι είτε πολύ παλιές είτε αυτές που ο δημιουργός έχει κυκλοφορήσει στον δημόσιο χώρο.

Αυτές οι εικόνες είναι όλες ελεύθερες και ασφαλείς στη χρήση και δεν απαιτούν τη σύνδεσή σας ή την απόδοση του δημιουργού (αν και μπορείτε εάν θέλετε).

Β. Δημιουργικές εικόνες Commons (δωρεάν και πληρωμένες). Το Creative Commons είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που παρέχει άδειες σε όλους τους τύπους δημιουργικών έργων, συμπεριλαμβανομένων των εικόνων.

Οι εικόνες που βρίσκετε στο Creative Commons είναι συνήθως υψηλότερες από τις εικόνες του δημόσιου τομέα και μερικές φορές είναι ισοδύναμες με τις καταγεγραμμένες εικόνες.

Γ. Εικόνες Stock (δωρεάν και πληρωμένες). Οι εικόνες Stock δημιουργούνται από επαγγελματίες. Είναι συνήθως φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.

Ενώ οι εικόνες του δημόσιου τομέα και του CC έχουν το χρόνο και τον τόπο τους, οι περισσότερες από τις εικόνες σας πρέπει να είναι εικόνες Stock.

Όλα τα παραπάνω όμως είναι η αρχή για να μπορέσετε να χτίσετε ένα αχτύπητο site τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες. Ας δούμε παρακάτω κάποιους άλλους πολύ βασικούς παράγοντες :

Πως να χτίσετε οργανικά την ιστοσελίδα σας

Ο άλλος τρόπος για να φτάσετε στη 1η σελίδα της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης είναι η οργανική ή φυσική μέθοδος. Αυτά είναι τα κύρια αποτελέσματα που εμφανίζονται κάτω από την ενότητα διαφημίσεων και τοπικού χάρτη στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

Αυτά τα αποτελέσματα δεν μπορούν να επιτευχθούν με την καταβολή χρημάτων στην Google – επιτυγχάνονται με προσεκτική και μακροπρόθεσμη βελτιστοποίηση πολλών παραγόντων που χρησιμοποιεί η Google κατά την κατάταξη της σχετικότητας. Η πρακτική της βελτιστοποίησης της παρουσίας σας στο διαδίκτυο ώστε να εμφανίζεται οργανικά στο Google ονομάζεται Search Engine Optimization (SEO).

Μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη της σελίδας σας στο Google είναι:

Ποιότητα και μήκος του περιεχομένου της σελίδας σας – Οι σελίδες του ιστοτόπου σας θα πρέπει να είναι γεμάτες με μοναδικές και χρήσιμες πληροφορίες που θα ωφελήσουν τον ιδανικό πελάτη ή πελάτη σας. Όσο μακρύτερα τόσο το καλύτερο και υψηλής ποιότητας. Προσπαθήστε να βοηθήσετε το κοινό-στόχο σας δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο που θα θέλει να το διαβάσει.
Ποιότητα και αριθμός εισερχόμενων links – Εάν άλλες ιστοσελίδες συνδέονται με τη δική σας, ειδικά μεγάλες σημαντικές τοποθεσίες που έχουν περιεχόμενο σχετικό με το δικό σας, τότε η Google θα ταξινομήσει τον ιστότοπό σας υψηλότερα. Οι σύνδεσμοι τρίτων με τον ιστότοπό σας παρέχουν ένα “μπράβο” ή μια ψήφο εμπιστοσύνης που σηματοδοτεί στην Google ότι το περιεχόμενό σας ίσως αξίζει να ανέβει υψηλότερα στο SERP.
Mobile Friendly Website – Η πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιούν τώρα κινητά τηλέφωνα για να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Είναι οι σελίδες του ιστότοπού σας φιλικές προς κινητά; Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές και εύκολο στην πλοήγηση, ώστε οι χρήστες σε οποιαδήποτε συσκευή να μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα.
Ταχύτητα σελίδας – Οι ιστοσελίδες σας πρέπει να φορτώνονται γρήγορα σε όλες τις συσκευές. Η αργή φόρτωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την κατάταξή σας στο Google. Κανείς δεν θέλει να περιμένει αρκετά δευτερόλεπτα για να φορτώσει ένας ιστότοπος. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε δωρεάν δοκιμή ταχύτητας σελίδας εδώ ή να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Gtmetrix για να ελέγξετε την ταχύτητα της σελίδας του ιστότοπού σας.
Λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της σελίδας – Προφανώς, εάν οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε στην περιοχή σας εμφανίζονται στον ιστότοπό σας στο κείμενο και τους τίτλους των σελίδων, θα έχετε καλύτερη κατάταξη για αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Γράψτε το περιεχόμενό σας για τον άνθρωπο, αλλά κρατάτε υπόψη σας τη Google. Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλές λέξεις-κλειδιά. Σε περίπτωση αμφιβολίας, κρατήστε φυσιολογική επαφή με τις λέξεις κλειδιά στο κείμενο σας.
Domain Authority – Όσο περισσότερο έχετε στην κατοχή σας το Domain, τόσο το καλύτερο. Οι περισσότερες σελίδες με ποιοτικό περιεχόμενο που έχετε στο όνομα τομέα σας, τόσο το καλύτερο. Επίσης, συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά στο όνομα τομέα σας, αν μπορείτε (αν και η Google λέει ότι αυτό δεν επηρεάζει άμεσα τις βαθμολογίες σας, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιρροή ενός χρήστη να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας έναντι ενός ανταγωνιστή).
Ασφαλείς σελίδες – Οι ιστοσελίδες σας θα πρέπει να φορτώνονται μέσω https έτσι ώστε να είναι ασφαλείς. Η Google και οι κανονικοί άνθρωποι προτιμούν να βλέπουν ασφαλείς σελίδες, ακόμα και αν δεν επεξεργάζεστε πιστωτικές κάρτες ή δεν λαμβάνετε προσωπικά στοιχεία. Στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome, η Google επισημαίνει τώρα όλες τις σελίδες που δεν φορτώνουν με SSL ως Not Secure. Μην είστε ένας από αυτούς τους άτακτους ιστότοπους … Βάλτε ένα SSL από την εταιρεία φιλοξενίας ιστοσελίδων σας, έτσι ώστε όλες οι σελίδες σας να φορτώνονται με ασφάλεια.
Διάρθρωση διεύθυνσης URL – Εάν η διεύθυνση URL της σελίδας σας είναι αναγνώσιμη από άνθρωπο, αυτό είναι καλό.

Τι άλλο πρέπει να προσέξετε στο SEO

Google My Business

Ζητήστε και βελτιστοποιήστε την καταχώρισή σας στο Google My Business, ειδικά εάν είστε επιχείρηση που εξυπηρετεί μόνο την τοπική σας κοινότητα (όπως φούρνος ή υδραυλικός). Στη συνέχεια, πάρτε όσες θετικές κριτικές μπορείτε. Αυτό θα αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε στην ενότητα Πακέτου τοπικού χάρτη πάνω από την πρώτη λίστα οργανικών προϊόντων. Αυτό μπορεί να είναι τεράστιο πλεονέκτημα αν το κάνετε σωστά!

Ξεκινήστε ένα Blog

Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μπείτε ψηλά στη Google είναι να ξεκινήσετε ένα blog και να δημοσιεύσευετε άρθρα τακτικά. Εάν δεν είστε σίγουροι για το τι να γράψετε, σκεφτείτε τις 5 πρώτες ερωτήσεις που σας ζητούν οι πελάτες σας. Στη συνέχεια, γράψτε μια εμπεριστατωμένη απάντηση σε κάθε ερώτηση – μία δημοσίευση στο blog ανά ερώτηση.

Αποκτήστε ποιοτικά Backlinks

Το Link Building είναι οι OFF PAGE SEO στρατηγικές που ενεργοποιούν τη Google για να τοποθετήσει την ιστοσελίδα σας ακόμα ψηλότερα στη κατάταξη.

Δημιουργήστε αναφορές σε καταλόγους

Μια αναφορά είναι μια καταχώρηση της επιχείρησής σας σε έναν ιστότοπο τοπικού καταλόγου. Βεβαιωθείτε ότι η επαγγελματική σας καταχώρηση εμφανίζεται εκεί και ότι οι πληροφορίες είναι ακριβείς. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ενός ισχυρού προφίλ σύνδεσης για το Domain σας και θα στέλνει μηνύματα στην Google ότι οι πληροφορίες που βρίσκουν στον ιστότοπό σας μπορούν να τις εμπιστευτούν, επειδή βρίσκονται σε άλλους ιστότοπους στο διαδίκτυο.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να στήσουμε μια ισχυρή παρουσία της επιχείρισης σας στο διαδίκτυο.

Back to top

Θέλεις να μαθαίνεις χρήσιμες συμβουλές για το Digital Marketing από τους Experts ; Κάνε εγγραφή μόνο με το Email σου και θα λαμβάνεις 1 Email την εβδομάδα !