Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας!

Ποια πλατφόρμα με συμφέρει να διαφημιστώ ;

Εξαρτάται. Στη πλειονότητα των περιπτώσεων οι περισσότερες πλατφόρμες έχουν την σημασία τους για μια επιχείριση. Όμως σε κάποιους τομείς δεν ενδείκνυνται όλες οι πλατφόρμες για μια εταιρεία ή ιστοσελίδα. Θα πρέπει να γίνει ανάλυση και μελέτη ώστε να αποφασιστεί ποια κανάλια θα αποφέρουν κέρδος.

Πόσο κοστίζει το SEO ;

Η δημιουργία SEO στρατηγικών και Content Marketing είναι μια on going διαδικασία που απαιτεί πολύ κόπο, χρόνο, επιμονή και υπομονή. Ο SEO Marketer ξεκινάει με ολοκληρωμένη ανάλυση SEO της ιστοσελίδας, ώστε να δημιουργήσει το πλάνο που θα οδηγήσει βήμα βήμα την ιστοσελίδα σε δύσκολες και μη λέξεις κλειδια στη κορυφή. Το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους οποίους εξηγεί αναλυτικά ο Γιώργος στο βίντεο με τίτλο : Πόσο κοστίζει το SEO.

Πόσο πρέπει να περιμένω για να δω αποτελέσματα στο SEO ;

Πολλές εταιρείες SEO θα σας πουν ότι χρειάζονται 4 έως 6 μήνες για να αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα. Αυτό είναι γενικά ακριβές, αλλά έχετε κατά νου ότι αυτό συμβαίνει όταν αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα, και τα αποτελέσματα SEO αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου. Όποια και αν είναι τα αποτελέσματα που παίρνετε σε 6 μήνες θα πρέπει να είναι σημαντικά μικρότερά από ό, τι παίρνετε σε 12 μήνες

Πως υπολογίζεται το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας ;

Το κόστος ποικίλλει ανάλογα με το πόση εργασία θέλετε να κάνετε – όπως η προσθήκη μιας εικόνας κεφαλίδας, η μετακίνηση της θέσης του λογοτύπου, η δημιουργία μιας σταθερής γραμμής πλοήγησης, η αλλαγή του συνολικού σχεδίου διάταξης κλπ.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να τεθούν σε ισχύ τα backlinks;

Χρειάζονται περίπου 2 εβδομάδες. Μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο, ανάλογα με τους συνδέσμους. BIG προειδοποίηση – μην κάνετε backlinks για τη σαφήνεια όγκου. Οι κατάλογοι και οι ελλιπείς σύνδεσμοι ιστότοπων δεν θα βοηθήσουν και μπορούν επίσης να οδηγήσουν στην Google να σας επιβάλει κυρώσεις, οι οποίες χρειάζονται πολύ χρόνο για να ανακάμψουν.

Αξίζει να διαφημιστώ στο Instagram ;

Ο πρώτος πιο σημαντικός παράγοντας για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι: Ποιος είναι ο στόχος σας;

Το Instagram (όπως και οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων) είναι εξαιρετικό για να προσεγγίσει ένα συγκεκριμένο κοινό και για συγκεκριμένους σκοπούς. Ο καθορισμός και η κατανόηση του κοινού-στόχου σας, θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα εάν αυτή είναι η πλατφόρμα για εσάς. Για παράδειγμα, η νεολαία γενικά είναι πιο δραστήρια στο Instagram, αν και πάντα θα υπάρχουν υποκουλτούρες εντός (π.χ. ομάδες με μαμάδες στο Instagram, ενθουσιώδες γυμναστικής, κλπ.). Εάν το κοινό-στόχος σας βρίσκεται στο Instagram και η συνεργασία με αυτούς είναι ένας από τους στόχους σας, τότε αξίζει τον κόπο. Διαβάστε τον οδηγό μας για το πως να διαφημιστείτε στο Instagram.

Σκεφτείτε για ποιο λόγο θέλέτε να χρησιμοποιήσετε το Instagram

Ταυτότητα επωνυμίας; Διαγωνισμοί / δώρα; Η διαφήμιση του Instagram ξεκίνησε πρόσφατα και εξακολουθούν να υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά την τακτική πώλησης ή ακόμη και τη μετατροπή των χρηστών για να μεταβούν στον ιστότοπό σας, καθώς οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν κλικ σε λεζάντες ή σχόλια.

Η δεύτερη πιο σημαντική ερώτηση είναι: έχετε τους πόρους;

Η διαχείριση ενός λογαριασμού Instagram μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο και πόρους από ό, τι νομίζετε. Ειδικά αφού αποκτήσετε μια βάση οπαδών, είναι εύκολο να χάσετε τους οπαδούς σας γρήγορα αν δεν συμβαδίζετε με την αποστολή ποιοτικού περιεχομένου ή σχολιασμού / αρεσκείας στο κοινό-στόχο σας. Εάν δεν μπορείτε να το διατηρήσετε, θα έλεγα ότι δεν αξίζει να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός.

Αξίζει να διαφημιστώ στο Facebook ;

Aν πρέπει να πληρώσετε για να φτάσετε στο κοινό σας στο Facebook, αξίζει τον κόπο σας για τη μικρή σας επιχείρηση;

Μπορεί να είναι …

1.Αν καταλαβαίνετε τα κοινωνικά μέσα γενικά και το Facebook συγκεκριμένα
2.Εάν το κοινό-στόχος σας (πελάτες, gatekeepers, επιρροές για τη συγκεκριμένη επιχείρησή σας) βρίσκεται στο Facebook
3.Εάν έχετε επαγγελματικό σχεδιασμό, επώνυμο και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό προφίλ που έχει συσταθεί στο Facebook
4.Εάν μοιράζεστε περιεχόμενο που το κοινό-στόχος σας θεωρεί ενδιαφέρον, χρήσιμο, πολύτιμο στη σελίδα σας
5.Αν πληρώνετε για να βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον μερικά από αυτά που μοιράζεστε την καθιστούν στο κανάλι ειδήσεων των οπαδών σας και άλλων στο Facebook
6.Όταν οι άνθρωποι στο Facebook εξοικειώνονται με το όνομα της επιχείρησής σας, ειδικά όταν οι καταναλωτές βρίσκουν αυτό που μοιράζεστε ενδιαφέρον, χρήσιμο, πολύτιμο και / ή εμπνευσμένο, μπορεί να οδηγήσει τους δυνητικούς πελάτες να σκεφτούν θετικά την επιχείρησή σας. Έτσι, μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση θετικής αναγνώρισης εμπορικού σήματος που βοηθάει να τροφοδοτήσει τις πιθανές ευκαιρίες πώλησης κάτω από το δρόμο.

Μην υποτιμάτε τη βοήθεια που μπορεί να σας δώσει το Facebook για να οικοδομήσετε ένα όνομα επιχείρησης που είναι γνωστό και σεβαστό στην περιοχή σας. Αν και δεν είναι μια γρήγορη λύση, μπορεί να κάνει τη διαφορά για την επιχείρησή σας και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της.

Back to top