Πως να αυξήσετε τους Subscribers στο κανάλι σας του Youtube

Το περιεχόμενο σε βίντεο οδηγεί το δρόμο στη σκηνή του Content Marketing (από το 2019). Το YouTube είναι σήμερα η κορυφαία πλατφόρμα για το blogging βίντεο (vlogging), την κοινή χρήση βίντεο και το μάρκετινγκ βίντεο. Πρόκειται για μια δωρεάν πλατφόρμα που προσφέρεται από την Google, και πολλοί (όπως και εγώ) την αγαπούν.

Το Facebook και το Twitter έχουν εντάξει πρόσφατα στο παιχνίδι το Video Marketing, αλλά εξακολουθούν να μην πλησιάζουν στο βαθμό που έχει το είδος του αντίκτυπου που έχει το YouTube.

Εάν διαθέτετε ένα κανάλι στο YouTube, θα πρέπει να αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές YouTube και πώς μπορείτε να αυξήσετε την προβολή των βίντεο YouTube.

Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες του YouTube το μήνα, υπάρχει ένα μεγάλο δυνητικό κοινό για κάθε βίντεο που ανεβάζετε. Είτε πρόκειται για ένα βίντεο από κάποιον που κάνει μια φάρσα, είτε ένα βίντεο για Reviews, το YouTube είναι η πλατφόρμα για να ανεβάσετε ένα βίντεο.

Με μια ολόκληρη νέα παρτίδα από τα αστέρια του YouTube σε άνοδο, είναι σίγουρα μια πλατφόρμα που πρέπει να εξεταστεί από όλους που αναζητούν κάποιο μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και δημοσιότητα.

Το YouTube είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για τους bloggers να διευρύνουν την εμβέλειά τους στο διαδίκτυο δημιουργώντας μια προσωπική σύνδεση με τους οπαδούς τους.

Η δυνατότητα ενός blogger να αξιοποιήσει αυτόν τον κολοσσό των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και να δημιουργήσει τεράστια επισκεψιμότητα από το YouTube είναι υψηλή. Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές.

Σημείωση: Αυτός ο λεπτομερής οδηγός για τους συνδρομητές του YouTube είναι μεγάλος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό χρόνο τώρα για να το διαβάσετε ή μπορείτε πάντα να το κάνετε Bookmark και να το διαβάσετε αργότερα!

20 έξυπνοι τρόποι για να λάβετε περισσότερους συνδρομητές YouTube το 2019

Αν σκέφτεστε να ανανεώσετε το κανάλι σας στο YouTube, υπάρχουν 20 έξυπνοι τρόποι να κερδίσετε περισσότερους συνδρομητές YouTube το 2019. Διαθέτω 2 κανάλια στο Youtube μέσα από τα οποία προβάλλω τόσο την δουλειά μου αλλά και το Hobby μου το οποίο είναι οι οδηγοί τεχνολογίας και το Gaming.

1. Προσθέστε Watermark στο βίντεό σας.

Αυτή είναι μια ωραία μικρή εργασία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμέσως για το κανάλι σας στο YouTube. Youtube σας επιτρέπουν να προσθέσετε ένα watermark που θα μπορούσε να εμφανίζεται σε όλα τα βίντεό σας και ανά πάσα στιγμή. Αυτό προσθέτει έναν άλλο τρόπο για τους θεατές σας να εγγραφούν στο κανάλι σας. Έτσι φαίνεται αυτό το υδατογράφημα:

Για να το δημιουργήσετε πηγαίνετε στην επιλογή Κανάλι – Καθιέρωση Επωνυμίας.

Σημειώστε, τις διάφορες επιλογές για να εμφανίσετε το υδατογράφημα. Μπορείτε επίσης να καταργήσετε οποιοδήποτε υπάρχον υδατογράφημα και να χρησιμοποιήσετε ένα νέο. Αρχικά, χρησιμοποίησα το λογότυπό μου ως υδατογράφημα, αλλά αργότερα, μετακόμισα στο εικονίδιο “Εγγραφή”, το οποίο με βοήθησε να αυξήσω τον αριθμό των συνδρομητών. Μπορείτε να κατεβάσετε την παρακάτω εικόνα (.gif) και να την χρησιμοποιήσετε ως Watermark.

.

2. Διαμορφώστε τις προεπιλογές για κάθε βίντεο YouTube

Αυτό είναι ένα άλλο ωραίο εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε μια υπενθύμιση εγγραφής σε όλα τα βίντεό σας. Ακριβώς όπως το branding, το YouTube σάς επιτρέπει να προσθέσετε προεπιλεγμένες ρυθμίσεις για όλες τις μελλοντικές μεταφορτώσεις σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία για να ζητήσετε από τους χρήστες σας να εγγραφούν στα βίντεό σας σε όλα τα βίντεό σας. (Δείτε την εικόνα παρακάτω).

Για να ρυθμίσετε αυτήν τη ρύθμιση, απλώς προχωρήστε στη  σελίδα προεπιλογών του YouTube και προσθέστε μια περιγραφή που θέλετε να εμφανίζεται σε όλα τα βίντεό σας.

Αυτή είναι η προεπιλεγμένη περιγραφή που χρησιμοποιώ σε όλα τα βίντεό μου.

3. Προσθέστε τη διεύθυνση URL του καναλιού σας με τη μαγική σειρά SML

Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε εκουσίως τη συνδρομή YouTube από άτομα που κάνουν κλικ στη σύνδεση καναλιού σας. Σε αυτό το τέχνασμα, θα προσθέσετε το σύνδεσμο του καναλιού σας με “? Sub_confirmation = 1”

Πριν: https://www.youtube.com/channel/UC0D96gs5HHjafkrXowYkWPA

Μετά από: https://www.youtube.com/channel/UC0D96gs5HHjafkrXowYkWPA?sub_confirmation=1 (Κάντε κλικ στο σύνδεσμο για να το δείτε σε δράση)

Αυτό που κάνει είναι, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη σύνδεσή σας με τη μαγική σειρά SML (? Sub_confirmation = 1), βλέπουν το αναδυόμενο παράθυρο για να εγγραφούν γρήγορα στο κανάλι σας στο YouTube. (Δείτε το παρακάτω).

Αυτό καταργεί την τριβή και επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν γρήγορα στο κανάλι σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μαγική συμβολοσειρά SML με την συμβουλή # 2 (παραπάνω) ή επίσης όταν προσθέτετε έναν σύνδεσμο καναλιού YouTube στο ιστολόγιό σας, στα social media ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο.

Δείτε αναλυτικά στο βίντεο :

4.Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε στο ταξίδι σας στο YouTube είναι να προγραμματίσετε ποιο θα είναι το κανάλι σας.

Στη συνέχεια, πρέπει να σχεδιάσετε τη δομή των βίντεο.

Αποφασίστε τι σας αρέσει να δημιουργείτε και να επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη συναφών δεξιοτήτων. Μην μιμείστε τα κανάλια του YouTube που παρουσιάζουν τάση. Κάνοντας αυτό που αγαπάς είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία στο YouTube (και στη ζωή).

Τα βίντεο τείνουν να αποδίδουν καλύτερα αν γράφετε ένα σενάριο επειδή τα σενάρια σας βοηθούν στην οργάνωση των βίντεό σας αποτελεσματικά και σας κρατούν σε καλό δρόμο. Με την προσκόλληση σε ένα σενάριο, θα είστε σε θέση να παραμείνετε σε καλό δρόμο χωρίς να παραβλέψετε ένα μη σχετικό θέμα. Αυτό το σενάριο θα εξασφαλίσει επίσης μια τέλεια ροή των γεγονότων με αποτέλεσμα ένα καλά εστιασμένο βίντεο.

Συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες:

Οι ακριβείς λέξεις που θα πείτε.
Οι ενέργειες που θα λάβετε στο βίντεο.
Τα κύρια σημεία που πρέπει να τονίσετε.
Οποιεσδήποτε απαραίτητες προσκλήσεις για δράση (κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, εγγραφείτε στο κανάλι μου κ.λπ.)
Επίσης, προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας και γράψτε το σενάριό σας με βάση την κατανόησή τους.

Είναι τεχνικά κατανοητό ; Μιλάνε Ελληνικά; Είναι έξυπνοι ή χαζοί; Ποια είναι τα επίπεδα εμπειρίας τους σε σχέση με τη δική σας; Θέλουν κάτι αστείο ή ενημερωτικό;

Προσδιορίστε ποιος είναι το κοινό σας και χρησιμοποιήστε την κατάλληλη γλώσσα.

5. Παραγωγή περιεχομένου υψηλής Θέασης

Δεν πρέπει να ξεχνάμε, αλλά πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι εμπνευσμένο, ενημερωτικό και διασκεδαστικό. Βεβαιωθείτε ότι παραμένει έτσι για όλη τη διάρκεια του βίντεο. Η απώλεια του γάντζου στη μέση θα σας κοστίσει πολλούς θεατές.

Το περιεχόμενο που λειτουργεί καλύτερα είναι περιεχόμενο που είναι είτε διασκεδαστικό είτε ενημερωτικό. Το περιεχόμενο που λειτουργεί πραγματικά το καλύτερο είναι περιεχόμενο που είναι διασκεδαστικό και ενημερωτικό. Αυτό είναι αρκετά τυποποιημένο με οποιοδήποτε είδος μάρκετινγκ περιεχομένου, αλλά ειδικότερα, τα βίντεο που ενημερώνουν και ψυχαγωγούν είναι συνήθως τα πιο επιτυχημένα.

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να ανεβάζετε ένα συνδυασμό βίντεο και αειθαλών βίντεο. Τα βίντεο Burst θα είναι όλη η οργή για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, παίρνοντας σας στιγμιαία χτυπήματα, αλλά θα ξεθωριάσουν όσο περνάει ο καιρός.

Evergreen βίντεο είναι αυτά που θα σας πάρουν αρχειοθετημένες απόψεις και θα παραμείνουν σχετικές ανεξάρτητα από το χρόνο. Στην ιδανική περίπτωση, αν είναι δυνατόν, θα πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ως επί το πλείστον αειθαλές περιεχόμενο.

Εάν φοβούμαστε την οργή της κάμερας, μπορείτε να δοκιμάσετε να δημοσιεύσετε ‘Screencasts’. Μπορείτε ακόμα να κάνετε τα screencasts διασκεδαστικά και ενημερωτικά.

Ό, τι κι αν κάνετε, προτού να πατήσετε το κουμπί δημοσίευσης, βεβαιωθείτε ότι τα βίντεό σας είναι ιδιαίτερα ελκυστικά και ότι θα έχουν αξία για το κοινό σας.

6. Αυξήστε την συχνότητα upload των βίντεο.

Τώρα αυτό είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, αλλά δεν μπορείτε να αγνοήσετε την εγκυρότητά του. Ο κύριος λόγος που κάποιος εγγράφεται σε ένα κανάλι είναι επειδή αγαπά το έργο του εκδότη και θέλει να δει περισσότερα από τα βίντεό του.

Συνήθως οι συνδρομητές του YouTube δεν συμπαθούν κανάλια που δεν παράγουν τακτικό περιεχόμενο. Ειδικά στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές θέλουν συνεχώς όλο και περισσότερη ψυχαγωγία. Πρέπει να είστε σε θέση να συμβαδίσετε με τις απαιτήσεις των συνδρομητών σας.

Η συνέπεια είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης με τους συνδρομητές σας.

Αφήστε τα βίντεό σας έγκαιρα, επαναλαμβανόμενα και δομημένα. Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο την εβδομάδα … ή τουλάχιστον ένα ή δύο μηνιαίως.

Προσέξτε στο πρόγραμμά σας και μην αποστέλλετε βίντεο από αυτό το πρόγραμμα. Αυτό θα βλάψει τη φήμη σας. Είναι σαν να παρακολουθείτε την αγαπημένη σας τηλεοπτική σειρά. ένα νέο επεισόδιο βγαίνει σύμφωνα με ένα κανονικό πρόγραμμα. Αυτή η συνέπεια σας βοηθά να παραμείνουν αφοσιωμένοι οι θεατές.

7. Μάθετε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τους τίτλους των βίντεο

Η διάκριση είναι η πιο σημαντική πτυχή της επιτυχίας του YouTube.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δώσετε στα βίντεο τα ονόματα σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα οδηγήσετε πολλούς ανθρώπους να έρχονται στο κανάλι σας με βάση μόνο την περιέργεια.

Έχοντας τεράστιους τίτλους θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απόκτηση των απόψεων που χρειάζεται το κανάλι σας να επωφεληθεί από τον παράγοντα κοινωνικής απόδειξης.

Αλλά για να πάρετε μια μέγιστη ποσότητα απόψεων, θα πρέπει επίσης να βουτήξετε στο τμήμα SEO του μάρκετινγκ του YouTube.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των τίτλων σας YouTube για μεγαλύτερη εμβέλεια:

  • Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο. Αυτό είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στο SEO στο παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να έχει μια αρκετά μεγάλη επίδραση στο βίντεο. Οι ανιχνευτές Google δεν παρακολουθούν βίντεο με τον τρόπο ανάγνωσης σελίδων και άρθρων, οπότε η τοποθέτηση της λέξης-κλειδιού στον τίτλο θα επιτρέψει στα bots της Google να γνωρίζουν τι είναι το βίντεο σας.
  • Χρησιμοποιήστε το Google Adwords για να προσδιορίσετε τι αναζητούν οι χρήστες στον ιστό. Προσπαθήστε να αντιμετωπίσετε βίντεο με ένα τέλειο μείγμα αναζητήσεων υψηλού όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού.
  • Μην κάνετε τον τίτλο πάρα πολύ μεγάλο. Η Google περικόπτει το μήκος του βίντεο σε 66 χαρακτήρες και προσθέτει το “YouTube” πριν από το βίντεο (με επιπλέον 10 χαρακτήρες). Ο ιδανικός τίτλος βίντεο δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 50 χαρακτήρες.
  • Κάντε τον τίτλο περιγραφικό. Δώστε στο κοινό μια κρυμμένη ματιά για το τι θα κάνει το βίντεο.
  • Κάντε τον τίτλο πιασάρικο. Όπως είπα παραπάνω, έχοντας έναν ιδιόμορφο τίτλο θα οδηγήσει περισσότερους ανθρώπους να κάνουν κλικ. Όσο περισσότερα κλικ έχετε, τόσο υψηλότερα θα βαθμολογηθεί.
  • Μην χρησιμοποιείτε τη λέξη “βίντεο” στον τίτλο. Αυτό θα πάρει μόνο χώρο και δεν θα σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στη μηχανή αναζήτησης του YouTube (αν και μπορεί να έχει επίδραση στις κανονικές μηχανές αναζήτησης).

8. Αξιοποιήστε στο έπακρο τις ρυθμίσεις στο κανάλι σας.

Εάν πρόκειται να αποκτήσετε εμπιστοσύνη στους επισκέπτες σας στο YouTube, θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις επιλογές προσαρμογής που μπορεί να προσφέρει το YouTube.

Κάνε τον εαυτό σου να φαίνεται επαγγελματικός και οι θεατές θα σε σέβονται και θα σε εμπιστεύονται.

Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα blog με ένα κομμάτι παρακάτω, χρησιμοποιήστε παρόμοια στοιχεία επωνυμίας για το κανάλι σας στο YouTube. Αυτό θα σας κάνει να αναγνωρίζεστε εύκολα σε όλες τις πλατφόρμες.

Έχοντας μια καλοφτιαγμένη, προσαρμοσμένη τέχνη καναλιών για το YouTube θα σας βοηθήσει να εγκαταστήσετε τον εαυτό σας ως Brand.

Χρησιμοποιήστε μια προσαρμοσμένη κεφαλίδα φόντου που περιλαμβάνει ορισμένα στοιχεία σχεδίασης από την ιστοσελίδα σας.

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη βιολογική και προσαρμοσμένη διεύθυνση URL του καναλιού YouTube για να ολοκληρώσετε τις προσαρμογές του καναλιού σας. Κρατήστε το Bio και μέσα στο θέμα. Μπορείτε πάντα να συνδέσετε τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας σας στην περιγραφή του βίντεο για μια πιο λεπτομερή βιογραφική σημείωση.

9. Προσαρμογή των μικρογραφιών βίντεο.

Εδώ είναι κάτι που πολλοί δημιουργοί του YouTube συμφωνούν.

Δημιουργήστε μια προσαρμοσμένη μικρογραφία βίντεο για κάθε βίντεο αντί να αφήσετε να δημιουργηθεί τυχαία. Αυτό έχει νόημα.

Η χρήση σχολιασμών και σχετικών εικόνων ως προσαρμοσμένων μικρογραφιών για τα βίντεό σας στο YouTube θα αυξήσει το CTR των βίντεο (ρυθμός κλικ). Μια προσαρμοσμένη μικρογραφία βίντεο με έναν μικρό σχολιασμό θα ενημερώνει τους χρήστες σας σχετικά με το τι είναι το βίντεό σας.

Το YouTube προσφέρει τώρα μια επιλογή μικρογραφιών από τρία διαστήματα. Επιλέξτε αυτό που δείχνει καλύτερα ποιο είναι το βίντεό σας.

10. Δημιουργήστε ένα ελκυστικό τρέιλερ.

Το YouTube προσφέρει μια εξαιρετική λειτουργία που ονομάζεται channel trailers που σας επιτρέπει να αναπαράγετε αυτόματα ένα βίντεο κατά το άνοιγμα ενός καναλιού YouTube.

Το channel trailer  είναι κάτι που πρέπει προσεκτικά να εργαστείτε και να βελτιωθεί συνεχώς για να διατηρήσετε τους επισκέπτες σας ενεργούς.

Αυτή είναι η στιγμή που πρέπει να προσελκύσετε την προσοχή του ακροατηρίου σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το τέλειο τρέιλερ είναι κάπου μεταξύ 30 δευτερολέπτων έως 60 δευτερολέπτων.

Εδώ θα πρέπει να δώσετε ένα λόγο στους δυνητικούς συνδρομητές σας για το λόγο που πρέπει να παραμείνουν στο κανάλι σας και τι πρέπει να τους προσφέρετε.

Εάν είστε καλοί μπροστά από την κάμερα, δώστε μια γρήγορη, ενημερωτική και συναρπαστική εισαγωγή (με ένα καλά δομημένο σενάριο).

Στις Αναφορές καναλιού του YouTube, ελέγξτε τα ποσοστά διατήρησης του θεατή, για να δείτε αν σκοτώνετε τους δυνητικούς συνδρομητές με ένα τραγικό τρέιλερ.

Βελτιώστε το μέχρι να είναι τέλειο.

11. Χρησιμοποιήστε τις επιλογές που σας δίνονται στην επιλογή ”Τελική Οθόνη”.

Οι επιλογές που σας δίνονται στη τελική οθόνη είναι χρήσιμες για πολλούς λόγους. Μπορείτε με αυτό τον τρόπο να προτρέψετε τον χρήστη να δει κι άλλα βίντεο σας, να κάνει εγγραφή στο κανάλι σας, να φέρετε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, αλλά και να προωθήσετε κάποιο άλλο κανάλι. Κάθε στοιχείο έχει την μοναδικότητα του.

Επίσης σας προσφέρει και την δυνατότητα στυλ προβολής των παραπάνω, με παραδείγματα σε screenshots για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στα γούστα σας.

12. Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία.

Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά εργαλεία. Από τα εργαλεία που σας βοηθούν να κάνετε βίντεο με εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε τα βίντεο σας, χρησιμοποιώντας τα σωστά εργαλεία θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την προβολή σας από οργανική άποψη.

Και όσο πιο πολλά οργανικά κλικ έχετε, τόσο πιο δυνατούς συνδρομητές μπορείτε να κερδίσετε.

Για μένα, έχω χρησιμοποιήσει το TubeBuddy για λίγο και το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον είναι σοβαρός με το μάρκετινγκ στο YouTube.

Το TubeBuddy θα σας βοηθήσει να βρείτε περισσότερους θεατές, να βγάλετε περισσότερα χρήματα και να αυτοματοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία YouTube. Σίγουρα πρέπει να το κοιτάξετε.

13. Αφήστε τους ανθρώπους να σας βρουν

Το YouTube παρέχει μια επιλογή για σύνδεση με την επίσημη ιστοσελίδα σας, και αν έχετε, βεβαιωθείτε ότι το κάνετε.

Αυτό έχει νόημα, και δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνετε.

Οι προσπάθειες που έχετε θέσει για να προσελκύσετε τους επισκέπτες για το κανάλι σας στο YouTube μπορούν να επωφεληθούν από το μέγεθος όταν διοχετεύετε τους πιο περίεργους επισκέπτες σας στον ιστότοπό σας. Επιπλέον, το κανάλι σας θα επαληθευτεί και ως αυθεντικό ως αναπαράσταση της επωνυμίας σας στο YouTube.

Κάτω από τις ρυθμίσεις του καναλιού της σελίδας σας στο YouTube, προσθέστε τη διεύθυνση URL του ιστοτόπου / blog σας στο κανάλι σας.

Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνση URL ιστοτόπου / ιστολογίου στην ίδια την περιγραφή του καναλιού.

Ομοίως, προσθέστε ένα κουμπί ‘Εγγραφή’ κάπου στην ιστοσελίδα σας για να οδηγήσετε περισσότερους συνδρομητές στο κανάλι σας στο YouTube.

14. Περιορίστε τα βίντεο σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Παρόλο που το YouTube φιλοξενεί πολλές αναλυτικές αναλύσεις σε βάθος και άλλο τόσο μεγάλο περιεχόμενο, τα βίντεο υψηλής μετατροπής είναι αυτά που βελτιστοποιούνται για λιγότερο από 5 λεπτά.

Η Comscore ανέφερε τον Ιανουάριο του 2014 ότι το μέσο μήκος των περισσότερων βίντεο YouTube ήταν περίπου 4,4 λεπτά. Για τους δημιουργούς περιεχομένου που ξεκινούν, αυτός είναι ο χρυσός αριθμός.

Ακολουθήστε αυτόν τον αριθμό μέχρι να χτίσετε ένα δυναμικό κοινό.

Μόλις έχετε μια καλή παρουσία, μπορείτε να πειραματιστείτε με το μήκος του βίντεο και να δείτε ποια είναι η αντίδραση του κοινού σας.

Κρατήστε το σύντομο, απλό, ενημερωτικό, διασκεδαστικό και σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Είναι μια δύσκολη πρόκληση, αλλά αξίζει τις προσπάθειές σας.

15. Χρησιμοποιήστε ένα YouTube Intro & Outro.

Η εισαγωγή σας στο YouTube και το outro δεν βοηθούν μόνο στο branding, αλλά θα κάνουν το βίντεό σας πιο διασκεδαστικό.

Έχοντας μια εισαγωγή και ένα outro θα εξυπηρετήσει το Brand σας και θα προσφέρει στο βίντεο σας μια αίσθηση επαγγελματισμού. Είναι σαν το ανοιχτό θεματικό τραγούδι μιας τηλεοπτικής εκπομπής.

Επιπλέον, μια ελκυστική εισαγωγή θα εξασφαλίσει ότι οι θεατές σας θα μείνουν κολλημένοι στο υπόλοιπο βίντεο.

Δείτε παράδειγμα σε βίντεο μου παρακάτω στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα :

16. Επεξεργαστείτε τα βίντεο αμείλικτα.

Ο Thomas Hawk, ένας φημισμένος φωτογράφος, ισχυρίζεται ότι για κάθε φωτογραφία που δημοσιεύει, έχει δέκα άλλες που απορρίφθηκαν. Το ίδιο ισχύει και για κάθε τύπο επεξεργασίας.

Επεξεργαστείτε τα βίντεό σας στο YouTube και βεβαιωθείτε ότι έχουν δημοσιευθεί μόνο τα καλύτερα σας.

Εάν είστε βιαστικοί σχετικά με την αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος σας και δημοσιεύετε τυχαία, θα βλάψει εσάς και το όνομά σας ως σύνολο. Κάντε πολλές εγγραφές ενώ φωτογραφίζετε ένα βίντεο και βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει μόνο τα καλύτερα μέρη.

Αν δεν έχετε γνώση επεξεργασίας βίντεο σας συνιστώ να ξεκινήσετε να μαθαίνετε καθώς ωρίς επεξεργασία, κοψίματα και σε πολλές περιπτώσεις βίντεο με εφέ δεν θα προσεγγίσετε το κοινό που θέλετε.

17. Βελτιστοποιήστε τις περιγραφές των βίντεο.

Επιστρέφοντας στην πτυχή SEO των βίντεο του YouTube, η περιγραφή δεν πρέπει να παραμεληθεί.

Η περιγραφή όχι μόνο θα επιτρέψει την εύρεση των βίντεο σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά θα δώσει και στους δυνητικούς θεατές μια ιδέα για το τι είναι το βίντεο σας.

Αλλά μην το παρακάνετε. Η πολύ λεπτομερής περιγραφή δεν έχει νόημα, επειδή μόνο οι πρώτες γραμμές της περιγραφής σας εμφανίζονται όταν φορτώνεται αρχικά το βίντεο.

Και πάλι, όπως ο τίτλος, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί σας στην περιγραφή και πάλι, μην το παρακάνετε. Μην νομίζετε ότι ξεγελάτε τη μηχανή αναζήτησης προσθέτοντας τη λέξη-κλειδί σας 17 φορές. Κάνοντας το αυτό θα βλάψετε πραγματικά τις πιθανότητές σας να εμφανίζεστε στις αναζητήσεις.

Διατηρήστε το φυσικό και αυθεντικό.

Δείτε παράδειγμα σε βίντεο μου παρακάτω :

18. Αξιοποιήστε στο έπακρο τις μετα-ετικέτες.

Χρησιμοποιήστε το Google Keyword Planner για να λάβετε ιδέες σχετικά με σχετικές λέξεις-κλειδιά για τα βίντεό σας στο YouTube. Προσθέστε όλες αυτές τις σχετικές λέξεις-κλειδιά στα βίντεό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μεγαλύτερη δυνατότητα ανίχνευσης τόσο στις μηχανές αναζήτησης Google όσο και στις μηχανές αναζήτησης του YouTube.

Οι υπερβολικές λέξεις-κλειδιά δεν θα σας βοηθήσουν (στην πραγματικότητα θα βλάψουν), αλλά μερικές καλά διερευνημένες και καλά τοποθετημένες λέξεις-κλειδιά μπορούν να κάνουν θαύματα για την κατάταξή σας.

Ο χαμηλός αριθμός των views μπορεί να μην είναι πάντοτε μόνο για κακό περιεχόμενο. θα μπορούσε επίσης να υποδεικνύει κακή ανιχνευσιμότητα.

Τα Meta Tags είναι κάτι που παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση των βίντεο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε να περιηγηθείτε σε μερικά καλά αναγνωρίσιμα βίντεο και να δείτε τι μετα-ετικέτες που χρησιμοποιούν για να σας δώσουν κάποιες ιδέες. Αλλά μην αντιγράφετε και επικολλάτε μόνο μετα-ετικέτες. αυτό δεν θα βοηθήσει.

19. Τελειώστε τα βίντεo σας με ένα Call to Action.

Όποια και αν είναι η φύση των βίντεο σας, βεβαιωθείτε ότι τελειώνετε τα βίντεο σας με ένα Call to Action.

Ρωτήστε το κοινό σας για μια συνδρομή εφόσον τους άρεσε το βίντεο. Πείτε τους να ελέγξουν την ιστοσελίδα σας. Δώστε τους τον αριθμό τηλεφώνου σας και ζητήστε τους να σας καλέσουν (… Μόνο αν προσφέρετε κάτι άμεσα που θέλετε επικοινωνία).

Ό, τι κι αν κάνετε, θυμηθείτε:

Αν δεν το ζητήσετε ποτέ, η απάντηση θα είναι πάντα όχι.

Τερματίστε τα βίντεο σας με ένα σημείωμα εμπιστοσύνης και αφήστε το κοινό σας να γνωρίζει ότι εκτιμάτε την προβολή τους.

Δημιουργήστε μια σχιστόλιθο ουράς ή ένα μαρκαδόρο με ένα τυποποιημένο banner και “συνδρομή” σχόλια σε όλα τα βίντεο σας.

Τερματίστε τα βίντεο σας με ένα χαμόγελο και κρατήστε τους επισκέπτες σας ανυπόμονους για περισσότερα.

20. Εξετάστε τη συνεργασία σας με άλλους YouTubers.

Η συνεργασία στο YouTube έχει γίνει της μόδας μεταξύ των κορυφαίων δημιουργών περιεχομένου.

Γιατί;

Επειδή η συνεργασία ωφελεί όλους.

Θα είναι καλό για εσάς, για τους συνεργάτες σας και για το κοινό.

Η δημιουργική διαδικασία είναι εποικοδομητική και βλέποντας άλλους χρήστες YouTubers ως τους ανταγωνιστές σας θα εμποδίσει μόνο την πρόοδό σας, αφήνοντάς σας να χαλάσετε και να αποθαρρύνετε τις επιτυχίες των άλλων.

Προσπαθήστε να απευθυνθείτε σε παρόμοιους χρήστες στον τομέα σας και να τους ζητήσετε να δουν την ευκαιρία να συνεργαστούν για κάτι ενδιαφέρον.

Θα μπορείτε να συνδεθείτε σε ένα νέο κοινό, ο συνεργάτης σας θα μπορεί να συνδεθεί σε ένα νέο κοινό και οι θεατές σας θα αγαπήσουν όλη αυτή την πρόσθετη αξία που λαμβάνουν.

Όμως θα πρέπει αρχικά να χτίσετε το δικό σας κοινό.

21. Αλληλεπίδραση με την πιστή βάση των fan σας.

Τα Social Media βασίζονται σε αυτό το άυλο νήμα σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με συνανθρώπους.

Είναι όλα σχετικά με το πόσο σας ενδιαφέρει.

Όταν οι θαυμαστές σας γνωρίζουν ότι τους νοιάζεστε, θα νοιάζονται για εσάς.

Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας και ακούστε τα αιτήματά τους στην ενότητα των σχολίων των βίντεό σας. Είναι αλήθεια ότι μπορεί να αντιμετωπίσετε ορισμένες καθυστερήσεις και οργή στο τμήμα σχολίων σας, αλλά να το βαντιμετωπίζετε με κομψότητα και να ακούτε την πιστή βάση των Fan σας.

Απαντήστε στα σχόλια κάτω από τα βίντεο σας και κάντε τους θεατές σας να αισθάνονται συνδεδεμένοι όλη την ώρα. Αυτό θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη και θα σας σεβαστούν ακόμα περισσότερο.

22. Εξετάστε διαγωνισμούς με δώρα και τις προκλήσεις βίντεο.

Ποιος δεν αγαπά τα δώρα;

Προσφέρετε στο ακροατήριό σας κάτι σε αντάλλαγμα για όλη τη συμμετοχή τους στο κανάλι σας στο YouTube.

Ένας ελεύθερος διαγωνισμός YouTube ή διαγωνισμός βίντεο θα ανταμείψει τους τρέχοντες οπαδούς σας και θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους οπαδούς.

Μπορείτε να δώσετε ό, τι θέλετε:

Ένα νέο gadget τεχνολογίας.
Ένα μπλουζάκι με μάρκα.
Μια συνδρομή φιλοξενίας.
Οτιδήποτε άλλο…!

Ό, τι κι αν είναι, το κοινό σας θα λατρέψει την ευκαιρία να πάρει κάτι δωρεάν, και θα ενημερώσουν όλους τους φίλους τους (ειδικά αν το βραβείο είναι πραγματικά καλό). Αυτό δεν είναι μόνο δωρεάν προώθηση, αλλά διαφήμιση από το κανάλι σας.

Για ένα πολύ μεγάλο giveaway, πολλοί διαχειριστές καναλιών του YouTube απαιτούν από τους χρήστες να ακολουθούν όλα τα προφίλ των κοινωνικών μέσων για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό. Συστήνω αυτή την προσέγγιση.

Είναι καλύτερο αν το δώρο που δίνετε σχετίζεται με την εξειδικευμένη σας θέση, αλλά ακόμα κι αν δεν είναι, το ακροατήριό σας θα εξακολουθεί να αγαπάει να πάρει κάτι δωρεάν.

23. Η προώθηση μεταξύ των πλατφορμών Social Media είναι απαραίτητη.

Σε αυτή την εποχή των Social Media, η παρουσία και η δραστηριοποίησή της σε πολλαπλές κοινωνικές πλατφόρμες αποτελεί προϋπόθεση για να είναι ζωντανή.

Εάν προσπαθείτε να φτιάξετε ενα Brand, η ανακάλυψη είναι απαραίτητη. Πρέπει να είστε ενεργός σε πολλές μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Πρέπει τουλάχιστον να έχετε ένα προφίλ στο Facebook, το Twitter και το Google Plus. Αλλά μπορείτε πάντα να επιλέγετε άλλα, όπως Pinterest, Instagram, SnapChat και όλα τα υπόλοιπα … Εάν είστε σε πάρα πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ακούγεται σαν ένας εφιάλτης, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή αυτόματου προγραμματισμού όπως το Buffer για να σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι και σε ένα κανονικό πρόγραμμα απόσπασης.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τις διαφημίσεις Facebook και τις διαφημίσεις Google για να προωθήσετε τον εαυτό σας στο διαδίκτυο (θα συνιστούσα να δοκιμάσετε τις διαφημίσεις Facebook πριν από τις διαφημίσεις Google). Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε εργαλεία όπως το Pay with a tweet που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για ένα προϊόν με ένα tweet.

Έτσι κατασκευάζονται τα επιτυχημένα Brand. Με το να εμφανίζεστε σε πολλά μέρη γύρω στοInternet, δημιουργείτε τον εαυτό σας ως μια πασίγνωστη παρουσία.

Να μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να είστε δραστήριοι όσο μπορείτε στα σχόλια άλλων μεγάλων Youtubers. Τραβήξτε την προσοχή με έξυπνα κα πιασάρικα σχόλια. Κυνηγήστε τον κάθε συνδρομητή για να κερδίσετε επιπλέον views και γιατί όχι πελάτες!

Ελπίζω να σας βοήθησα να στήσετε το δικό σας κανάλι στο Youtube. Κάνε εγγραφή στο δικό κανάλι μου για να μαθαίνεις ακόμα περισσότερα με τα νέα μου βίντεο. Έχεις απορίες ; Γράψε το σχόλιο σου.