Τα Hashtags στο Instagram έχουν μια δύναμη που πολλοί την αγνοούν. Υπάρχουν αρκετοί που τα χρησιμοποιούν αλλά όχι με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.

Με τόσες πολλές διαφημίσεις, είναι δύσκολο να βρούμε μια χωρίς hashtag. Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, οι αριθμοί τηλεφώνου αντικαταστάθηκαν αργά από λέξεις-κλειδιά. Τελικά τα social media βρήκαν τον δρόμο τους προς τις διαφημίσεις.

Τώρα οι επιχειρήσεις δημιουργούν hashtags για τους καταναλωτές ώστε να βρουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Είτε πρόκειται για επώνυμο όρο, φράση ή παρότρυνση (Call to Action) για δράση, τα hashtags αυξάνουν το engagement των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Όταν δημιουργείτε ένα hashtag, δίνετε στους χρήστες έναν νέο τρόπο να έρθουν σε επαφή με την επιχείρησή σας. Πολλές φορές οι χρήστες απλά συμμετέχουν στη συζήτηση που συμβαίνει γύρω από το hashtag. Αυτός είναι ακριβώς ένας άλλος τρόπος για τους ανθρώπους να συμμετάσχουν, να συζητήσουν και να συνδεθούν με Brands στα κοινωνικά μέσα.

Συνεπώς τα Hashtags στο Instagram είναι πολύ σημαντικά!

Διαβάστε : Πως να διαφημιστώ στο Instagram (50 τρόποι προώθησης δημοσιεύσεων)

Λόγοι για τους οποίους αξίζει να δημιουργείτε Hashtags στο Instagram

Η δημιουργία ενός hashtag για την επιχείρησή σας έχει πολλά οφέλη. Ουσιαστικά, τα hashtags σας δίνουν πρόσθετη δύναμη για το engagement του πελάτη. Όχι μόνο αυτό, αλλά τα hashtags τείνουν να είναι μεγάλοι πόροι μάρκετινγκ.

Ορισμένα hashtags λειτουργούν σαν φράσεις παρότρυνσης για δράση, όπου οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες. Χρησιμοποιώντας τα, δίνετε στους καταναλωτές μια άλλη μέθοδο για να σας θυμούνται.

Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα Hashtags

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα hashtags για πολλά διαφορετικά πράγματα. Για παράδειγμα, μερικές από τις πιο βέλτιστες χρήσεις των hashtags περιλαμβάνουν:

Προσφορές
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί
Ευκαιρίες καριέρας
Στόχευση

Όλα αυτά τα παραδείγματα απαιτούν κάποιο είδος συνομιλίας. Και για εταιρικά Hashtags, θα πρέπει να προσελκύσετε τη συζήτηση και τελικά τη δέσμευση.

Ποια τα οφέλη των Hashtags ;

Για να διευρύνετε τη λέξη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρειάζεστε μια πηγή δέσμευσης. Τα Hashtags αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι μεγάλοι πόροι για τη δέσμευση. Έτσι, όταν δημιουργείτε με επιτυχία ένα hashtag για την επιχείρησή σας, τα οφέλη περιλαμβάνουν:

Βελτιστοποίηση για την ανακάλυψη: Τα Hashtags είναι μια άλλη οργανική παραγωγή για το περιεχόμενό σας. Εάν βελτιστοποιήσετε τις ετικέτες σας και χρησιμοποιείτε φράσεις ή λέξεις-κλειδιά που αφορούν τη βιομηχανία σας, μπορείτε αυξήσετε τις πωλήσεις.

Αυξήστε την επισκεψιμότητα: Όπως προαναφέρθηκε, τα hashtags καθιστούν την εταιρεία σας ανιχνεύσιμη. όταν το προφίλ σας γίνει ευκολότερα ανιχνεύσιμο, είναι πιθανό να δείτε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο Instagram. Οι αναζητήσεις για Hashtag εμφανίζονται συνεχώς στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι υποστηρικτές της εταιρείας σας είναι οι πιο αξιόπιστες πηγές. Στην πραγματικότητα, ο Nielsen ανακάλυψε το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται τα επώνυμα Hashtags επιχειρήσεων. Τα Hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε και να παρουσιάσετε τις συστάσεις τόσο των πελατών όσο και το προφίλ της εταιρείας σας.

Μετρήστε τις προσπάθειές σας: Χρησιμοποιώντας ένα καλό λογισμικό διαχείρισης Social Media, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα hashtags στα πιο σημαντικά δίκτυα. Το Hashtag analytics σας δίνει πληροφορίες σχετικά με το τι αντανακλάται με τους πελάτες. Έχοντας επιπλέον δεδομένα θα μπορούσε να κάνει όλη τη διαφορά για την επιχείριση σας.

Cross Networking: Ένα ωραίο χαρακτηριστικό των hashtags είναι ότι μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε όλα τα κανάλια. Αυτό θα βοηθήσει τις προσφορές σας μέσω των Social Media και θα διευκολύνει τη χρήση των hashtags για κάθε σημαντικό δίκτυο.

Διαβάστε : Πως να αυξήσω τους followers στο Instagram (11 τρόποι για να ξεκινήσετε)

Πώς να δημιουργήσετε Hashtags

Δημιουργήστε ένα hashtag αναπτύσσοντας πρώτα τους τελικούς στόχους σας, διότι έχοντας ένα Hahtag δεδέμο με μετρήσιμα αποτελέσματα είναι απαραίτητό για την αποτελεσματική εμπορία. Ξεκινήστε με αυτό πριν φτάσετε στις έξυπνες φράσεις ή λέξεις-κλειδιά για το Brand σας.

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, τα hashtags έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, τα κλικ και την αφοσίωση. Όλα αυτά τα πράγματα θα πρέπει να επηρεάζουν τη στρατηγική σας για τα ROI των κοινωνικών μέσων. Επομένως, προτού ξεκινήσετε, εξετάστε τους στόχους του hashtag που ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τους στόχους της εταιρεία σας, όπως:

Αυξήστε τις Brand συνομιλίες με την εταιρεία σας
Να είναι πιο ορατοί σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο
Βρείτε hashtags που σχετίζονται με εσάς
Αυξήστε τα συνολικά κλικ συνδέσμου
Μετρήστε τη συνολική προσέγγιση
Αυξήστε τα mentions
Έχετε καλύτερη κατανόηση των τάσεων στα Social Media

Αυτοί οι στόχοι θα μπορούσαν να αναλυθούν πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική μάρκετινγκ των Social Media. Ο πρώτος σχεδιασμός των στόχων είναι πάντα το καλύτερο βήμα προς την επίτευξη αποτελεσμάτων.

Τα Hashtags του Instagram αναζητούνται συχνά, οπότε η πιθανότητα ανακάλυψης του προφίλ σας είναι πιο πιθανή. Ωστόσο, τα hashtags τoy Instagram δεν είναι πολύ cross-network promotional. Ενώ μπορείτε να βάλετε ένα link στο Facebook ή το Twitter στο βιογραφικό σας, συνήθως θέλετε να εξοικονομήσετε χώρο για τον ιστότοπό σας.

Ένα σημαντικό όφελος από τα hashtags του Instagram είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 ανά post. Η συνάφεια είναι απαραίτητη με τα hashtags αλλά μπορείτε να τα κρύψετε στο Instagram. Αυτό σας επιτρέπει να αποφύγετε την επισήμανση των αναρτήσεων και να κουράζετε τους τρέχοντες οπαδούς σας.

Ξεκινήστε τη διαδικασία δημιουργίας διαφημίσεων

Τώρα που έχετε καταγράψει τους στόχους και τα δίκτυα σας, ήρθε η ώρα να γίνετε δημιουργικοί. Ωστόσο, υπάρχει μια σημαντική ισορροπία μεταξύ του να είσαι πολύ δημιουργικός ή να είσαι πολύ βαρετός. Τα Hashtags πρέπει να είναι μοναδικά και συναφή με την επιχείρησή σας.

Μη δημιουργείτε απλά Hashtags, δεν υπάρχει κανένα νόημα. Αντ ‘αυτού, βεβαιωθείτε ότι αυτό είναι κάτι που θα κολλήσει με το κοινό σας με θετικό τρόπο. Για να ξεκινήσετε, τα επιτυχημένα hashtags θα πρέπει να σκεφτείτε τα παρακάτω :

‘Οχι πολύ μεγάλα
Εύκολο στην ανάγνωση
Συνέπεια με το Brand σας
Τουλάχιστον ένα Hashtag που να αφορά αποκλειστικά το Brand σας
Εστιάση σε ένα μήνυμα
Μοναδικό και όχι γενικό

Αν ακολουθήσετε αυτές τις βασικές συμβουλές, είστε έτοιμοι να έχετε μια καλή και αξέχαστη στρατηγική για hashtags.

Διαβάστε : Instagram Διαφήμιση – Ο απόλυτος οδηγός για να απογειώσετε την φήμη σας

Διατηρείστε απλό το μήνυμα

Τα Hashtags συχνά αναλύονται από ομάδες μάρκετινγκ. Αντ ‘αυτού, είναι καλύτερο να είναι απλό και άμεσο με το μήνυμά σας. Αν το κάνετε πολύ περίπλοκο, το μήνυμα θα μπορούσε να χαθεί μέσα στο πλαίσιο. Το δημιουργικό είναι πάντα καλό, αλλά πάρα πολλά από αυτά θα μπερδέψουν τους ανθρώπους.

Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας διαβιβάζεται στους ανθρώπους και είναι σύμφωνο με το Brand σας. Δεν χρειάζεται να είσαι πολύ πιασάρικος για να παρουσιάσεις την εταιρεία σου. Στην πραγματικότητα, κινδυνεύετε να αποξενώσετε τους τρέχοντες οπαδούς με υπερβολικά χιουμοριστικά ή έξυπνα hashtags.

Να είστε ενεργοί

Όταν το μήνυμά σας είναι ενεργό, είναι πιο πιθανό να δείτε κάποια απόκριση. Παίρνει μια ισορροπημένη προσπάθεια έξυπνης στρατηγικής και απλότητας για να κάνει τους ανθρώπους να δρουν. Οι χειρισμοί που μπορούν να εκτελεστούν:

Κάντε ερωτησεις
Υποκινήστε το επείγον
Παίξτε με συναίσθημα
Απαίτηση engagement

Αν οδηγήσετε τους ανθρώπους να ενεργούν, να ξέρετε ότι το hashtag σας λειτουργεί. Πρέπει να προκαλέσετε κάποιο συναίσθημα στα κοινωνικά μέσα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι φράσεις παρότρυνσης για δράση λειτουργούν τόσο καλά.

Διπλός έλεγχος των Hashtags σας

Παρόλο που συνεχίζουμε να βλέπουμε τα social media να αποτυγχάνουν από τις μεγάλες εταιρείες, τα λάθη δεν είναι πιθανό να σταματ;ήσουν. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταβάλλετε επιπλέον προσπάθειες για τον έλεγχο και τη διόρθωση του περιεχομένου του hashtag σας προτού το ανεβάσετε.

Εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με το πλαίσιο της hashtag σας, πιθανότατα να το ξανασκεφτείτε. Όταν χαλάτε την εικόνα σας σε ένα κοινωνικό μέσο είναι επιζήμιο για την εταιρεία και το ακροατήριό σας. Πριν ξεκινήσετε μια καμπάνια hashtag, πρέπει να:

Ελέγξτε κάθε σημαντικό δίκτυο: Βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει αναζήτηση της ετικέτας hash σε κάθε κοινωνικό δίκτυο.

Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν διπλές έννοιες: Εσείς και η ομάδα μάρκετίνγκ ίσως να μην έχετε σκεφτεί ποτέ ότι το hashtag σας σήμαινε κάτι διαφορετικό, αλλά οι οπαδοί σας σίγουρα θα το κάνουν. Ζητήστε βοήθεια από όλες τις γωνίες, ώστε να ξέρετε ότι καλύψατε το περιεχόμενο σας.

Ψάξτε για κρυμμένα μηνύματα: Είναι εύκολο να κάνετε ένα τεράστιο λάθος στη φράση του hashtag σας εάν δεν χρησιμοποιήσετε σωστά κάθε γράμμα. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλες λέξεις ή μηνύματα ώστε να είναι όλα πεζά και ως μία λέξη.

Να είστε ενήμεροι για τα τρέχοντα γεγονότα: Ελέγξτε το hashtag σας με σημαντικά τρέχοντα συμβάντα. Δεν μπορείτε να τα πιάσετε όλα, αλλά μπορείτε να αποφύγετε να είστε στο προσκήνιο.

Χρειάζεστε βοήθεια για να ανεβάσετε επίπεδο τις διαφημίσεις και την παρουσία σας στο Instagram ; Καλέστε μας ή στείλτε μας το Email σας.