SEO για δικηγόρους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Βόλο, Λάρισα σε όλη την Ελλάδα και εξωτερικό !

Δεδομένου ότι οι πληρεξούσιοι αγωνίζονται με τον αυξανόμενο διαδικτυακό ανταγωνισμό, τη μεταβαλλόμενη καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών και τα τεχνικά εμπόδια που σχετίζονται με το online μάρκετινγκ, η ανάγκη για εκπαίδευση βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής.

Το SEO είναι η πρακτική της διαμόρφωσης επιτόπιων και off-site στοιχείων ενός δικτυακού τόπου, έτσι ώστε να κατατάσσεται καλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά ή φράσεις. Η Google κατέχει το κυρίαρχο μερίδιο αγοράς των μηχανών αναζήτησης, με κάπου μεταξύ 60 και 80% των ερευνητών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία της. Πολλές τακτικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων ισχύουν σε διάφορες βιομηχανίες, αλλά οι στρατηγικές SEO πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στη νομική βιομηχανία για να είναι πιο αποτελεσματικές. Το μάρκετινγκ στη νομική κάθετη είναι διαφορετικό λόγω των κανόνων και των κανονισμών που εκδίδονται από τους κρατικούς δικηγορικούς συλλόγους.

Οι δικηγόροι πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με την εκπροσώπηση των εταιρειών τους στο διαδίκτυο. Παρακολουθόντας τον πατέρα μου ως πετυχημένο δικηγόρο στο νομικό μάρκετινγκ για περισσότερο από μια δεκαετία, έχω δει μερικές από τις σκληρές κυρώσεις που οι κρατικές δικηγορικές ενώσεις μπορούν να επιβάλουν στις δικηγορικές εταιρείες για παραβίαση της δεοντολογίας και των οδηγιών διαφήμισης. Παρακάτω υπάρχουν αρκετές συμβουλές SEO για δικηγόρους που μπορούν να προσβληθούν από το δικτυακό τους τόπο κατά τη σελίδα 1 των αποτελεσμάτων αναζήτησης με ηθικό τρόπο.

Έρευνα και ανακάλυψη λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξης-κλειδιού είναι το πρώτο βήμα πριν ένας δικηγόρος μπορεί να ξεκινήσει τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας. Οι δικηγόροι θα πρέπει να επικεντρωθούν σε λέξεις-κλειδιά με σκοπό την αγορά, οι οποίες υποδεικνύουν ότι ο ερευνητής είναι έτοιμος να εγγραφεί για νομικές υπηρεσίες. Αυτοί οι όροι θα πρέπει επίσης να έχουν αξιοπρεπή όγκο αναζήτησης για να διασφαλιστεί ότι ένας ιστότοπος θα λάβει κίνηση. Για παράδειγμα, ο “δικηγόρος ατυχήματος στην Αθήνα” μπορεί να λάβει περισσότερες αναζητήσεις από τον “δικηγόρο αυτοκινήτου στην Αθήνα”, καθώς υπάρχουν περισσότερες αναζητήσεις για “δικηγόρο υπαράσπισης” παρά για γενικό “δικηγόρο”.

Το κλειδί είναι να μάθετε τι πληκτρολογούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης και τι ψάχνουν με βάση αυτές τις αναζητήσεις. Οι πληρεξούσιοι μπορούν να ακολουθήσουν αυτές τις συμβουλές ως οδηγό για την έρευνα λέξεων-κλειδιών και ποιες φράσεις πρέπει να στοχεύσετε πρώτα:

Βρείτε όρους σχετικούς με την περιοχή πρακτικής σας.
Συγκρίνετε παραλλαγές των φράσεων-στόχων σας για να δείτε τι αναζητούν οι χρήστες.
Πηγαίνετε όχι μόνο σε φράσεις με υψηλό όγκο αναζήτησης, αλλά και με μέτριο ανταγωνισμό.
Βρείτε λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού που μπορούν να στοχεύσουν.
Χρησιμοποιήστε φράσεις και όρους που σχετίζονται με τη βασική φράση-κλειδί προορισμού σας για μια σελίδα (λέξεις που είναι συνώνυμες).
Δείτε ποιες φράσεις κατατάσσει ο ανταγωνισμός σας και προσπαθήστε να κάνετε το περιεχόμενό σας καλύτερο από το δικό τους.
Ειδικές προσκλήσεις προς δράση

Μια πρόσκληση για δράση σε οποιονδήποτε ιστότοπο έχει σχεδιαστεί για να κάνει τον επισκέπτη να αναλάβει δράση. Τα CTA για τους δικηγόρους είναι διαφορετικά και απαιτούν πρόσθετη στρατηγική όσον αφορά το SEO. Οι δικηγόροι πρέπει να τοποθετούν τις κλήσεις τους σε δράση πάνω από το πτυσσόμενο σημείο (το σημείο στο οποίο οι άνθρωποι πρέπει να ξεκινήσουν την κύλιση για να δουν περισσότερες πληροφορίες) και ένας αριθμός τηλεφώνου πρέπει να βρίσκεται σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σε περίοπτη θέση (όπως η κεφαλίδα).

Θα πρέπει να υπάρχουν περισσότερες από μία μέθοδοι επικοινωνίας με το δικηγορικό γραφείο. Όχι μόνο ένας αριθμός τηλεφώνου ή μια φόρμα επικοινωνίας. Πρέπει να παρέχετε πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να φτάσουν οι επισκέπτες.

Σύστημα Δικηγόρων

Το σχήμα είναι κώδικας HTML που εφαρμόζεται στο περιεχόμενο για να καταστεί κατανοητό από μηχανές. Βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τις σχέσεις μεταξύ διαφορετικών κομματιών περιεχομένου. Ο νομικός κλάδος έχει τη δική του σειρά σχήματος που επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν ότι το περιεχόμενο σχετίζεται με μια νομική επαγγελματική ή νομική εταιρεία.

Το σχήμα θα πρέπει να εφαρμόζεται στο ακόλουθο περιεχόμενο σε δικτυακό τόπο της δικηγορικής εταιρείας:

Τηλεφωνικοί αριθμοί
Διευθύνσεις
Ηλεκτρονικά μηνύματα
Κριτικές
Δικηγόροι
Δικηγόροι Βιογραφίες

Η σήμανση σχήματος λαμβάνει πολλές μορφές. Συνοδεύει αποσπάσματα κειμένου ως κριτικές αστέρων και μπορεί να εμφανιστεί ως σύνδεσμοι ιστότοπου, breadcrumbs και μικρογραφίες βίντεο. Αυτό δεν φαίνεται συναρπαστικό μέχρι να συγκρίνετε τα αποκομμένα αποσπάσματα με τα απλά αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται από την Google σε προεπιλογή. Η σήμανση περιεχομένου με το σχήμα βοηθάει στην αύξηση των ποσοστών κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δημιουργία Ομπρέλας Νομικού Περιεχομένου

Η Google πραγματοποιεί ανίχνευση και ευρετηρίαση περιεχομένου με μεθοδικό και συστηματικό τρόπο. Η οργάνωση των πληροφοριών του διαδικτύου λειτουργεί καλύτερα όταν υπάρχει μια σελίδα για κάθε περιοχή πρακτικής και όταν οι χώροι πρακτικής κατηγοριοποιούνται λογικά, γεγονός που διευκολύνει επίσης τους ανθρώπους να βρουν περιεχόμενο σε δικτυακό τόπο δικηγόρου.

Οι δικηγόροι πρέπει να ακολουθούν αυτή τη μορφή κατά την οργάνωση του περιεχομένου του ιστότοπου:

Ο ιστότοπος θα πρέπει να επικεντρώνεται σε ένα γενικό θέμα (όπως είναι ο νόμος περί σωματικών βλαβών).
Ο ιστότοπος θα πρέπει να αναλύει τους υποτομείς του κεντρικού θέματος (για σωματικές βλάβες, όπως αυτοκινητικά ατυχήματα, τροχαία ατυχήματα, ατυχήματα μοτοσικλετών κλπ.).
Κάθε σελίδα του ιστότοπου πρέπει να είναι σχετική με ένα μοναδικό θέμα.
Η δημιουργία περιεχομένου με αυτόν τον τρόπο βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να τις οργανώνουν και οι επισκέπτες να το βρίσκουν.

Περιεχόμενο γραμμένο για δικηγόρους από τους δικηγόρους

Μια άλλη μοναδική πτυχή του SEO για δικηγόρους είναι το γεγονός ότι το περιεχόμενο πρέπει να συνταχθεί από νομικούς επαγγελματίες, όπως paralegals, JDs ή δικηγόρους. Ορισμένα κράτη έχουν αυστηρές οδηγίες σχετικά με τη δημοσίευση νομικών συμβουλών on line. Οι δικηγόροι που δημιουργούν περιεχόμενο πρέπει να το γράψουν στο σπίτι, να προσλάβουν έναν δικηγόρο ή έναν πληρεξούσιο ή να αναθέσουν το έργο σε έναν οργανισμό με τους κατάλληλους πόρους.

Τοπικό Local SEO για Δικηγόρους: Διατήρηση της ορατότητας στην αναζήτηση

Οι δικηγόροι εξυπηρετούν αιχμαλωτισμένα τοπικά δημογραφικά στοιχεία και συχνά δεν υπάρχει έλλειψη ανταγωνισμού, καθιστώντας το τοπικό SEO σημαντικό. Επιπλέον, η Google κινείται προς τη δημιουργία εσόδων στην τοπική αναζήτηση με διαφημίσεις που ανταγωνίζονται για πολύτιμες τοπικές αναζητήσεις ακινήτων στο Google My Business.

Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές για να παραμείνει ορατή στην τοπική αναζήτηση:

Συμμετοχή σε τοπικούς νόμιμους και παραδοσιακούς καταλόγους.
Ζητήστε το προφίλ σας AVVO.
Ζητήστε το προφίλ σας στο προφίλ Google My Business, συμπληρώστε το πλήρως και επιβεβαιώστε το.
Ζητήστε την καταχώριση επιχείρησης Bing.
Κάντε μια σελίδα με συγκεκριμένη τοποθεσία με όρους σχετικά με τη θέση σε αυτό.

Link Building για δικηγόρους

Η Google ανήγγειλε το 2016 ότι οι σύνδεσμοι ήταν ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που επηρέασαν τις σελίδες κατά την αναζήτηση. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται ίσοι όλοι οι σύνδεσμοι. Οι δικηγόροι πρέπει να ξοδεύουν χρόνο για να αποκτήσουν συνδέσμους από συναφείς και υψηλής ποιότητας πηγές, όπως το. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των συνδέσμων υψηλής ποιότητας που δείχνουν σε δικτυακό τόπο δικηγόρου, τόσο πιο πιθανό είναι ότι ο ιστότοπος πρέπει να ταξινομείται καλά για τις φράσεις-κλειδιά στόχων του.

Η εμπορία ενός διαδικτυακού τόπου δεν είναι πλέον προαιρετική για τους δικηγόρους. Πολλοί καταναλωτές πηγαίνουν στο διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες σχετικά με τις νομικές υπηρεσίες και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ αναζήτησης είναι απαραίτητο για να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.