SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη Google ; 13 Σημαντικοί Λόγοι

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιούνιος 3, 2018 | 0 Comment

Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη Google ;

Πρόκειται για το πιο σημαντικό, χαρακτηριστικό SEO πρόβλημα όλων των εποχών. Η Google πρέπει να διαβάσει τον ιστότοπό σας, προκειμένου να αποκτήσει οργανική επισκεψιμότητα από την Google. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι ευρετηριασμένος, χάνεται.. Κανείς δεν θα βρει το περιεχόμενό σας, επειδή δεν είναι μέρος του ευρετηρίου αναζήτησης της Google.

Το πρώτο βήμα για την επίλυση ενός ζητήματος ευρετηρίασης είναι η διάγνωση του ζητήματος της ευρετηρίασης. Αυτή η λίστα θα σας βοηθήσει να το κάνετε.

Έχω οργανώσει κατά προσέγγιση σε αυτή τη λίστα από τα πιο κοινά μέχρι τα ελάχιστα κοινά προβλήματα που παρουσιάζονται. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τη λίστα από πάνω προς τα κάτω ώστε να βρείτε την αιτία και τη λύση του προβλήματος.

1. Ο ιστότοπός σας είναι ευρετηριασμένος κάτω από έναν τομέα www ή χωρίς www
Από τεχνική άποψη, το www είναι ένας υποτομέας. Επομένως, το http://example.com δεν είναι το ίδιο με το http://www.example.com. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει και τους δύο ιστότοπους στον λογαριασμό σας GWT, για να βεβαιωθείτε ότι και οι δύο είναι ευρετηριασμένοι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τον τομέα που προτιμάτε, αλλά επαληθεύστε την ιδιοκτησία και των δύο.

2. Η Google δεν έχει ανιχνεύσει εξ ολοκλήρου ή καθόλου την ιστοσελίδα σας
Αυτό είναι συνήθως ένα πρόβλημα με νέους ιστότοπους. Δώστε μερικές μέρες (τουλάχιστον), αλλά εάν η Google εξακολουθεί να μην έχει κάνει ευρετηρίαση του ιστότοπού σας, βεβαιωθείτε ότι ο χάρτης ιστότοπου σας έχει μεταφορτωθεί και λειτουργεί σωστά. Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ή υποβάλετε έναν χάρτη ιστότοπου, αυτό θα μπορούσε να είναι το πρόβλημά σας. Θα πρέπει επίσης να ζητήσετε την ανίχνευση Google και να κάνετε fetch τον ιστότοπό σας. Εδώ είναι οι οδηγίες της Google για το πώς να το κάνετε αυτό:

Στην Αρχική σελίδα Εργαλεία για Webmasters, κάντε κλικ στον ιστότοπο που θέλετε.
Στον Πίνακα ελέγχου, στην περιοχή Ανίχνευση, κάντε κλικ στην επιλογή Λήψη ως Google.
Στο πλαίσιο κειμένου, πληκτρολογήστε τη διαδρομή προς τη σελίδα που θέλετε να ελέγξετε.
Στην αναπτυσσόμενη λίστα, επιλέξτε Fetch. (Μπορείτε να επιλέξετε έναν άλλο τύπο σελίδας, αλλά προς το παρόν δεχόμαστε μόνο υποβολές για τον δείκτη αναζήτησης στο Web.)
Κάντε κλικ στην επιλογή Fetch. Η Google θα ανακτήσει τη διεύθυνση URL που ζητήσατε. Ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 ή 15 λεπτά για την ενημέρωση της κατάστασης.
Μόλις δείτε την κατάσταση “Fetch” “Επιτυχής”, κάντε κλικ στο κουμπί Υποβολή στο ευρετήριο και, στη συνέχεια, κάντε κλικ σε ένα από τα παρακάτω:
Για να υποβάλετε την μεμονωμένη διεύθυνση URL στο ευρετήριο Google, επιλέξτε τη διεύθυνση URL και κάντε κλικ στην επιλογή Υποβολή. Μπορείτε να υποβάλετε έως και 500 διευθύνσεις URL την εβδομάδα με αυτόν τον τρόπο.
Για να υποβάλετε τη διεύθυνση URL και όλες τις σελίδες που συνδέονται με αυτήν, κάντε κλικ στη διεύθυνση URL και σε όλες τις συνδεδεμένες σελίδες. Μπορείτε να υποβάλετε έως και 10 από αυτά τα αιτήματα ένα μήνα.

3. Ο ιστότοπος ή οι σελίδες μπλοάρονται με το αρχείο robots.txt
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι ο προγραμματιστής ή ο συντάκτης σας έχουν μπλοκάρει τον ιστότοπο χρησιμοποιώντας το αρχείο robots.txt. Αυτή είναι μια εύκολη λύση. Απλώς καταργήστε την καταχώρηση από το αρχείο robots.txt και ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί ξανά στο ευρετήριο.

4. Δεν έχετε sitemap.xml
Κάθε ιστότοπος θα πρέπει να έχει sitemap.xml, που είναι μια απλή λίστα οδηγιών που θα πρέπει να ακολουθήσει η Google για την ευρετηρίαση του ιστότοπού σας. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με την πολιτική ιστότοπου του Google και να δημιουργήσετε ένα πολύ εύκολα.

Αν αντιμετωπίζετε ζητήματα αναπροσαρμογής σε οποιοδήποτε τμήμα του ιστότοπού σας, συνιστούμε να αναθεωρήσετε και να υποβάλετε ξανά το sitemap.xml σας μόνο για να βεβαιωθείτε.

5. Έχετε σφάλματα ανίχνευσης
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google δεν θα προβάλλει ορισμένες σελίδες στον ιστότοπό σας, επειδή δεν μπορεί να τις ανιχνεύσει. Παρόλο που δεν μπορεί να τα ανιχνεύσει, μπορεί ακόμα να τα δει.

Για να εντοπίσετε αυτά τα σφάλματα ανίχνευσης, μεταβείτε στα Εργαλεία για Webmasters Google → Επιλέξτε τον ιστότοπό σας, → Κάντε κλικ στο στοιχείο “Ανίχνευση” → Κάντε κλικ στο “Σφάλματα ανίχνευσης”. Αν έχετε λάθη, δηλ. Σελίδες που δεν έχουν αναγραφεί, θα τις δείτε στη λίστα “Top 1000 σελίδες με σφάλματα”.

Διαβάστε : ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ AMP ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ SEO ; ΠΩΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΤΕ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ AMP

6. Έχετε πολλά αντίγραφα με το ίδιο περιεχόμενο
Το υπερβολικά πολύ διπλό περιεχόμενο σε έναν ιστότοπο μπορεί να συγχέει τις μηχανές αναζήτησης και να τους κάνει να εγκαταλείψουν την ευρετηρίαση του ιστότοπού σας. Εάν πολλές τοποθεσίες URL στον ιστότοπό σας επιστρέφουν το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο, τότε έχετε στον ιστότοπό σας ένα πρόβλημα με διπλό περιεχόμενο. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, επιλέξτε τη σελίδα που θέλετε να διατηρήσετε και τα υπόλοιπα 301.

Μερικές φορές έχει νόημα να κανονικοποιούνται οι σελίδες, αλλά να είστε προσεκτικοί. Ορισμένοι ιστότοποι έχουν αναφέρει ότι ένα ζήτημα που προκαλεί σύγχυση σχετικά με την κανονικοποίηση εμπόδισε την τιμαριθμική αναπροσαρμογή.

7. Έχετε ενεργοποιήσει τις ρυθμίσεις απορρήτου
Αν έχετε έναν ιστότοπο WordPress, ίσως έχετε διατηρήσει τυχαία τις ρυθμίσεις απορρήτου. Μεταβείτε στην επιλογή Διαχειριστής → Ρυθμίσεις → Απόρρητο για έλεγχο.

8. Ο ιστότοπος είναι αποκλεισμένος από το .htaccess
Το αρχείο σας .htaccess αποτελεί μέρος της ύπαρξης του ιστοτόπου σας στο server, το οποίο του επιτρέπει να είναι διαθέσιμο στον παγκόσμιο ιστό. Το αρχείο .htaccess είναι γραμμένο στο Apache. Παρόλο που το .htacess είναι χρήσιμο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποκλείσει τα προγράμματα ανίχνευσης και να αποτρέψει την τιμαριθμική αναπροσαρμογή.

9. Το site έχει NOINDEX στο Meta Tag
Ένας άλλος τρόπος να πούμε “όχι” στα ρομπότ, και επομένως να μην έχει κανενός είδους τιμαριθμική αναπροσαρμογή, είναι να μην υπάρχουν μετα-ετικέτες noindex. Φαίνεται συχνά ως εξής:

<META NAME = “ROBOTS” ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ = “NOINDEX, NOFOLLOW”>

Καταργήστε αυτήν τη γραμμή κώδικα και θα επιστρέψετε ξανά στον ευρετήριο.

12. Έχετε προβλήματα με το hosting
Αν οι ανιχνευτές δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας, δεν θα το ευρετηριάσουν. Αυτό είναι αρκετά προφανές, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό; Ελέγξτε τη σύνδεσή σας. Εάν ο server σας έχει συχνές διακοπές, θα μπορούσε να είναι ο λόγος ότι ο ιστότοπος δεν γίνεται να εντοπισθεί.

13. Η Google αποφάσισε να σας βγάλει εκτός
Αυτό είναι πραγματικά κακό.

Αν χτυπηθήκατε με penalty και βγήκατε από το ευρετήριο, ίσως ήδη το γνωρίζετε. Αν έχετε έναν ιστοχώρο με σκιερό ιστορικό (για τον οποίο δεν γνωρίζετε), θα μπορούσε να είναι μια χειροκίνητη ποινή που παρεμποδίζει την τιμαριθμική αναπροσαρμογή.

Εάν ο ιστότοπός σας έχει πέσει από το ευρετήριο, θα πρέπει να εργαστείτε πολύ σκληρά για να το επαναφέρετε.

Συμπέρασμα
Ο εντοπισμός από τη Google είναι το βασικό στοιχείο του καλού SEO. Εάν ο ιστότοπός σας ή ορισμένες σελίδες του ιστότοπού σας δεν ανοχνεύονται, πρέπει να καταλάβετε το γιατί. Προτείνω να διαβάσετε συνολικά τις 100 συμβουλές SEO για πρώτη σελίδα στη Google.

 

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο