Σήμερα, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να χρησιμοποιούν αυτά τα κοινωνικά κανάλια όπου το κοινό τους αγγίζει περισσότερο. Το Instagram διαθέτει 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως και πάνω από 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο μοιράζονται καθημερινά, καθιστώντας την μία από τις πιο προσοδοφόρες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για τις επιχειρήσεις. Οι έμποροι καλούνται να έρθουν με αυτές τις στρατηγικές Instagram που μπορούν να δημιουργήσουν έσοδα για τις επιχειρήσεις και γι ‘αυτό παρατηρήσαμε μια μεγάλη απαίτηση του Instagram Tutorial που λέει πώς μπορεί να προωθηθεί μια επιχείρηση στην Instagram.

Διαβάστε : Πως να διαφημιστώ στο Instagram (50 τρόποι προώθησης δημοσιεύσεων)

Παρακάτω ξεκινώντας το Instagram Tutorial για Επιχειρήσεις σε 4 βήματα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram, να επιλέξετε Διαφημίσεις και να δημιουργήσετε μια βέλτιστη στρατηγική περιεχομένου Instagram για επιχειρήσεις που μπορούν να μετατρέψουν το κοινό-στόχο. Λοιπόν, ας προχωρήσουμε.

Instagram Tutorial για Επιχειρήσεις

1. Πώς να δημιουργήσετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram

Το πρώτο βήμα του Instagram Tutorial θα σας πει πώς να δημιουργήσετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram σε τρία απλά βήματα. Έτσι, χωρίς καμία απορία, ας κατευθυνθούμε άμεσα σε αυτά.

A. Κάντε λήψη της εφαρμογής Instagram και δημιουργήστε έναν λογαριασμό Instagram

Το Instagram δεν προσφέρει έκδοση για Desktop υπολογιστές και είναι αναπόφευκτο να πάτε με την εφαρμογή της που είναι διαθέσιμη δωρεάν στο Apple App Store και στο Google Play.

Μπορείτε απλά να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας είτε με Σύνδεση με το Facebook είτε με Εγγραφή με τηλέφωνο ή Email.

Για να δημιουργήσετε έναν επιχειρησιακό λογαριασμό, σας προτείνω να εγγραφείτε με ένα επιχειρηματικό Email.
Εισαγάγετε τα στοιχεία σας και χρησιμοποιώντας το πραγματικό Brand σας θα ήταν ωφέλιμο.

B. Επιλέξτε ένα όνομα χρήστη και τη σωστή φωτογραφία προφίλ

Το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα όνομα χρήστη και εάν είναι πιασμένο το όνομα της επιχείρησής σας, θεωρείται χρήσιμη η επιλογή του πρώτου μέρους του ονόματος της επιχείρησής σας στο όνομα χρήστη σας.

Θα πρέπει να επιλέξετε μια εικόνα που να είναι σύμφωνη με την επωνυμία σας

C. Βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων λογαριασμού σας στο Instagram Bio και διαχείριση

Τώρα πρέπει να βελτιστοποιήσετε το βιογραφικό σας Instagram που έχει μέγιστο όριο 150 χαρακτήρων και πρέπει να είστε ακριβής και αποτελεσματικοί.

Μπορείτε να βάλετε στο προφίλ σας μια διεύθυνση URL με δυνατότητα κλικ και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σε έναν εξωτερικό ιστότοπο στο βιογραφικό σας.

Θα πρέπει να ενημερώνετε συνεχώς τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας
Παρακάτω δίνονται ορισμένοι ορισμοί λογαριασμών που προτείνω να κάνετε check.

1.Ρυθμίσεις ιστορίας
2.Μετάβαση στο επιχειρησιακό προφίλ
3.Ιδιωτικός λογαριασμός
4.Σχόλια
5.Προσθήκη πρόσθετων λογαριασμών Instagram

2. Μάθετε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων Instagram

Το Instagram απολαμβάνει τώρα 700 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες,  και γι ‘αυτό προτείνω στους εμπόρους να επωφεληθούν από τις διαφημίσεις Instagram για να συνδεθούν με τους αντικειμενικούς πελάτες τους. Με 1 + εκατομμύριο δυναμικούς διαφημιζόμενους στο Instagram, οι διαφημίσεις Instagram κάνουν πρόοδο μόνο με κάθε μέρα που περνάει. Υπάρχουν τέσσερα είδη διαφημίσεων στο Instagram:

Α. Διαφημίσεις φωτογραφιών

 

Αυτό είναι το λιγότερο δύσκολο είδος διαφημίσεων στο Instagram όπου μπορείτε να ικανοποιήσετε τους στόχους σας χρησιμοποιώντας μια απλή φωτογραφία. Η φωτογραφία μπορεί να είναι σε τετράγωνο ή σε μορφή τοπίου.

Μπορείτε να εκτελέσετε αυτό το είδος διαφήμισης απ ‘ευθείας από το ίδιο το Instagram ή από το Facebook Adverts Manager

2. Διαφημίσεις βίντεο

Οι διαφημίσεις βίντεο θεωρούνται πιο ενδιαφέρουσες και οδηγούνται από το Instagram Tutorial
Οι ηχογραφήσεις μπορούν να έχουν μήκος έως και 60 δευτερόλεπτα και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε τοπίο ή τετράγωνη διάταξη.

3. Διαφημίσεις με Carousel

Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων του Instagram επιτρέπουν την εμφάνιση μιας σειράς φωτογραφιών ή βίντεο δίπλα στην άλλη, μετακινώντας την οθόνη.

Αυτή είναι μια φαινομενική μέθοδος για να προσελκύσετε τον χρήστη σας σε μια δελεαστική εμπειρία και, κατά συνέπεια, να τον κάνετε να αγγίξει τη διαφήμισή σας για συγκεκριμένη δραστηριότητα.

4. Διαφημίσεις με Stories

Οι Διαφημίσεις με stories  είναι η πιο πρόσφατη επέκταση στις διαφημίσεις του Instagram στις οποίες μπορείτε να μεταβείτε με ένα είδος ειδών διαφημίσεων Instagram που επιτρέπουν οπτικοποιήσεις σε πλήρη οθόνη 9:16
Μπορείτε είτε να επιλέξετε ένα βίντεο ή μια φωτογραφία στις Διαφημίσεις ιστοριών.

3. Δημιουργήστε ισχυρή στρατηγική Instagram με επιχειρηματικό περιεχόμενο

Η οικοδόμηση της στρατηγικής σας για το περιεχόμενο του Επιχειρησιακού Instagram δεν είναι περίπλοκη, καθώς περιστρέφεται γύρω από τα παρακάτω, δίνοντας απλά πράγματα που πρέπει να κάνετε επανειλημμένα για μια μακρά διάρκεια.

Α. Πρέπει να γνωρίζετε τα θέλω του ακροατηρίου σας

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσετε τι αρέσει ή δεν σας αρέσει το κοινό σας. Με το να γνωρίζετε εάν το κοινό σας θέλει αμέτρητες ακίνητες εικόνες ή funky σχέδια φορέα, μπορείτε να αναλύσετε τη γεύση τους. Κάποιες υποκείμενες αναλύσεις θα σας δώσουν την πορεία που πρέπει να κατευθύνετε το περιεχόμενό σας Instagram.

Διαβάστε : Instagram Διαφήμιση – Ο απόλυτος οδηγός για να απογειώσετε την φήμη σας

Β. Πρέπει να γνωρίζετε το σωστό Χρονοδιάγραμμα ποσταρισμάτων 

Για να το κάνετε αυτό, σας προτείνουμε να εξερευνήσετε διαφορετικούς χρόνους σχετικά με το ποστάρισμα σε διάφορες περιστάσεις και να μελετήσετε την αντίδραση του κοινού εκείνη την εποχή. Μπορείτε να ανακαλύψετε το καλύτερο χρονοδιάγραμμα για να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας.

C. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα σωστά θέματα περιεχομένου

Η κατανόηση των προτιμήσεων του ακροατηρίου σας στο Instagram θα σας δώσει μια αξιοπρεπή αίσθηση για τα θέματα στα οποία θα έπρεπε να πάρετε μια ιδέα στη Στρατηγική Περιεχομένου Instagram. Θα πρέπει να βελτιώσετε τα θέματα σας σε μια περίοδο και να είστε εφευρετικοί  για να κρατήσετε τα πράγματα ενδιαφέροντα κι αυτό συνιστάται ιδιαίτερα.

D. Θα πρέπει να επιλέξετε το σωστό styling Brand

Πρέπει να ρυθμίσετε τη σωστή διάθεση για την επωνυμία σας και, κατά συνέπεια, θα πρέπει να επιλέξετε το τυπογραφικό σας κείμενο, τις διαθέσεις σας, την παλέτα χρωμάτων, τα mind-sets και να χαρακτηρίσετε ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με το τι βοηθά την επιχείειριση σας να αναδειχθεί ως νικητής για το Brand σας.

E. Θα πρέπει να συμμετάσχετε σωστά στο κοινό σας

Θα πρέπει να αναζητήσετε τους κορυφαίους λογαριασμούς στην ειδικότητά σας και να τους ακολουθήσετε. Θα πρέπει επίσης να ακολουθήσετε τους σχετικούς οπαδούς σας και να απαντήσετε σε όλες τις παρατηρήσεις, τις απαντήσεις και τα άμεσα μηνύματα από το ακροατήριό σας καθώς είναι επίσης σημαντικό. Δημιουργήστε διαδραστικές αναρτήσεις, κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας, ζητήστε την προοπτική τους, προσεγγίστε τους για να ψηφίσουν υπέρ μιας απόφασης κ.λπ. είναι επίσης σημαντικά μέρη της στρατηγικής περιεχομένου του Instagram.

4. Εργαλεία Instagram για βελτιστοποίηση του μάρκετινγκ 

Για να κάνετε το Instagram μάρκετινγκ αυτοματοποιημένο και οδηγούμενο περισσότερο από τα αποτελέσματα, παρακάτω δίδονται μερικά από τα καλύτερα εργαλεία Instagram που προτείνω, γι ‘αυτό ας τα δούμε παρακάτω.

A.Instagram Insights

Το Instagram Insights θα σας βοηθήσει με τις βασικές στατιστικές λεπτομέρειες που χρειάζεστε για να διασφαλίσετε ότι οι διαφημιστικές  σας προσπάθειες στο Instagram στοχεύουν το σωστό κοινό.

Σας καθοδηγεί για το είδος των αποτελεσμάτων που προσφέρουν οι καμπάνιες σας Instagram και αν ταιριάζουν με τον στόχο σας ή όχι. Το εργαλείο θα σας προσφέρει δωρεάν αναλυτικά στοιχεία μόλις δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας Instagram για επιχειρήσεις.

Το Instagram Insights θα σας δείξει τις συνολικές εμφανίσεις που λαμβάνουν οι αναρτήσεις σας, συν, μπορείτε επίσης να γνωρίζετε την προβολή, τα κλικ στο Web και τις προβολές προφίλ μαζί με βασικές δημογραφικές λεπτομέρειες του κοινού σας.

Β.VSCO

Το VSCO σας βοηθά με περισσότερα φίλτρα toy Instagram και τις δικές τους “προεπιλογές”
Η εφαρμογή VSCO θα σας επιτρέψει να μιμηθείτε εφέ ταινιών και να επεξεργαστείτε τις εικόνες σας εύκολα και με συνέπεια.

C. Instazise

Το Instasize βοηθά να τοποθετήσετε ολόκληρη τη φωτογραφία σας στο Instagram με τον πιο εξατομικευμένο τρόπο.
Σε περίπτωση που έχετε μια φωτογραφία σε “square mode” τότε με τη βοήθεια του Instasize, μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος της φωτογραφίας σας. Μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος της ανάρτησής σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν φυσικά κι άλλα προγράμματα – υπηρεσίες όπως το Buffer και το Gramblr τα οποία δίνουν πολλές επιλογές δωρεάν και κάποιες paid. Θα χαρώ να μοιραστούμε ιδέες και απόψεις στα σχόλια.

Χρειάζεστε βοήθεια με το Instagram ; Επικοινωνήστε μαζί μας.