SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Doom Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Δεκέμβριος 18, 2017 | 0 Comment

Το Doom είναι ένα  first-person shooter που αναπτύχθηκε από την id Software και εκδόθηκε από τη Bethesda Softworks. Μια επανεκκίνηση του  Doom franchise, είναι ο τέταρτος τίτλος της κύριας σειράς και η πρώτη μεγάλη δόση από το Doom 3 το 2004. Κυκλοφόρησε παγκοσμίως για Microsoft Windows, PlayStation 4 και Xbox One στις 13 Μαΐου 2016 και τροφοδοτείται από την id Tech 6. Μια έκδοση για το Nintendo Switch,  αναπτύχθηκε από κοινού με την Panic Button, κυκλοφόρησε στις 10 Νοεμβρίου 2017.

Διαβάστε : Watch Dogs 2 Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC

Οι παίκτες παίρνουν το ρόλο ενός ανώνυμου ναυτικού, καθώς μάχεται τις δαιμονικές δυνάμεις από την κόλαση που έχουν εξαπολυθεί από την Ένωση Aerospace Corporation σε ένα μελλοντικό αποικισμένο πλανήτη, τον Άρη. Το gameplay επιστρέφει σε ταχύτερο ρυθμό με πιο ανοιχτά επίπεδα, πιο κοντά στα πρώτα δύο παιχνίδια από την πιο αργή προσέγγιση τρόμου επιβίωσης του Doom 3. Περιλαμβάνει επίσης μετακίνηση περιβάλλοντος, αναβαθμίσεις χαρακτήρων και δυνατότητα δημιουργίας εκτελέσεων γνωστών ως “glory kills “. Το Doom υποστηρίζει επίσης μια online εμπειρία multiplayer και έναν επεξεργαστή επιπέδου γνωστού ως SnapMap, ο οποίος αναπτύχθηκε από κοινού με τα Certain Affinity και Escalation Studios αντίστοιχα.

Το Doom ανακοινώθηκε ως Doom 4 το 2008, αλλά υποβλήθηκε σε εκτεταμένο κύκλο ανάπτυξης με διαφορετικές κατασκευές και σχέδια πριν ξεκινήσει ξανά το 2011 και αποκαλύφθηκε ως Doom το 2014. Έχει δοκιμαστεί από πελάτες που είχαν προπαραγγείλει το παιχνίδι της Bethesda  Wolfenstein: The New Order, αλλά και από το ευρύ κοινό. Ο Mick Gordon συνέθεσε τη μουσική για το παιχνίδι, με επιπλέον ήχητικά που συνέβαλαν οι Ben F. Carney, Chris Hite και Chad Mossholder.

Το Doom δέχτηκε θετικά reviews από τους κριτικούς και τους παίκτες. Το single player, τα γραφικά και το gameplay έλαβαν μεγάλη αναγνώριση και έπαινο, με τους κριτικούς να πιστώνουν στο Game την ανάκτηση του πνεύματος των κλασικών παιχνιδιών Doom και των σκοπευτών πρώτου προσώπου της δεκαετίας του 1990, ενώ η λειτουργία πολλών παικτών επέσυρε την πιο σημαντική κριτική. Ήταν το δεύτερο βέλτιστα πωλημένο βιντεοπαιχνίδι στη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο λίγες εβδομάδες μετά την απελευθέρωσή του και το οποίο πώλησε πάνω από 500.000 αντίτυπα για προσωπικούς υπολογιστές εντός της ίδιας χρονικής περιόδου.

Σύμφωνα με τον id Software Executive Producer, Marty Stratton, οι βασικές αρχές της λειτουργίας single-player του Doom είναι “badass demons, μεγάλοι εκτοξευτές όπλων και η πολύ γρήγορη κίνηση”. Το Game επιτρέπει στους παίκτες να εκτελούν κινήσεις όπως διπλά άλματα και αναρρίχηση σε όλο το επίπεδο βιομηχανικών και εταιρικών πεδίων μιας ερευνητικής εγκατάστασης της Union Aerospace Corporation (UAC) στον Άρη και στη συνέχεια στα επίπεδα της κόλασης, καθώς το σύστημα μάχης δίνει έμφαση στην ορμή και την ταχύτητα. Η προσέγγιση είναι γνωστή ως “push-forward combat” η οποία αποθαρρύνει τους παίκτες από το να καλυφθούν πίσω απόνεμπόδια ή να ξεκουραστούν για να ξανακερδίσουν την υγεία ενώ παίζουν από τη σκοπιά του “Doom Slayer”.

Οι παίκτες αντλούν συλλογές υγείας και θωράκισης, σκοτώνοντας τους εχθρούς. Τα “Glory Kills” είναι ένα πρόσφατα εισαγμένο σύστημα εκτέλεσης μάχης. όταν ο παίκτης έχει χτυπήσει σχεδόν θανάσιμα έναν εχθρό, το Game θα τον επισημάνει και θα επιτρέψει στον παίκτη να εκτελέσει μια γρήγορη και βίαιη κατάπαυση της μάχης και να ανταμείψει τον παίκτη με επιπλέον υγεία.

Το Doom διαθέτει ένα μεγάλο οπλοστάσιο το οποίο μπορεί να συλλεχθεί και να αλλάχτει ελεύθερα από τους παίκτες σε όλο το Game και να μην απαιτήσει επαναφόρτωση. Επαναλαμβανόμενα όπλα της σειράς κάνουν επίσης μια επιστροφή, συμπεριλαμβανομένου της σούπερ καραμπίνας και BFG 9000. Το BFG έχει πολύ μικρή περιεκτικοτητα πυρομαχικών, αλλά είναι εξαιρετικά ισχυρό. Το αλυσοπρίονο επιστρέφει, αλλά έχει επανεισαχθεί ως όπλο ειδικής χρήσης που βασίζεται στα καύσιμα, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την άμεση περικοπή των εχθρών και την παροχή μεγαλύτερης περιεκτικότητας πυρομαχικών του παίκτη.

Διαβάστε : Far Cry Primal Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC

Πολλοί εχθροί επιστρέφουν  από τα πρωτότυπα παιχνίδια, όπως τα Revenant, Pinky, Mancubus και Cyberdemon, με πολλούς επίσης επανασχεδιασμένους. Το single player του Doom είχε διάρκεια πάνω από 13 ώρες και το επίπεδο δυσκολίας “Ultra-Nightmare” χαρακτηρίζεται από permadeath, γεγονός που προκαλεί την απώλεια του savegame μόλις πεθάνει ο παίκτης. Διαθέτει επίσης 13 χάρτες.

Πολλά από τα επίπεδα έχουν πολλαπλά μονοπάτια και ανοιχτές περιοχές, οι οποίες επιτρέπουν στους παίκτες να εξερευνήσουν και να βρουν συλλεκτικά και μυστικά σε όλα τα επίπεδα. Πολλά από αυτά τα συλλεκτικά αντικείμενα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος του συστήματος προόδου του Doom, συμπεριλαμβανομένων των mods των όπλων, των δυνάμεων του rune και των αναβαθμίσεων του Suit Praetor. Τα σημεία των όπλων προέρχονται από τα αεροσκάφη και επιτρέπουν στον παίκτη να ξεκλειδώσει εναλλακτικούς τρόπους πυρκαγιάς για πολλά όπλα, όπως εκρηκτικές βολές και διαφορετικό ρυθμό και ισχύ πυρός. Ο καθένας από τους τρόπους πυροδότησης των όπλων μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας τις μάρκες όπλων, αλλά μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την ολοκλήρωση μιας πρόκλησης που σχετίζεται με τον συγκεκριμένο τρόπο πυροδότησης.

Τα Runes μεταφέρουν τον παίκτη σε μια ξεχωριστή αρένα για να εκτελέσουν μια πρόκληση μάχης που δίνει διαφορετικές ικανότητες όταν ολοκληρωθεί με επιτυχία, όπως καλύτερες εφαρμογές εξοπλισμού από τους σκοτωμένους εχθρούς. Οι παίκτες μπορούν επίσης να αναβαθμίσουν το “Praetor Suit” τους, ανακτώντας ειδικές μάρκες από νεκρούς πεζοναύτες και χρησιμοποιώντας τους για να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα τους, όπως τον εξοπλισμό, την πλοήγηση και τις αντιστάσεις. Άλλα μαξιλάρια περιλαμβάνουν μικρά ειδώλια Doomguy και αρχεία δεδομένων που επεκτείνονται στους χαρακτήρες και στην ιστορία.

Επιπλέον, κάθε επίπεδο περιέχει ένα κρυφό μοχλό που ανοίγει μια περιοχή που εξάγεται από ένα κλασικό επίπεδο σto αρχική Doom ή Doom II. Η εύρεση καθενός από αυτούς τους τομείς τους ξεκλειδώνει, καθιστώντας τους προσβάσιμους από το κύριο μενού του παιχνιδιού σε μια ενότητα που ονομάζεται Classic Maps .

Στο multiplayer του Doom, αρκετές λειτουργίες, όπως το team deathmatch και η παραλλαγή του “Soul Harvest”, καθώς και η ετικέτα freeze, ο warpath, η κυριαρχία και η “Clan Arena”, υπάρχουν μέσα στο παιχνίδι. Οι παίκτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν power-ups και teleporters σε μάχες πολλών παικτών. Μπορούν να πάρουν ένα Demon Rune, ένα από τα power-ups που παρουσιάζονται, να μεταμορφωθούν και να πολεμήσουν ως δαίμονες. Υπάρχουν τέσσερις δαίμονες που διατίθενται αρχικά στο παιχνίδι, κάθε ένα από τα οποία έχει διαφορετικές ικανότητες: το Revenant, ο βαρόνος της κόλασης, ο Mancubus και ο Prowler. Με την κυκλοφορία, το game παρουσίασε εννέα χάρτες.

Οι παίκτες λαμβάνουν πόντους εμπειρίας σε κάθε αγώνα. Αφού έχουν συγκεντρώσει επαρκείς πόντους εμπειρίας, οι παίκτες μπορούν να ξεπεράσουν το επίπεδο, με το οποίο θα ξεκλειδωθούν νέες πανοπλίες, δέρματα, όπλα και power-ups για χρήση από τους παίκτες. Τόσο ο χαρακτήρας του παίκτη όσο και το όπλο μπορούν να προσαρμοστούν εκτενώς εφαρμόζοντας νέα δέρματα και χρώματα πάνω τους. Επιπλέον, οι παίκτες μπορούν να λάβουν ενότητες hack ενώ παίζουν το game, οι οποίες είναι ειδικές ικανότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά μετά τη συλλογή τους. Υπάρχουν έξι τύποι ενοτήτων. Ο Προσκόπος αποκαλύπτει τις θέσεις όλων των εχθρών στον παίκτη για περιορισμένο χρονικό διάστημα μετά την αναπνοή του, ενώ τα Vital Signs δείχνουν την υγεία όλων των εχθρών. Η ανταμοιβή επιτρέπει στους παίκτες να παρακολουθήσουν τον τελευταίο δολοφόνο τους, δείχνοντας την υγεία και την τοποθεσία τους, ενώ ο Power Seeker καθοδηγεί τους παίκτες στο pickup του όπλου ισχύος στο παιχνίδι. Ο χρονοδιακόπτης Resupply, δείχνει τον χρόνο αναπνοής των στοιχείων ενεργοποίησης. Οι παίκτες μπορούν επίσης να εκτελούν Taunts στο multiplayer του παιχνιδιού.

gamereviews.gr

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο