Πώς να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο LinkedIn ;

Το κατά πόσον είστε σε θέση να επιτύχετε το στόχο σας στο LinkedIn εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζετε τον εαυτό σας στην κοινότητα.

Οι άνθρωποι θα σας βλέπουν πάντα με βάση τις πληροφορίες που έχετε θέσει στη διάθεσή τους και πώς έχετε ορίσει το προφίλ σας LinkedIn ως εκπρόσωπο του Brand σας.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που αξίζει να σημειωθούν πριν από τη δημιουργία ενός προφίλ στο LinkedIn, δίνοντας το ίδιο το μέγεθος της πλατφόρμας και τον ανταγωνισμό από άλλους networkers όπως εσείς.

Πρώτον, ορίστε το προφίλ σας για να μεταφέρετε τις μεγαλύτερες δυνάμεις και την ποιότητά σας στους ανθρώπους, όπως ακριβώς έχετε στο βιογραφικό σας σημείωμα. Θέλετε τους πιθανούς πελάτες να δουν γιατί είσαστε η πιο κατάληλη επιλογή για αυτούς σε παρόμοιες προτάσεις στον κλάδο σας.

Δεύτερον, το προφίλ σας LinkedIn θα πρέπει να είναι περισσότερο για το τι μπορείτε να κάνετε για τους πελάτες σας τώρα και όχι για τα θεωρητικά προσόντα που έχετε. Δεν θέλετε να αφήσετε τους ανθρώπους να μαντέψουν τι πρέπει να κάνουν για να σας προσλάβουν. Μια μικρή ματιά στο LinkedIn σας θα πρέπει να είναι αρκετή για να αναλύσετε τις προοπτικές  σας και τι να περιμένουν από εσάς οι πελάτες.

Επίσης, ένα καλό και παραγωγικό προφίλ του LinkedIn θα πρέπει να διαθέτει κάποιες συστάσεις από άτομα με τα οποία έχετε εργασιακή σχέση με το παρελθόν ή το παρόν. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κερδίσετε δυνητικούς πελάτες σας από αυτό, καθώς οι άνθρωποι εμπιστεύονται ένα πρόσωπο που συνιστάται από κάποιον που τους αρέσει ή εμπιστεύονται στο LinkedIn. Λάβετε υπόψη ότι είναι πιθανότερο να λάβετε μια σύσταση του LinkedIn αν είστε πρόθυμοι να δώσετε οι ίδιοι συστάσεις.

Η τέταρτη αφορά τους βασικούς όρους που έχετε χρησιμοποιήσει για να γράψετε το προφίλ σας στο LinkedIn. Το LinkedIn είναι μια μηχανή αναζήτησης όπου οι χρήστες βασίζονται στο σύστημα αναζήτησης για να βρουν άτομα με τα οποία θέλουν να συνδεθούν. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένας αλγόριθμος ταξινόμησης που καθορίζει τα σωστά προφίλ για εμφάνιση στην αναζήτηση με βάση τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιείται από τον ερευνητή.

Στο LinkedIn, ο υψηλότερος συντελεστής παραμένει η “συνάφεια” ενός λογαριασμού του LinkedIn με τους όρους αναζήτησης. Παρόλο που το LinkedIn θεωρεί αν το προφίλ είναι σύνδεση 1ου, 2ου ή 3ου βαθμού για να προσδιορίσει τη θέση του στην αναζήτηση, το προφίλ πρέπει να είναι σχετικό με το τι θέλει να δει ο αναζητητής. Αυτό υποδηλώνει ότι θα πρέπει να επιλέξετε τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας και να τις περάσετε σε όλο το προφίλ σας στο LinkedIn όταν το γράφετε. Θα μιλήσω περισσότερο για αυτό αργότερα σε αυτό το άρθρο.

Ο πέμπτος τρόπος είναι να βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας LinkedIn συμπληρώνεται πλήρως με όλες τις απαιτούμενες λεπτομέρειες. Το LinkedIn σας παρέχει περισσότερες από αρκετές λειτουργίες για να παρουσιάσετε την επαγγελματική σας ζωή. Βεβαιωθείτε ότι η περιοχή εμπειρογνωσίας σας είναι πλήρως αναλυτική στο προφίλ σας.

Όσο πληρέστερο είναι το προφίλ σας στο LinkedIn, τόσο πιο πιθανό είναι να έχετε χρησιμοποιήσει τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά σας σε διάφορα σημεία, ώστε να αυξήσετε την κατάταξή σας σε αυτές τις αναζητήσεις. Μέρος από την ολοκλήρωση του προφίλ σας LinkedIn είναι να ενταχθούν συναφείς ομάδες στη θέση σας για να αποκτήσετε άμεση έκθεση και να δημιουργήσετε το δίκτυό σας.

Τώρα, αυτές είναι μόνο πέντε από τις πολλές περιοχές που είναι καίριες για την οικοδόμηση του σωστού LinkedIn για την επιχείρησή σας και την οδήγηση leads. Υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορείτε να κάνετε, τα οποία θα συμβούν σε συνεπή βάση, αλλά ας δούμε πώς να εφαρμόσουμε αυτές τις σημαντικές πτυχές της επιχείρησής σας στο LinkedIn.

Διαβάστε : Εισαγωγή στο Linkedin Marketing – Διαφήμιση και Στήσιμο επαγγελματικού προφίλ

Διαβάστε : 21 Εναλλακτικές λύσεις του LinkedIn για όλες τις επαγγελματικές σας ανάγκες δικτύωσης

Δημιουργήστε ένα προφίλ με στόχους

Αυτό που σκοπεύετε να επιτύχετε με το LinkedIn είναι μια πρωταρχική εστίαση που πρέπει να αποφασίσετε πώς ρυθμίζετε το προφίλ σας. Φυσικά, υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα που έχετε επιτύχει στην επαγγελματική και ακαδημαϊκή σας ζωή που θέλετε να ενσωματώσετε στο προφίλ σας. Ο στόχος σας στο LinkedIn θα πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Δεν θέλετε το προφίλ σας στο LinkedIn να φαίνεται σαν βιογραφικό σημείωμα αναζήτησης εργασίας. Συνήθως, έτσι θα φαίνεται το προφίλ σας αν ακολουθήσετε την κατεύθυνση που δίνεται από την προεπιλεγμένη ρύθμιση προφίλ του LinkedIn. Αλλά με λίγη μαεστρία, μπορείτε να μετατρέψετε αυτό το βαρετό βιογραφικό σε μια ολόκληρη δυναμική επίτευξης στόχων για την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, η περίληψή σας στο LinkedIn πρέπει να αφορά το τι κάνετε σήμερα για τους πελάτες σας, τα επιτεύγματά σας, την περιγραφή της υπηρεσίας σας, τους ιδανικούς πελάτες σας και τη μοναδική πρόταση πώλησής σας.

 

Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας με σωστές λέξεις-κλειδιά

Το καλύτερο προφίλ στο LinkedIn είναι αυτό που καλλιεργείται με τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά που θέλετε να χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν την επιχείρησή σας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το LinkedIn είναι μια μηχανή αναζήτησης όπου οι χρήστες χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά για να βρουν τις προοπτικές που θέλουν να συνδεθούν. Οι λέξεις-κλειδιά με τις οποίες ο αλγόριθμος του LinkedIn κατατάσσει το προφίλ σας θα καθορίσει το είδος των leads που θα έρθουν μέσω της αναζήτησης LinkedIn. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά σας και να οδηγήσετε το προφίλ σας να κατατάσσεται ψηλά για αυτούς.

Πως θα το κάνετε αυτό ;

Το πρώτο είναι να καθορίσετε τους όρους αναζήτησης που οι ιδανικοί πελάτες σας πιθανότατα πληκτρολογούν στο σύστημα αναζήτησης LinkedIn για να σας βρουν. Ίσως χρειαστεί να το διαφοροποιήσετε για να συμπεριλάβετε όλους τους όρους που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Τώρα, θα πρέπει να τα τοποθετήσετε στα σωστά σημεία του προφίλ σας που θα ενημερώσουν το LinkedIn για να τα χρησιμοποιήσουν για να τα ταξινομήσουν στη μηχανή αναζήτησής τους. Οι ακόλουθοι βασικοί τομείς θα πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη σας γραμμή:

Byline – Αυτή η μικρή γραμμή κάτω από το όνομα του προφίλ σας είναι μια ακίνητη περιουσία που περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά σας.

Περίληψη – Όπως σωστά αναφέρθηκε προηγουμένως, οι πληροφορίες σε αυτόν τον τομέα θα επηρεάσουν πολύ τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες ανταποκρίνονται στο προφίλ σας. Ομοίως η μηχανή αναζήτησης LinkedIn, χρησιμοποιεί αυτή την περιοχή για να καθορίσει το είδος των προοπτικών που θα ταιριάζουν με το προφίλ σας. Έτσι, οι πιο χρησιμοποιούμενοι όροι σας δίδουν μια κατάταξη αξίας.

Τρέχουσα θέση – Αυτή είναι μια κρίσιμη περιοχή για να βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά σας είναι παρούσες. Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που αποσκοπεί κυρίως στην ενίσχυση της επαγγελματικής ζωής των χρηστών του. Αυτό σΣημαίνει ότι τα portfolio εργασίας δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στην πλατφόρμα. Οι περισσότερες από τις προτάσεις που θα πάρετε στο LinkedIn θα καθορίζονται επίσης από τις πληροφορίες που έχετε εισάγει στην εργασιακή εμπειρία σας. Επομένως, είναι σημαντικό να αποκτήσετε τις λέξεις-κλειδιά σας σε αυτό το kκομμάτι. Μπορείτε να ενισχύσετε το προφίλ σας γράφοντας μια λεπτομερή περιγραφή της ευθύνης εργασίας σας, χρησιμοποιώντας και αυτούς τους βασικούς όρους. Κατά τη διάρκεια της γραφής, είναι σημαντικό να εστιάσετε στο πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας βοήθησε στη βελτίωση της ζωής των πελατών ή των εργοδοτών σας, αντί για ένα προσωπικά ορόσημο.

Εμπειρία στο παρελθόν – Όχι μόνο το LinkedIn δείχνει την τρέχουσα θέση σας στο απόσπασμα προφίλ σας κάτω από το όνομά σας, χρησιμοποιεί επίσης ολόκληρη την επαγγελματική εμπειρία για να καθορίσει εάν μια συγκεκριμένη ευκαιρία είναι κατάλληλη για εσάς. Αν έχετε κάνει μια δουλειά που είναι διαφορετική από την παρούσα εστίασή σας στο LinkedIn, αυτό δεν αποκλείει να συμπεριληφθεί ως μέρος της εμπειρίας. Απλά πρέπει να βρείτε μια διαδρομή για να εξηγήσετε την εμπειρία σας με έναν τρόπο που είναι προσαρμοσμένος στην παρούσα στρατηγική, φυσικά με την ενσωμάτωση των λέξεων-κλειδιών σας σε αυτό επίσης.

Δεξιότητες – Αυτή η περιοχή είναι επίσης βασική από την άποψη των όρων αναζήτησης που χρησιμοποιούνται για να ταιριάζει με την επιχείρησή σας με τις προοπτικές. Όντας μια κοινή ίδια η λέξη-κλειδί, πρέπει μόνο να τελειοποιήσετε τις δεξιότητές σας ώστε να ταιριάζουν με τους βασικούς όρους που θέλετε να ταξινομηθεί το προφίλ σας στην αναζήτηση.

Αυτές είναι όλες οι σημαντικές περιοχές του προφίλ σας LinkedIn για να είστε σίγουροι ότι οι λέξεις-κλειδιά σας χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο. Υπάρχουν και άλλοι τομείς που θα πρέπει να εξετάσετε εάν προσθέτετε τις λέξεις-κλειδιά σας όπου χρειάζεται, αλλά αυτές οι περιοχές είναι οι πρώτες που αποτυπώνουν με τους όρους της επιχείρησής σας, αν θέλετε να ταξινομήσετε υψηλότερα στην αναζήτηση. Μερικές φορές, μπορεί να είναι δύσκολο να ταξινομηθεί η λέξη-κλειδί σε αναζήτηση λόγω του αριθμού των ανταγωνιστών που χρησιμοποιούν τους ίδιους όρους.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ακολουθούν σοφά μέχρι αυτή την τακτική, θα είναι πολύ δύσκολο να τοποθετήσετε τον εαυτό σας όπου θέλετε στην αναζήτηση. Σε ένα τέτοιο σενάριο, μπορείτε να διπλασιάσετε τη χρήση της λέξης-κλειδιού σας στις βασικές περιοχές όπως προαναφέρθηκε ή να βελτιώσετε τις άλλες σας δραστηριότητες, όπως η δημοσίευση περισσότερου περιεχομένου χρησιμοποιώντας τα εργαλεία δημοσίευσης του LinkedIn.

Αν δεν βλέπετε ακόμα τον εαυτό σας κοντά στην κορυφή της αναζήτησης, μια άλλη σημαντική σκέψη είναι να χρησιμοποιήσετε πιο long tail λέξεις-κλειδιά στα βασικά τμήματα στο προφίλ σας. Για παράδειγμα, εάν η στοχευμένη λέξη σας είναι “SEO”, θα μπορούσατε να την επαναφέρετε σε “Πολύγλωσσο SEO” εάν η εργασία σας καλύπτει διάφορες γλώσσες μιας υπηρεσίας μηχανών αναζήτησης πελατών.

Μια άλλη επιλογή είναι να πραγματοποιήσετε έναν έλεγχο ιστορικού σε εκείνα τα προφίλ που συγκρατούν το κορυφαίο σημείο στην αναζήτηση μπροστά σας. Θα μπορούσε απλώς να οφείλεται σε αυτά που σας λείπουν στο προφίλ σας και τους δίνει το πλεονέκτημα. Μπορείτε επίσης να αναλύσετε το μέγεθος των δικτύων τους για να δείτε αν υπάρχουν δυνατότητες που θα μπορούσατε να δώσετε σε αυτούς.

Συμμετοχή σε ομάδες – Groups

Οι ομάδες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς που δεν έχετε την πολυτέλεια να χάσετε στις προσπάθειές σας με το LinkedIn. Οι ομάδες LinkedIn είναι τα καλύτερα μέρη για να βρίσκεστε αν θέλετε να αποκτήσετε άμεση έκθεση και να συνδεθείτε με το μυαλό των connections στον κλάδο σας. Όχι μόνο αυτό,  αλλά οι ομάδες διευρύνουν τον ορίζοντα σας στο LinkedIn, καθώς μπορείτε να εμφανίζεστε σε περισσότερες αναζητήσεις σε άτομα που τυχαίνει να έχετε ως συνεργάτη σε ομάδες.

Επειδή υπάρχει κυριολεκτικά ένα δίκτυο τριών επιπέδων στο LinkedIn που θέτει ένα όριο σε αυτό που μπορείτε να βρείτε σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης στην πλατφόρμα του. Αυτό βασίζεται στο μέγεθος του δικτύου σας και των δικτύων στα οποία έχετε συνδεθεί. Αυτά τα δίκτυα τριών επιπέδων είναι:

Οι Συνδέσεις σας
Τα δίκτυά σας σύνδεσης
Τα πρώτα τους δίκτυα πρώτου επιπέδου

Αυτά τα δίκτυα είναι αυτά που το LinkedIn ταξινομεί σε βαθμό 1ου, 2ου και 3ου βαθμού ή πέρα ​​από τα επίπεδα σύνδεσης. Περιορίζουν τεχνητά αυτό που μπορείτε να δείτε όταν πραγματοποιείτε μια αναζήτηση στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, οι ομάδες μπορούν να σας βοηθήσουν να σπάσετε αυτόν τον τριγωνικό περιορισμό, καθώς περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να σας βρουν σε αναζήτηση βάσει της ιδιότητας μέλους της ομάδας σας. Βασικά, ενώ πραγματοποιείτε μια αναζήτηση στο LinkedIn, τα αποτελέσματά σας κατατάσσονται σε αυτή τη σειρά:

Ο πρώτος παράγοντας κατάταξης (όπως αναφέρθηκε προηγουμένως) είναι το RELEVANCY: Ένα προφίλ που παίρνει το μερίδιο του λέοντος της ορατότητας είναι εκείνο που σχετίζεται με το ερώτημα που χρησιμοποιείται.

Ο δεύτερος παράγοντας που θεωρεί το LinkedIn είναι μια βαθμίδα που βασίζεται στο δίκτυο: Οι συνδέσεις πρώτου βαθμού σας θα κατατάσσονται πάνω από το δεύτερο βαθμό. Επίσης, οι συνδέσεις πρώτου βαθμού σας θα κατατάσσονται πάνω από τις συνδέσεις ομάδας σας.

Το τρίτο είναι μια κατάταξη που βασίζεται στον τύπο λογαριασμού: Το LinkedIn κατατάσσει τους λογαριασμούς premium στους δωρεάν λογαριασμούς

Είτε είναι premium ή δωρεάν, ο λογαριασμός πρέπει να είναι σχετικός με το τι ψάχνει ο ερευνητής για να εμφανιστεί στην αναζήτηση.

Το βασικό στοιχείο εδώ είναι ότι το προφίλ σας είναι πολύ πιθανό να κατατάσσεται στην κορυφή σε πολλές αναζητήσεις αν συμμετέχετε στις ομάδες που σχετίζονται με τη θέση σας στο LinkedIn. Καθώς τα μέλη των ομάδων είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν τις λέξεις-κλειδιά σας από οποιονδήποτε άλλο.

Αυτό θα αυξήσει σημαντικά το δίκτυό σας, καλύπτοντας περισσότερα άτομα όπως εσάς, μέσω ενεργών συμμετοχών σε ομαδικές συζητήσεις.

Τώρα, όπως μπορείτε να δείτε, η ομαδική σας προσπάθεια έχει πιο σημαντικές επιπτώσεις στην επιχείρησή σας από οτιδήποτε άλλο. Ας δούμε λοιπόν πώς να κατεβείτε με τις ομάδες στο LinkedIn.

Ενεργή συμμετοχή σε ομάδες – Groups

Η συμμετοχή σας σε Groups δεν αποτελεί εγγύηση για το LinkedIn ότι θα σας φέρει leads αν δεν συμμετέχετε ενεργά σε ομαδικές συζητήσεις και ακόμη και μερικές φορές να ξεκινάτε το δικό σας θέμα συζήτησης στην κοινότητα. Λαμβάνοντας χρόνο για να εξερευνήσετε το σημαντικό μέρος των ευκαιριών leads στις ομάδες θα ωφελήσει το στόχο σας LinkedIn περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική που αναφέρθηκε προηγουμένως σε αυτή το το άρθρο. Οι ομάδες είναι εκεί όπου υπάρχει η πραγματική επικοινωνία και στόχευση ανεξάρτητα από την επιχειρηματική σας θέση ή το στόχο.

Στην ένταξη σε μια ομάδα LinkedIn, υπάρχουν πράγματα (ή μάλλον ορισμένοι κανόνες) που αξίζει να λάβετε υπόψη για την αποστολή των σωστών σημάτων. Επίσης, θα σας καθοδηγήσουν κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων σας στις ομάδες, καθώς σχετίζετε με άλλα μέλη.

Ετικέτα ομάδας LinkedIn

Κάθε ομάδα έχει ένα σύνολο κανόνων που διέπουν τις εσωτερικές της δραστηριότητες και άλλες δικτυακές εμπειρίες των μελών της, φροντίστε να τις διαβάσετε πριν από την ένταξή τους. Οι ιδιοκτήτες και / ή οι συντονιστές ομάδων έχουν έναν τρόπο να ελέγχουν το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύεται σε μια ομάδα και τα θέματα συζήτησης.

Προσπαθήστε να εισαγάγετε τον εαυτό σας σε αυτούς τους ανθρώπους και να τους κάνετε να γίνουν οι σύνδεσμοί σας. Αυτό είναι αρκετά εύκολο, ανάλογα με την εντύπωση που δίνετε στο προφίλ σας. Και με αυτούς τους ανθρώπους να είναι συνήθως μια υψηλής αξίας σύνδεση, αυτό θα μπορούσε επίσης να διευρύνει τον ορίζοντα σας.

Τώρα, μπορείτε να αρχίσετε να συμβάλλετε αποτελεσματικά στις ομαδικές συζητήσεις, να εκφράσετε τις απόψεις σας σε δημοφιλή θέματα και να αφήσετε τη δική σας ιδιοφυία να ρέει στις συζητήσεις που βασίζονται στη γνώση. Αυτό θα κάνει τους ανθρώπους να σας βλέπουν ως ηγέτη της σκέψης, ως εκ τούτου, την επιθυμία να σας έχουν ως σύνδεση.

Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο όπως ακριβώς και κάθε άλλο εκεί έξω. Το μόνο διαφορετικό είναι ότι οι δραστηριότητες είναι λίγο πιο επίσημες σε σύγκριση με τις προτιμήσεις του Facebook, του Google+, του Twitter. Αυτό σημαίνει ότι η αξία που μπορείτε να δώσετε θα καθορίσει τι μπορείτε να πάρετε στην πλατφόρμα.

Αφού αρχίσετε να λαμβάνετε κάποιο ενδιαφέρον από τους συναδέλφους (ίσως από την άποψη αιτήσεων σύνδεσης ή κάθε είδους επιχειρηματικού ενδιαφέροντος), μπορείτε να δημοσιεύσετε το πρώτο σας περιεχόμενο με μια πρόσκληση για δράση και στη συνέχεια να παρακολουθήσετε το επίπεδο αντίδρασης.

Ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου σας και την αξία που προσθέτει στην ομάδα, αυτό θα πρέπει να ενεργοποιήσει μια σειρά Αληθινών, Σχολίων και Κλικ στο προφίλ σας LinkedIn ή σε οποιαδήποτε από τις online παρουσίες σας. Η ουσία είναι ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με την ομάδα. Επίσης, θα πρέπει να αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία με την ομάδα, δημοσιεύοντας πολύ συχνά συνδέσμους. Ο γενικός κανόνας είναι κατά μέσο όρο δύο συνδέσεις την εβδομάδα.

Με αυτό το πνεύμα, ας δούμε τι είδους ομάδες μπορείτε να ενταχθείτε για την προσπάθεια σας στο LinkedIn.

Σε ποιες ομάδες – Groups να μπείτε

Υπάρχουν πολλές ομάδες στο LinkedIn σήμερα και η εύρεση των κατάλληλων ομάδων για να ενταχθείτε είναι λίγο πρόκληση. Ακόμα και με μια σειρά από καλά καθορισμένα κριτήρια, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές ομάδες στο LinkedIn που τείνουν να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα από μια συγκεκριμένη θέση. Και επειδή προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε το όριο 50 που επιβάλλεται από το LinkedIn για την ένταξη των ομάδων, πρέπει να συμμετάσχετε στις ομάδες σας με σκοπό. Επίσης, αποφύγετε την ένωση διπλών ομάδων.

Ελπίζετε να δώσετε στην επιχείρησή σας το υψηλότερο δυνατό επίπεδο έκθεσης που μπορεί να περάσει μέσα από τις ομάδες, προφανώς, όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα τόσο το καλύτερο. Καθώς οι μεγάλες ομάδες θα έχουν περισσότερες δραστηριότητες σε αυτές από τις μικρότερες. Το ίδιο το LinkedIn τείνει να ευνοεί τις μεγάλες ομάδες προβάλλοντας ομάδες βάσει του αριθμού των προτιμησιακών λίστας μελών κατά την εκτέλεση μιας αναζήτησης. Παρόλο που δεν πρέπει να συμμετέχετε σε μια ομάδα απλά λόγω του μεγέθους της συμμετοχής σας, ρίξτε μια ματιά στο πώς η ομάδα μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε το δίκτυό σας.

Το άλλο κριτήριο που πρέπει να εξετάσετε είναι εάν η ομάδα προορίζεται να εξυπηρετήσει ανθρώπους από την γεωγραφική στόχευσή σας ή όχι. Η εξειδίκευση θα υπάρχει πάντα στη γεωγραφία, υπάρχουν πολλές ομάδες της Βόρειας Αμερικής που θα βρείτε στο LinkedIn που έχουν τις περιφερειακές υποομάδες τους σε άλλες ηπείρους, όπως η Ευρώπη.

Η επιλογή τέτοιων ομάδων πρέπει να βασίζεται στο εάν το κοινό-στόχος σας είναι από την Ευρώπη ή τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ένα άλλο βασικό κριτήριο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι να ελέγξετε την “Ανάγκη” που έχει οριστεί μια ομάδα. Κάθε ομάδα έχει την “Συνοπτική περιγραφή” το οποίο ενημερώνει τα μέλη ή τα μελλοντικά μέλη της για τους στόχους της και την ιδανική επιχειρηματική δραστηριότητα για την προώθηση. Μην ξεγελιέστε από ένα όνομα ομάδας και υποθέσετε ότι αυτό πρέπει να είναι.

Πρέπει πρώτα να διαβάσετε αυτόν τον τομέα πριν κάνετε ένα βήμα. Εάν η ομάδα είναι ανοιχτή, η περίληψη της είναι πάντα ορατή σε μέλη ή μη μέλη. Έτσι, ελέγξτε για να δείτε αν ευθυγραμμίζονται με το στόχο σας LinkedIn.

Δημιουργήστε τη δική σας ομάδα

Αυτό δεν είναι υποχρεωτική προϋπόθεση για να μπορείτε να δημιουργήσετε leads από το LinkedIn, αλλά εάν διαχειρίζεστε υπερβολικά πολλούς οδηγούς σε διαφορετικά μέτωπα, ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε τη δική σας ομάδα για να οργανώσετε τις δραστηριότητές σας σε μια εξειδικευμένη κοινότητα. Θα μπορούσε να είναι η οργάνωση με τους ανθρώπους με τους οποίους έχετε ήδη δημιουργήσει σχέση στο δίκτυο σας. Ή ίσως χρειαστεί να δημιουργήσετε μια υποομάδα σε μια ήδη υπάρχουσα μεγάλη ομάδα στην εξειδικευμένη σας θέση για να απορροφήσετε τους οδηγούς από μια συγκεκριμένη γεωγραφία.

Όποιοι και αν είναι οι λόγοι για τους οποίους θέλετε να ξεκινήσετε τη δική σας ομάδα LinkedIn, υπάρχουν πράγματα που πιστεύω ότι θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε μια καλή αρχή.

Δείτε στη φωτογραφία παρακάτω την δική μου ομάδα στο Linkedin με τίτλο Greek Digital Marketing.

Υπάρχει ήδη ένας πολλαπλασιασμός ομάδων LinkedIn σε διαφορετικά μεγέθη, θα βρείτε αυτές τις ομάδες σε σχεδόν κάθε τομέα. Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να βρει μια ομάδα που κάποιος άλλος δεν έχει δημιουργήσει κάτι παρόμοιο.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να αναζητήσετε κενά σε αυτές τις υπάρχουσες ομάδες για να δείτε πού μπορείτε να βελτιώσετε την επιθυμητή συζήτηση. Μια καλή ευκαιρία είναι όταν παρατηρήσετε κάποια μέλη μιας ιδιαίτερα μεγάλης ομάδας στην αίσθηση της εξειδικευμένης θέσης σας απογοητευμένη από τον τρόπο διαχείρισης της ομάδας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε τη δική σας ομάδα για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα για αυτούς τους ανθρώπους και να τους προσκαλέσετε στην ομάδα σας.

Κατά τη δημιουργία μιας ομάδας, η καλύτερη ιδέα είναι να προσκαλέσετε άλλους ανθρώπους να συμμετάσχουν ως συνιδιοκτήτες. Αυτό θα φέρει περισσότερη δραστηριότητα στην ομάδα σας και θα ενισχύσει την αξιοπιστία της καθώς καλούν και τις συνδέσεις τους. Ως ιδιοκτήτης ομάδας, μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε τις συνδέσεις σας στην ομάδα ή σε οποιονδήποτε προσθέτει ότι θα λάβετε την πρόσκληση.

Συμπεράσματα

Το LinkedIn είναι μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες σήμερα σε επαγγελματικό επίπεδο. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε μια νέα αρχή για την επιχείρησή σας.

Όπως μπορείτε να δείτε, μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα για να αποκομίσουν τα οφέλη της συμμετοχής σας στο LinkedIn. Το πρώτο είναι να επαναλάβετε το προφίλ σας για να κοινοποιήσετε τις προσφορές της επιχείρησής σας στο κοινό.

Ως σημείο εκκίνησης, είναι επίσης ένα μέσο για να συνδεθείτε έχοντας το προφίλ σας χαρακτηρισμένο για αναζήτηση πιο στοχοθετημένων πελατών. Το προφίλ σας πρέπει να ταιριάζει με την επιχείρησή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να παρέχει απαντήσεις στις οποίες θα μπορούσαν να αναζητήσουν οι προοπτικές σας. Εάν έχετε ένα στόχο γύρω από την επιχείρησή σας για να το κάνετε επιτυχές, αντιμετωπίστε το προφίλ σας στο LinkedIn ως έναν τέτοιο.

Τώρα, κάνοντας καλή δουλειά στο προφίλ σας στο επόμενο επίπεδο, μπορείτε να συμμετάσχετε στις ομάδες για να διευκολύνετε τις συζητήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας με πιθανούς πελάτες. Στην πραγματικότητα, η εργασία σας στο προφίλ σας είναι μάταιη χωρίς την ενεργό συμμετοχή σας στις ομάδες LinkedIn.

Οι ομάδες σας βοηθούν να διευρύνετε τον ορίζοντα του LinkedIn, να αυξήσετε την προβολή του προφίλ σας και, το σημαντικότερο, να είστε μια τέλεια διαδρομή για να προβάλλετε τον εαυτό σας ως ηγέτης σκέψης σε οποιοδήποτε θέμα. Γίνε λοιπόν ενεργός συμμετέχων οποιασδήποτε ομάδας που συμμετέχεις, και ακόμη και να δημιουργήσεις τη δική σου ομάδα, αν μπορείς.

Εμείς από την μεριά μας είμαστε στη διάθεση σας για να χτίσουμε την on Line παρουσία σας στο Linkedin. Επικοινωνήστε μαζί μας :