Κάθε επιχείρηση θέλει να ξέρει πόσο καιρό θέλει για να ανέβει στη κατάταξη της Google. Πόσο καιρό παίρνει το SEO για να φέρει αποτελέσματα ; Η απάντηση δεν είναι απλή, γι αυτό συνεχίστε να διαβάζετε. Πιθανότατα έχετε δει ιστοσελίδες που προωθούν πακέτα όπως “Μπείτε στην κορυφή της μηχανής αναζήτησης Google” υποσχόμενες να οδηγήσουν την επιχείρησή σας στο # 1 της κατάταξης μόνο μόνο με 100 ή 200 ευρώ. Ξέρετε, εκείνοι με τα φανταχτερά πανό και τα χιλιάδες pop-up παράθυρα που αμέσως παγώνουν το πρόγραμμα περιήγησης. Όλοι υπόσχονται να παραδώσουν “Top of Rankings SERP από την μέρα στην άλλη!” Δυστυχώς, όλες αυτές οι προσφορές είναι απάτη. Είναι το ισοδύναμο των απατεώνων του 21ου αιώνα που προσπαθούν να πάρουν τα χρήματά σας. Ακόμη χειρότερα από αυτό – όχι μόνο δεν λειτουργούν, αλλά χρησιμοποιώντας ύπουλες πρακτικές SEO μπορούν να βλάψουν την επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιώντας ανήθικες πρακτικές SEO (ή προσλαμβάνοντας κάποιον που το κάνει για λογαριασμό της εταιρείας σας) μπορεί να τιμωρηθεί ο ιστότοπός σας από οποιοδήποτε σύστημα κατάταξης αναζήτησης. Και αυτό θα μπορούσε να εμποδίσει την εμφάνιση του ιστότοπού σας σε οποιαδήποτε από τις σελίδες αναζήτησης. Έχω αναφερθεί αναλυτικά σχετικά με τα ρεαλιστικά πακέτα SEO.

Ακούγεται σοβαρό, σωστά;

Αν θέλετε να μπείτε στην κορυφή της Google το 2019, είναι περίπλοκο.

Κατανόηση του αλγόριθμου για την ταξινόμηση λέξεων-κλειδιών

Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική, ακόμη και στον ίδιο κλάδο. Το Google Page Rank πλέον δεν λειτουργεί, τουλάχιστον η δημόσια έκδοση. Η Google εξελλίσεται συνεχώς και η άνοδος στις πρώτες θέσεις είναι μια δύσκολη διαδικασία. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες μέσα από τους οποίους οι αλγόριθμοι της Google αξιολογούν μια ιστοσελίδα. (Οι αλγόριθμοι είναι ένας φανταστικός τρόπος να λέμε “σύνολα κανόνων που χρησιμοποιούνται για υπολογισμούς και διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων από υπολογιστές.”) Η Google χρησιμοποιεί αυτούς τους αλγόριθμους σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένου του Google RankBrain (που ενημερώνεται σχεδόν συνεχώς) για τη μέτρηση σχετικών δεδομένων σχετικά με τους ιστότοπους. Στη συνέχεια αναλύει τα δεδομένα αυτά για να ταξινομήσει παρόμοιες ιστοσελίδες από το υψηλότερο στο χαμηλότερο σε σχέση με το οποίο θα εμφανιστεί πρώτα στις σελίδες μηχανών αναζήτησης και ταξινομήσεων.

Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν τα δεδομένα του ιστότοπού σας με τον αλγόριθμο της Google για να ανεβαίνουν στην κορυφή.

Λοιπόν, ας μιλήσουμε για το πώς να το κάνουμε αυτό.

Πώς η Google βρίσκει τον ιστότοπό σας

Πρώτον, θα ήταν χρήσιμο να εξηγήσουμε πώς η Google βρίσκει ιστότοπους που κατατάσσονται στις σελίδες της μηχανής αναζήτησης. Δημιουργούν και αναπτύσσουν ειδικά προγράμματα που ονομάζονται “bots” (ονομάζονται επίσης “αράχνες”) για να ανιχνεύσουν εκατομμύρια ιστοσελίδες (και τις σελίδες και τις δημοσιεύσεις τους) κάθε μέρα. Αυτά τα bots συλλέγουν και καταγράφουν όλα τα δεδομένα ενός δικτυακού τόπου και τα προσθέτουν σε ένα ευρετήριο ολόκληρου του παγκόσμιου ιστού. Αυτά είναι μερικά απασχολημένα bots. Δεδομένου ότι είναι τόσο απασχολημένα, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες στον ιστότοπό σας είναι όσο το δυνατόν ακριβείς και πιο εύκολες.

Θέλετε το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας να περιέχει όλες τις σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και τους όρους αναζήτησης που θέλετε να κυριαρχήσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση, αυτό που κάνουν είναι να ψάξουν στο ευρετήριο των πληροφοριών Google για όλους τους ιστότοπους που έχει ανιχνεύσει στον ιστό.

Πώς ταξινομούνται οι σελίδες

Τώρα που μάθατε πως η Google ανακαλύπτει το site σας, ας μιλήσουμε για το πώς τo κατατάσσει στο ευρετήριο αναζήτησης.

Ο τύπος του αλγόριθμου κατάταξης της Google αλλάζει συνεχώς (Kάτι που η εταιρεία δεν μοιράζεται ανοιχτά με το κοινό).

Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά βασικά γνωστά κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι ιστότοποι για να εξασφαλίσουν μια θέση στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.

Κριτήρια μηχανής αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, γνωστή ως SEO, διασφαλίζει ότι ένας ιστότοπος δεν είναι ορατός μόνο στα ρομπότ αράχνης της Google, αλλά ότι ο ιστότοπος περιέχει τις σωστές λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, τίτλους, κείμενο εικόνας και επικεφαλίδες.

Είναι σημαντικό αυτά τα σημεία εισόδου να εμφανίζονται ακριβώς αρκετές φορές (αλλά όχι πολύ συχνά) σε όλες τις σελίδες ενός ιστότοπου για να επιτευχθεί υψηλός βαθμός SEO.

Ένας καλός εμπειρογνώμονας βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης παρακολουθεί συνεχώς την απόδοση SEO του ιστότοπού σας για να βεβαιωθεί ότι είναι βελτιστοποιημένη για μέγιστη έκθεση και ανακάλυψη από τον δείκτη και τον αλγόριθμο της Google που αναζητούν τα bots. Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης Google.

Η ηλικία του Domain μπορεί να επηρεάσει το πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να ανέβει μια ιστοσελίδα στη κατάταξη

Ναι, η Google είναι λίγο περίεργη όταν πρόκειται να ταξινομήσει ιστοσελίδες. Και θεωρεί ότι οποιοσδήποτε ιστότοπος ηλικίας κάτω των έξι μηνών είναι ένας “νέος” ιστότοπος. Αυτό σημαίνει ότι μετράει το διάστημα που ο ιστότοπος έχει εξελιχθεί και ζει στο διαδίκτυο κι όχι πόσο καιρό κάποιος έχει στην κατοχή του τη διεύθυνση URL. Έχετε μια διεύθυνση URL για δέκα χρόνια αλλά έχετε χτίσει και δημοσιεύσει μόνο μια ζωντανή ιστοσελίδα την περασμένη εβδομάδα; Σύμφωνα με τη μηχανή αναζήτησης της Google, ο ιστότοπός σας είναι μόλις μιας εβδομάδας. Οι παλαιότερες τοποθεσίες θεωρούνται πιο αξιόπιστες και λιγότερο πιθανό να δημοσιεύσουν ψευδείς ή μη επαληθευμένες πληροφορίες.

Ωστόσο, μην ανησυχείτε.

Οι ιστότοποι ηλικίας κάτω των έξι μηνών αυξάνουν την ταξινόμηση αναζήτησης, αργά.

Και, αυτά τα αποτελέσματα συνήθως βελτιώνονται σημαντικά όταν ένας ιστότοπος υπάρχει μετά το εξάμηνο.

Ανταγωνισμός λέξεων-κλειδιών

Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις και φράσεις που εισάγονται πιο συχνά από χρήστες όταν πραγματοποιούν έρευνες στο διαδίκτυο. Όσο πιο συχνά αναζητούνται λέξεις, τόσο πιο “ανταγωνιστικό” το θεωρεί η Google. Ωστόσο, οι νεώτεροι ιστότοποι μπορούν να το αντισταθμίσουν αυτό εστιάζοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τα bots αναζήτησης. Αυτό γίνεται με την εστίαση του περιεχομένου SEO σε λιγότερο ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά πριν αντιμετωπίσετε πιο ανταγωνιστικούς όρους. Οι λιγότερες ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά είναι αυτές που αναζητούνται λιγότερο συχνά. Μπορούν επίσης να γίνουν μέρος της μακροχρόνιας στρατηγικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης ενός ιστοτόπου.

Συμβουλές βελτιστοποίησης ιστοτόπου: Η ποιότητα του περιεχομένου είναι βασική

Τα ρομπότ αράχνης της Google εργάζονται συνεχώς για να επαληθεύσουν ότι το περιεχόμενο ενός ιστότοπου είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκο και συναφές για τους χρήστες. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που λαμβάνει υπόψη η Google κατά τη μέτρηση του δείκτη ποιότητας ενός ιστότοπου:

Μήκος των θέσεων
Η επικαιρότητα του περιεχομένου
Αρχικό περιεχόμενο

Το μήκος των άρθρων έχει σημασία

Η Google αποθαρρύνει τους online marketers από το να πετάνε όσες τυχαίες ιστοσελίδες και άρθρα παντού. Αν και πολλοί το πάλεψαν προσπάθησαν (και απέτυχαν) να το πράξουν με τα χρόνια. Οι μηχανισμοί αναζήτησης ενός τρόπου καταπολέμησης αυτών των ιστότοπων είναι με τη μέτρηση του μήκους κάθε άρθρου σε μια ιστοσελίδα. Σύμφωνα με τον Neil Patel και το Quicksprout, η μέση πρώτη σελίδα 10 έχει πάνω από 200 λέξεις! Συνήθως, όσο μεγαλύτερες είναι οι δημοσιεύσεις ενός ιστότοπου, τόσο πιο αξιόπιστος θα είναι σχετικά με το ευρετήριο αναζήτησης. Οι δημοσιεύσεις περιεχομένου SEO πρέπει πάντα να είναι τουλάχιστον 300 λέξεις για να εξασφαλιστεί μια καλή κατάταξη.

Ωστόσο, οι μακρύτερες αναρτήσεις που κυμαίνονται από 1.000 έως 3.000 λέξεις λειτουργούν ακόμα καλύτερα.

Μια πιο εκτεταμένη ανάρτηση λέει στην Google ότι ο ιστότοπός σας είναι μια πραγματική πηγή για το θέμα που καλύπτει.

Η επικαιρότητα του περιεχομένου

Η μηχανή αναζήτησης αξιώνει ορισμένους τύπους περιεχομένου σε σχέση με άλλους, όταν πρόκειται για σχετικότητα. Το αξιοσημείωτο είναι ΄ότι, οι δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο σχετικά με τα τρέχοντα και τα κορυφαία γεγονότα ειδήσεων θα κατατάσσονται υψηλότερα στην αναζήτηση από αυτά που αφορούν θέματα λιγότερο ευαίσθητα στο χρόνο. Ως εκ τούτου, είναι έξυπνο να έχετε ένα μίγμα “αειθαλών” θέσεων στην ιστοσελίδα σας (άρθρα που τα θέματα που παραμένουν σχετικά για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα). Αλλά θα πρέπει επίσης να είστε βέβαιος να προσθέσετε κάποιο φρέσκο, τρέχον περιεχόμενο σχετικό με την εκδήλωση στον ιστότοπό σας σε τακτική βάση επίσης.

Αρχικό περιεχόμενο, όχι διπλότυπα σκουπίδια!

Αυτό είναι σχεδόν αυτονόητο, αλλά ας το αναλύσουμε λίγο. Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν το αρχικό περιεχόμενο και αγνοούν (συχνά τιμωρούν) πλεονάζον περιεχόμενο, αποκοπή και επικόλληση ή / και πλαγιασμένο περιεχόμενο. Τα ρομπότ αράχνης της Google μπορούν να αναδείξουν έναν ολόκληρο ιστότοπο σε δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα να διασταυρώνει όλο το περιεχόμενό του με κάθε άλλο ιστότοπο στο ευρετήριο αναζήτησης. Μην προσπαθήσετε να δημιουργήσετε plagiarized ή διπλό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.

Δεν θα μπορείτε να κερδίσετε την εύνοια της Google.

Τι σημαίνει να έχετε ένα Clean Domain

Όχι, δεν πρόκειται για αξιολόγηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Παρόλο που η Google δεν είναι ένας μεγάλος φίλος του περιεχομένου για ενήλικες, φροντίστε να διατηρήσετε τη δική σας οικογένεια φιλική και επαγγελματική. Έχοντας έναν “καθαρό τομέα” σημαίνει αν ο ιστότοπός σας έχει ακόμη επισημανθεί ή όχι για την προσπάθειά του να εξαπατήσει το σύστημα ευρετηρίου αναζήτησης. Οι τιμωρούμενοι ιστότοποι το κάνουν αυτό χρησιμοποιώντας υπερβολικές λέξεις-κλειδιά ή αγοράζοντας “backlinks” (συνδέσμους προς τους ιστοτόπους σας από spammy ιστότοπους περιεχομένου με χαμηλή βαθμολογία). Θα πρέπει να δώσετε μεγάλη βάση στα backlinks που δημιουργείτε. Και οι δύο αυτές πρακτικές μπορούν να τιμωρήσουν τον ιστότοπό σας και θα επηρεάσουν δυσμενώς τη βαθμολογία του δείκτη αναζήτησης του ιστότοπού σας.

Ξαφνικά ο ιστότοπός σας θα εξαφανιστεί εξ ολοκλήρου από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Έτσι, όσον αφορά την υπβερβολική χρησιμοποίηση λέεων κλειδιών και των Black hat στρατηγικών SEO η απάντηση είναι απλή: Μην τα χρησιμοποιήσετε!

Ποιοτικά εωτερικά backlinks

Από την άλλη πλευρά, οι σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό σας από επαληθευμένες, υψηλής ποιότητας, νόμιμες πηγές διαδικτύου βελτιώνουν την κατάταξή σας στο ευρετήριο αναζήτησης Google. Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε αυτούς τους τύπους backlinks ποιότητας είναι να δημοσιεύσετε ένα θαυμάσιο, χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο. Ξέρετε, το είδος του περιεχομένου που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε και να μοιραστείτε με άλλους. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να προσλάβειτε έναν έμπειρο SEO Marketer για να βοηθήσει στη δημοσίευση εξαιρετικού περιεχομένου στον ιστότοπό σας, ώστε οι άνθρωποι να μην μπορούν να αντισταθούν να το μοιραστούν.

Πόσο συχνά πρέπει να προστίθεται νέο περιεχόμενο

Ένα ακόμα πράγμα που λαμβάνει υπόψη η Google είναι πόσο συχνά δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Τα Spider bots έχουν μεγάλες ορέξεις και βαριούνται το παλιό παλιό περιεχόμενο που απλά κάθεται στο στη  ιστοσελίδα σας για εβδομάδες, μήνες και χρόνια κάθε φορά. Είναι δική σας δουλειά να κρατάτε ενεργά αυτά τα bots. Και μπορείτε να το κάνετε αυτό δημιουργώντας ένα σταθερό ρεύμα φρέσκου περιεχομένου. Εάν δημοσιεύσετε νέο περιεχόμενο τουλάχιστον δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα, το περιεχόμενο του ιστότοπού σας θα ανιχνευθεί, θα ευρετηριωθεί και θα προστεθεί στο ευρετήριο αναζήτησης της Google πολύ πιο γρήγορα.

Στην πραγματικότητα, σχεδόν αμέσως σε πολλές περιπτώσεις.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να λειτουργήσει το SEO;

Τώρα που έχετε την ουσία του πώς δουλεύει το SEO ας μιλήσουμε για πόσο καιρό χρειάζεται για να φτάσει στην κορυφή της κατάταξης μηχανών αναζήτησης.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη της Google και να βελτιώσετε τη φήμη του ιστοτόπου σας με το σύστημα ευρετηρίασης αναζήτησης και ιστότοπου. Πέρα από τους παραπάνω λόγους ο ανταγωνισμός είναι ακόμα ένα μεγάλο στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί. Πολλές φορές για να καταφέρει να μπει μια ιστοσελίδα σε άκρως ανταγωνιστική λέξη κλειδί στη πρώτη σελίδα μπορεί να περάσει και πάνω από 1 χρόνος

Ωστόσο, αν χρησιμοποιήσετε ένα εξαιρετικό σχέδιο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης και δημιουργήσετε έναν ποιοτικό ιστότοπο που διαθέτει συνεχώς ενημερωμένο και βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, ο ιστότοπός σας θα βρίσκεται στην κορυφή του SERP σε λίγο χρόνο. Χρειάζονται περίπου έξι μήνες.

Διαβάστε : Τι πρέπει να κοιτάξετε πριν δημιουργήσετε ένα Backlink (Εργαλεία μέτρησης Spam)

Σας φαίνεται πολύ ;

Ναι, τρεις έως έξι μήνες μπορεί να φαίνεται πολύς χρόνος. Μην πέσετε στη παγίδα από αγνώστους ή εταιρείες που πουλάνε υπηρεσίες SEO και σας στέλνουν γενικές αναφορές. Ο κόσμος του SEO, είναι πιο περίπλοκος και θα πρέπει να έχετε επικοινωνία και να ενημερώνεστε με Report από τον SEO Marketer κάθε εβδομάδα. Αρκετοί από εσάς το έχετε πλέον καταλάβει αυτό, εφόσον έχετε ήδη εξαπατηθεί από άσχετους που σας πουλάνε άμεσα αποτελέσματα και σε πολλές περιπτώσεις σας τιμώρησε η Google. Ένα εξάμηνο είναι ένας πολύ σύντομος χρόνος για να περιμένετε έναν ιστότοπο που θα εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google μπροστά από όλους τους ανταγωνιστές σας.

Και, ακόμα καλύτερα, αφού ο ιστότοπός σας έχει περάσει το εξάμηνο, τα αποτελέσματά σας θα βελτιωθούν γρηγορότερα και ταχύτερα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν χρησιμοποιείτε και συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε τις τεχνικές που περιγράφονται παραπάνω. Η αρχή μπορεί να είναι δύσκολη. Αλλά θα αποκομίσετε τις ανταμοιβές για τα επόμενα χρόνια εάν παραμείνετε στο αρχικό σας εξαμηνιαίο γενικό πρόγραμμα ταξινόμησης αναζήτησης SEO.

Κερδίστε την εμπιστοσύνη της Google και ανταμειφθείτε

Μόλις κερδίσετε την εμπιστοσύνη της μηχανής αναζήτησης, θα σας ανταμείψει. Η Google θα θεωρήσει τον ιστότοπό σας ως σελίδα πηγαίου κώδικα στο διαδίκτυο για τον τύπο του περιεχομένου που δημοσιεύετε και τον κλάδο που εξυπηρετεί η επιχείρησή σας. Συνδυάστε το με συγκεκριμένες πρακτικές γεωγραφικής στόχευσης και θα κυριαρχήσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης μπροστινών σελίδων στον τομέα σας σε χρόνο μηδέν. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι κατέχετε μια επιχείρηση μάρκετινγκ για υδραυλικές επιχειρήσεις στην περιοχή της Καλλιθέας.Όταν ένας πελάτης ψάχνει για “SEO για μια υδραυλική επιχείρηση” το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας σας θα είναι το πρώτο pop up στο πάνω μέρος της οθόνης του υπολογιστή ή του τηλεφώνου τους. Και θα είστε σε θέση να το κάνετε μόνοι σας για οποιεσδήποτε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που ορίζετε τα αξιοθέατα της εταιρείας σας. Η κατάλληλη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μπορεί να το κάνει αυτό για κάθε τοπική επιχείρηση – μπαρ, εστιατόρια, συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, στεγνοκαθαριστήρια, παροχείς ημερήσιας φροντίδας, βιβλιοπωλεία και πολλά άλλα.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα

Μήπως όλα τα παραπάνω σας έχουν κάνει να αλλάξετε την άποψη σας για το SEO ; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός ο τύπος βελτίωσης ιστοσελίδων μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της εταιρείας σας κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ μηνιαίως. Θέλετε χιλιάδες ευρώ σε πρόσθετες πωλήσεις κάθε μήνα; Αν ναι, ας μιλήσουμε για τα επόμενα βήματα.

Μη νιώθετε περίεργα.

Όλες οι πληροφορίες που αναλύονται παραπάνω είναι πολύ χρήσιμες.

Εάν στρωθείτε για να προσπαθήσετε να μετράτε από πού να ξεκινήσετε με το SEO, σε προγραμματισμό λέξεων-κλειδιών, παραγωγή και διανομή περιεχομένου, ρύθμιση στόχων και παρακολούθηση μετρήσεων, θα θέλατε πιθανότατα να τα παρατήσετε. Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται να σταματήσετε. Και δεν χρειάζεται να εργαστείτε για να επιτύχετε τους στόχους SEO σας.

Ένας έμπειρος και αξιόπιστος SEO Marketer μπορεί να φροντίσει για όλες τις μικρές και μακροπρόθεσμες ανάγκες SEO της επιχείρησής σας.

Πρέπει απλά να βρείτε τον σωστό.

Ασχολούμαι με το Digital Marketing και το SEO τα τελευταία 7 χρόνια. Έχω δοκιμάσει άπειρες στρατηγικές και τεχνικές βελτιστοποίησης και γνωρίζω τι λειτουργεί και τι όχι. Έχω όλες τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία για να μεταφέρω τον ιστότοπό σας στις κορυφαίες βαθμολογίες. Επιπλέον, μπορώ να το κάνω με τον σωστό τρόπο, χωρίς να παίρνω ρίσκα που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη στάση της επιχείρησής σας. Η φιλοσοφία μου είναι απλή, παίρνω τον χρόνο μου και το κάνω σωστά. Δεν μπορείτε να ταξινομήσετε τον ιστότοπό σας σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης από την μια μέρα στην άλλη. Βοηθάω όλες τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν την ορατότητα και τις πωλήσεις τους στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τεχνικές βελτιστοποίησης SEO.

Για περισσότερα από 5 χρόνια βοήθησα εταιρείες να επεκτείνουν την προβολή τους σε on line στην ανταγωνιστική ηλεκτρονική αγορά. Η προσέγγισή μου είναι μοναδική και προσαρμοσμένη για κάθε πελάτη. Δεν καταλαβαίνω ότι υπάρχουν λύσεις “ενιαίου μεγέθους για όλους” όταν πρόκειται για το online μάρκετινγκ μιας εταιρείας.

Δημιουργώ ένα μοναδικό και συγκεκριμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ on line για κάθε πελάτη με βάση αποδεδειγμένες μεθόδους που προσφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Λοιπόν τι περιμένε ζητήστε μια δωρεάν ανάλυση SEO για να οδηγήσουμε μαζί την ιστοσελίδα σας στη κορυφή.