Πόσο θα πρέπει να έχετε προϋπολογισμό για υπηρεσίες και πακέτα SEO; Τι τιμές παίζουν στην αγορά;

Αμέτρητοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και πάροχοι υπηρεσιών SEO αγωνίζονται με αυτήν την ερώτηση κάθε μέρα.

Επειδή το διαδίκτυο δεν λειτουργεί χωρίς λόγο, οι ειδικές απαιτήσεις για μια επιτυχημένη καμπάνια μπορούν να διαφέρουν πολύ.

Με λίγα λόγια, πρόκειται για θέμα τοποθέτησης – πώς συγκρίνεται ο ιστότοπός σας με τους ανταγωνιστές σας. Συνεπώς σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στον τομέα σας και το κατά πόσο γρήγορα θέλετε να ανεβείτε στη κατάταξη είναι οι κορυφαίες μεταβλητές για τον καθορισμό του προϋπολογισμού.

Προσδοκίες και Πραγματικότητα

Μια πρόσφατη έρευνα ανέφερε ότι λιγότερο από το ήμισυ όλων των μικρών επιχειρήσεων έχουν προϋπολογισμό SEO.

Από αυτούς με προϋπολογισμό SEO, η πλειοψηφία (17%) δαπάνησε λιγότερο από 100 ευρώ / μήνα. Καλά διαβάζετε το – 71 % των μικρών επιχειρήσεων δαπανούν από 0 – 100 ευρώ ανά / μήνα για SEO.

Αυτό υποστηρίζεται περαιτέρω από τις έρευνες που λαμβάνω από υποψήφιους πελάτες.

Οι περισσότεροι έχουν το όνειρο να μπουν στην πρώτη σελίδα σε άκρως ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά σχεδόν τζάμπα. Είναι ευκόλως αντιληπτό ότι αυτό είναι αδύνατο να συμβεί.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα εισερχόμενά σας γεμίζουν με spam με υποσχέσεις “εγγυημένων αποτελεσμάτων πρώτης σελίδας” για 100 ευρώ.

Οι SEO spammers γνωρίζουν την αγορά. Η υπόσχεσή τους για αποτελέσματα πρώτης σελίδας είναι δύσκολο να για πολλούς επιχειρηματίες να περάσει απαρατήρητη.

Και ας το δούμε καθαρά ρεαλιστικά. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν έχουν ιδέα πώς λειτουργεί το SEO. Είναι πολύ απασχολημένοι με τη λειτουργία των επιχειρήσεων τους για να περάσουν το χρόνο εκμάθησης SEO.

Στις περισσότερες επιχειρήσεις, υπάρχει μια τυποποιημένη διαδικασία βήμα προς βήμα για να φτάσετε από το σημείο Α στο σημείο Β. Πολλοί υποθέτουν ότι το SEO λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Το αντιμετωπίζουν ως εμπόρευμα και δεν έχουν καμία αμφιβολία για τη χρήση του πωλητή με χαμηλότερες τιμές.

Διαβάστε : White Hat SEO – Πως να μπείτε στη πρώτη σελίδα του Google χωρίς να παραβιάσετε τους κανόνες

 

Το κόστος του ”φτηνού” SEO

Ανήκω σε αρκετές ομάδες μάρκετινγκ Διαδικτύου στο Facebook. Είναι πραγματικά τρομακτικό, ο αριθμός των noobs που παρουσιάζονται ως επαγγελματίες SEO και την ανάληψη των πελατών.

Βλέπουμε πολλές φορές ερωτήσεις όπως “Μόλις αναλάβαμε έναν πελάτη που θέλει να ανέβει στη κατάταξη για την” λέξη κλειδί x “- πώς μπορώ να το κάνω;”

Οι περισσότεροι από τους noobs χρησιμοποιούν αποκλειστικά προσωπικές σελίδες, και συγκεκριμένα κάνουν χρήση των ιδιωτικών δικτυακών ιστοτόπων (PBN), χωρίς να εξηγείται ποτέ ο κίνδυνος για τους πελάτες.

Εάν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θέλουν να πετάνε τα λεφτά του επειδή ακούνε την λέξη φτηνό είναι δικό τους θέμα.

Δυστυχώς, οι παράπλευρες απώλειες από το “φτηνό SEO” μπορούν να πάνε πολύ μακριά. Μπορεί να επιβάλει ποινή η Google και ουσιαστικά να εξαλείψει την προβολή ενός ιστότοπου από τις μηχανές αναζήτησης.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να λάβουν υπόψη ότι είναι τελικά υπεύθυνοι για οποιαδήποτε εργασία SEO που εκτελείται στον ιστότοπό τους. Θα πρέπει να συζητήσουν τις συγκεκριμένες τακτικές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν πριν να συνάψουν συμφωνία.

Θα ενθάρρυνα οποιονδήποτε ιδιοκτήτη επιχείρησης που ασχολείται με το SEO μακροπρόθεσμα, να επιμείνει στη χρήση τακτικών που συμμορφώνονται με τις Οδηγίες για Webmaster της Google.

Διαχείριση των πόρων σας

Με την Google που χρησιμοποιεί 200+ (πιθανώς εκθετικά περισσότερους) παράγοντες κατάταξης, είναι εύκολο να χάσετε τη μπάλα.

Τα καλά νέα είναι ότι αν επικεντρωθείτε σε τρεις μόνο παράγοντες, μπορείτε ακόμα να έχετε αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τον ανταγωνισμό.

Δείτε τι πρέπει να προσέξετε:

1. Αρχιτεκτονική Πληροφοριών

Ο ιστότοπός σας πρέπει:

Να είναι ανιχνεύσιμος και προσβάσιμος στις μηχανές αναζήτησης.
Ακολουθήστε τις Οδηγίες για Webmaster της Google για βέλτιστες πρακτικές SEO.
Εκτελέστε την υψηλότερη δυνατή ταχύτητα σελίδας.
Φιλικότητα προς κινητά, tablet και Desktop συσκευές.

2. Περιεχόμενο

Το περιεχόμενό σας πρέπει να συμμορφώνεται με τις βέλτιστες πρακτικές, όπως περιγράφονται στις Οδηγίες για τις Βαθμολογίες ποιότητας αναζήτησης με έμφαση στα εξής:

Να είναι μοναδικό και να προσφέρει αξία.
Ταίριασμα ερωτημάτων αναζήτησης.
Ικανοποίηση της πρόθεσης του χρήστη.
Να είναι υψηλής ποιότητας.
Ικανοποίηση του αλγόριθμου φρέσκου περιεχομένου.

Μπορείτε να διαχειριστείτε αυτό που μετράτε: Ορισμός στόχων

Πριν από την κατάρτιση ενός προϋπολογισμού, κάποιος πρέπει να καθορίσει τους στόχους για μια SEO στρατηγική.

Ποιο είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Ποιο είναι το μέτρο της επιτυχίας;

Κάποτε, η επιτυχία μετρήθηκε μόνο με την ταξινόμηση λέξεων-κλειδιών. Αν και η θέση κατάταξης παραμένει μια σημαντική μέτρηση, δεν είναι η πιο σημαντική.

Θα υποστήριζα ότι οι σημαντικότερες μετρήσεις είναι εκείνες που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή. Οι οργανικές συνεδρίες, οι μετατροπές στόχων και τα έσοδα εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία.

Η ρύθμιση στόχων θα μπορούσε να περιλαμβάνει:

Βελτίωση των οργανικών κλιλ κατά x τοις εκατό.
Αυξάνοντας τις μετατροπές ανά y ανά μήνα.
Αύξηση εσόδων κατά z τοις εκατό.
Κατά τον καθορισμό των στόχων, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ορισμένα πράγματα.

Βελτίωση των οργανικών συνόδων κατά x τοις εκατό.
Αυξάνοντας τις μετατροπές ανά y ανά μήνα.
Αύξηση εσόδων κατά z τοις εκατό.
Κατά τον καθορισμό των στόχων, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ορισμένα πράγματα.

Αποκτήστε το E -Book : Ο απόλυτος οδηγός (E-Book) για το Content Marketing και το Content Repurposing – Γίνε Expert

 

Οι στόχοι σας πρέπει να είναι μετρήσιμοι.

Πρέπει να είναι εφικτοί. Οι γενικοί στόχοι είναι ωραίοι, αλλά δεν είναι όπως λέει και η λέξη γενικοί.

Πρέπει να δώσετε χρόνο στον SEO Marketer να εργαστεί. Σύμφωνα με την Google, “στις περισσότερες περιπτώσεις, οι SEO Marketers χρειάζονται τέσσερις μήνες έως ένα χρόνο για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να εφαρμόσει πρώτα βελτιώσεις και στη συνέχεια να δει το ενδεχόμενο όφελος”.

Ανάπτυξη Budget

Οι στόχοι σας θα καθορίσουν ποιες τακτικές είναι απαραίτητες για την επιτυχία.

Αυτό, με τη σειρά του, δημιουργεί ένα πλαίσιο για την εκπόνηση ενός σχεδίου δράσης και του budget που απαιτείται για την υποστήριξη αυτού του σχεδίου.

Αυτό μας φέρνει τον πλήρη κύκλο στην τοποθέτηση και την προσοχή σε εκείνους τους παράγοντες που θα φέρουν αποτελέσματα.

Πώς η αρχιτεκτονική πληροφόρησης σας χτίζεται ενάντια στους ανταγωνιστές;
Πώς συγκρίνεται το περιεχόμενό σας με τον ανταγωνισμό;
Πώς φαίνεται το προφίλ backlink σας σε σχέση με τους ιστότοπους με την υψηλότερη βαθμολογία;

Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα καθορίσουν τις προτεραιότητες καθώς και τον όγκο της εργασίας που απαιτείται για την επίτευξη των στόχων σας.

Σε πολλές περιπτώσεις, η πραγματική εργασία που εκτελείται είναι η ίδια – ανεξάρτητα από το επίπεδο του budget. Η διαφορά είναι ο όγκος της εργασίας που εκτελείται.

Διαβάστε : Πως να δημιουργήσετε Backlinks το 2018 για πρώτη σελίδα στη Google

 

Εάν προσθέτετε δύο φορές το περιεχόμενο και δύο φορές τους συνδέσμους σε επίπεδο προϋπολογισμού “Β” σε σχέση με το επίπεδο προϋπολογισμού “Α”, έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα να επιτύχετε προηγούμενη επιτυχία στον υψηλότερο προϋπολογισμό.

Τούτου λεχθέντος, ο σωστός προϋπολογισμός είναι αυτός που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά, χωρίς να χάσετε τον ύπνο σας, για τουλάχιστον τέσσερις (και ιδανικά 12) μήνες.

Χρειάζεται χρόνος για σωστό σχεδιασμό, υλοποίηση και εκτέλεση μιας SEO καμπάνιας για την αξιολόγηση της επιτυχίας της.

Επίσης, όσο χαμηλότερο είναι το budget, τόσο μεγαλύτερο είναι το ταξίδι για την κορυφή.

Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψετε στο SEO ;

Εάν προσλάβετε μια εταιρεία SEO ανώτατου επιπέδου για να εκτελέσετε μια τοπική καμπάνια, αναμένετε να πληρώσετε 500 ευρώ + μηνιαίως.

Μια διεθνής SEO στρατηγική θα απαιτήσει έναν ελάχιστο budget από 2.500 έως 5.000 ευρώ το μήνα.

Ορισμένες επιχειρήσεις προσφέρουν ένα “δοκιμαστικό πακέτο” σε χαμηλότερη τιμή, χωρίς σύμβαση. Αυτό επιτρέπει στους υποψήφιους πελάτες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις υπηρεσίες τους, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο.

Εάν δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να διατηρήσετε ένα κορυφαίο επίπεδο SEO στρατηγικών, υπάρχουν μερικές επιλογές. Το πιο συνηθισμένο είναι ένας εφάπαξ έλεγχος ιστοσελίδων SEO με εκτελέσιμες συστάσεις.

Η διόρθωση του ιστότοπού σας θα οδηγήσει συχνά σε σημαντική ώθηση στην οργανική κυκλοφορία. Η ανάπτυξη περιεχομένου και η ανάλυση λέξεων-κλειδιών είναι άλλοι τομείς στους οποίους μπορείτε να λάβετε βοήθεια από έναν pro SEO.

Συνοψίζοντας

Σε αντίθεση με τo Google Adwords, μια οργανωμένη καμπάνια αναζήτησης δεν θα φέρει άμεσα αποτελέσματα.

Μια περιεκτική καμπάνια SEO θα περιλαμβάνει έναν συνδυασμό τεχνικών SEO, Content Marketing και την οικοδόμηση backlinks.

Ακόμα και όταν εκτελείται μια τέλεια στρατηγική, χρειάζεται χρόνος για να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει τις προσπάθειες αυτέςη Google.

Τούτου λεχθέντος, η κίνηση που κερδίζεται από αυτές τις προσπάθειες είναι συχνά η πιο συνεπής και καλύτερη μετατροπή μεταξύ όλων των καναλιών.

Λοιπόν τώρα έχετε καταλάβει τι πρέπει να προσέχετε όπως και τις τιμές που παίζουν στην αγορά. Αν όμως χρειάζεστε βοήθεια από έναν Freelancer τότε συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για να στήσουμε την SEO στρατηγική που θα σας οδηγήσει στη κορυφή.