Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Dishonored 2 Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Δεκέμβριος 27, 2017 | 0 Comment

Το Dishonored 2 είναι ένα action-adventure stealth game που αναπτύχθηκε από την Arkane Studios και κυκλοφόρησε από τη Bethesda Softworks. Η συνέχεια του Dishonored του 2012, το game κυκλοφόρησε για Microsoft Windows, PlayStation 4 και Xbox One στις 11 Νοεμβρίου 2016.

Διαβάστε : Bloodborne Review – Κυκλοφορεί αποκλειστικά για PS4

Το Dishonored 2 λαμβάνει χώρα στη φανταστική πόλη της Καρνάκα. Μετά την απομάκρυνση της αυτοκράτειρας Emily Kaldwin από τη μάγισσα Delilah Copperspoon, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει να παίζει είτε ως Emily ή για το βασιλικό του προστάτη και πατέρα Corvo Attano, καθώς προσπαθεί να ανακτήσει το θρόνο. Τόσο η Emily όσο και ο Corvo χρησιμοποιούν τη δική τους σειρά υπερφυσικών ικανοτήτων, αν και ο παίκτης μπορεί εναλλακτικά να αποφασίσει να χάσει εντελώς αυτές τις ικανότητες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ολοκληρώσετε τις αποστολές, από τη μυστικότητα έως τη σκόπιμη βίαιη σύγκρουση, την πλοήγηση μέσα από ένα περιβάλλον sandbox.

Οι ιδέες για το Dishonored 2 άρχισαν με την ανάπτυξη του περιεχομένου του προκατόχου του, το οποίο κατέστησε δυνατή τη δημιουργία φωνής για τον Corvo Attano, αφού ήταν σιωπηλός στην πρώτη δόση. Η πρόοδος του χρονοδιαγράμματος επιτεύχθηκε μόλις η Emily Kaldwin, η οποία ήταν απλά ένα παιδί στο Dishonored, προτάθηκε για πρώτη φορά ως ένα playable χαρακτήρας. Η αισθητική του παιχνιδιού επηρεάστηκε από έργα ζωγραφικής και γλυπτικής. Στη νέα φανταστική πόλη της Καρνάκα, η ιστορία της εφευρέθηκε μέσα σε ένα χρόνο. Η ίδια η πόλη βασίστηκε σε χώρες της νότιας Ευρώπης όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία, βασιζόμενες στην αρχιτεκτονική, τη μόδα και τις τεχνολογίες του 1851.

Το Dishonored 2 δέχτηκε συνολικά θετική υποδοχή. Εξακριβωμένες ήταν οι βελτιώσεις που έγιναν από το πρώτο παιχνίδι: Η πιο δύσκολη μυστικότητα, η προσαρμοστικότητα των δυνατοτήτων της Emily και του Corvo τόσο για τα στυλ παιχνιδιού, την καλλιτεχνική κατεύθυνση, τον δημιουργικό σχεδιασμό των επιμέρους αποστολών, την πραγματοποίηση του κόσμου του παιχνιδιού, όπως και για την τεχνητή νοημοσύνη. Η κριτική επικεντρώθηκε στην έλλειψη εστίασης της γενικής αφήγησης. Εκτός από αυτό, οι τεχνικές παραλείψεις καθώς και τα ζητήματα με την έκδοση στον υπολογιστή λήφθηκαν δυσμενώς. Το Dishonored 2 κέρδισε το βραβείο για το Καλύτερο Παιχνίδι Δράσης / Περιπέτειας στο The Game Awards 2016 και για το Costume Design στα Βραβεία 2017 NAVGTR.

Διαβάστε : Spellforce 3 Review – Κυκλοφορεί για αποκλειστικά για PC

Το Dishonored 2 είναι ένα παιχνίδι μυστικότητας δράσης-περιπέτειας που παίζεται από προοπτική πρώτου προσώπου. Οι δεύτερες αποστολές ξεκλειδώνουν εναλλακτικές μεθόδους δολοφονίας, μη θανατηφόρες προσεγγίσεις και μονοπάτια για την πλοήγηση στην κύρια αποστολή. Και οι δύο χαρακτήρες χρησιμοποιούν ξίφη, πιστόλια, βαλλίστρες, μια ανασυρόμενη λεπίδα, χειροβομβίδες και εκρηκτικά – όλα τα οποία είναι αναβαθμισμένα. Οι αναβαθμίσεις μπορούν να αγοραστούν σε καταστήματα μαύρης αγοράς που βρίσκονται σε όλα τα επίπεδα, ενώ τα σχέδια που διασκορπίστηκαν στα επίπεδα ξεκλειδώνουν νέες πιθανές αναβαθμίσεις (τα playthroughs του New Game Plus, τα ήδη αποκτηθέντα σχεδιαγράμματα μετατρέπονται σε επιπλέον κέρματα).

Το νόμισμα απαιτείται για να αγοράσετε αυτές τις αναβαθμίσεις, οι οποίες και πάλι μπορεί να βρεθούν σε κάποιο επίπεδο ή να κερδιστούν από άλλα συλλεκτικά αντικείμενα, όπως η κλοπή ζωγραφικής. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν αν θα παίξουν μυστικά ή όχι, και μπορούν να τερματίσουν το παιχνίδι χωρίς να σκοτώσουν ούτε έναν εχθρό. Τα ελιξίρια για την υγεία και τα αναλώσιμα τροφίμων θα αποκαταστήσουν την υγεία όταν πέσει, ενώ τα mana ελιξίρια μπορούν αναπληρώσουν την συνολική mana.

Η ανίχνευση των εχθρών λειτουργεί με τη γραμμή όρασης, ενώ οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κάλυμμα ή τις υψηλές περιοχές από τα cones of vision των εχθρών για να παραμείνουν μη ανιχνεύσιμοι. Το σκοτάδι μπορεί να βοηθήσει τον παίκτη να παραμείνει κρυμμένος, αλλά είναι αποτελεσματικό μόνο σε απόσταση. Τα εργαλεία συναγερμού των εχθρών ενημερώνουν τον παίκτη εάν έχουν εντοπιστεί. Ο θόρυβος θα προκαλέσει τημ αφύπνιση των εχθρών, συμπεριλαμβανομένου του θορύβου από σπασμένα μπουκάλια ή του παίκτη που μπορεί να χτυπήσει ένα σπαθί στον τοίχο.

Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σκόπιμα για να δελεάσετε τους φρουρούς σε παγίδες ή να διαταράξετε τη διαδρομή περιπολίας. Οι παίκτες μπορούν να κοιτάξουν μέσα από κλειδαρότρυπες για να δουν σε μια αίθουσα πριν εισέλθουν και μπορούν να κλίνουν για να κοιτάξουν από την κάλυψη χωρίς να εκθέσουν πλήρως τον εαυτό τους. Ο παίκτης είναι τώρα σε θέση να ανιχνευθεί αν κοιτάξει έξω από έναν τοίχο για πολύ ώρα, ένα χαρακτηριστικό που δεν υπήρχε στο Dishonored.  Οι συναγερμοί μπορούν να απενεργοποιηθούν για να βεβαιωθεί ο χαρακτήρας ότι οι εχθροί δεν ειδοποιούνται από την παρουσία του παίκτη. Τα τείχη του Φωτός, τα φράγματα που τροφοδοτούνται από το πετρέλαιο, υπόκεινται σε απενεργοποίηση ή στην επανάταξή τους, έτσι ώστε σκοτώνονται μόνο οι εχθροί περνώντας μέσα από αυτά. Τα δοχεία πετρελαίου εκρήγνυνται με σκληρή πρόσκρουση και μπορούν να χρησιμοποιούνται σε εχθρούς για την εξόντωση τους.

Το Dishonored 2 εισάγει μη θανατηφόρες κινήσεις για να ρίχνει ο χαρακτήρας τους εχθρούς εκτός ισορροπίας ή να χτυπήσει κάποιον με, μπλοκάρισμα, σπρώξιμο, κλωτσιές, crouch-slides, επιθέσεις από ψηλά, βελάκια ύπνου, stun mines και διάφορες υπερφυσικές ικανότητες. Ο παίκτης κερδίζει χάος, σκοτώνοντας χαρακτήρες, αντιπροσωπευτικούς του παίκτη που αποσταθεροποιεί τον κόσμο. Το Dishonored 2 προσθέτει ένα νέο στοιχείο στο σύστημα όπου, στην αρχή μιας αποστολής, τυχαίοι χαρακτήρες που δεν είναι παίκτες αποδίδονται διαδικαστικά σε μία από τις τρεις καταστάσεις: συμπαθητικές, ένοχες και δολοφονικές. Η δολοφονία ενός “συμπαθητικού” προσώπου δίνει στον παίκτη περισσότερο χάος απ ‘ότι σε άλλους, ενώ αντίθετα η δολοφονία ενός δολοφονικού χαρακτήρα δίνει στον παίκτη μικρότερο ποσό.

Η ποσότητα του χαμένου χρόνου επηρεάζει το διάλογο που χρησιμοποιεί η Emily και ο Corvo αλλά και την ποσότητα των εχθρών που υπάρχουν σε κάθε δεδομένο επίπεδο. Τα insects που ονομάζονται bloodflies δημιουργούν φωλιές σε πτώματα. Επομένως, αν σκοτωθούν πολλοί άνθρωποι, θα υπάρξει αύξηση των bloodflies. Τα bloodflies ενθαρρύνουν παρομοίως τον παίκτη να κρύψει σώματα από αυτά ενώ βρίσκονται σε αποστολή.

Κάθε επίπεδο στο παιχνίδι προορίζεται να έχει ένα μοναδικό θέμα, είτε σε μυθιστοριογραφία είτε σε μηχανική. Σε ένα επίπεδο, ο παίκτης βρίσκεται αντιμέτωπος με δύο παρατάξεις που έχουν το δικό τους στόχο δολοφονίας και μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις καταιγίδες σκόνης που εμφανίζουν το επίπεδο για κάλυψη. Σε μια άλλη πίστα, εισάγεται χρονική παραμόρφωση καθώς ο παίκτης διασχίζει ένα εγκαταλελειμμένο αρχοντικό σε ερείπια. Παρέχεται στον παίκτη μια συσκευή που του επιτρέπει να αναβοσβήσει τρία χρόνια στο παρελθόν, όπου το αρχοντικό είναι ακόμα κατειλημμένο και οι φρουροί περιφέρονται και μπορούν να μετακινούνται μεταξύ των δύο σημείων εγκαίρως.

Διαβάστε : Injustice 2 Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC, iOS, Android

Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, ο παίκτης έχει πρόσβαση σε υπερφυσικές δυνάμεις. Αυτές οι εξουσίες είναι προαιρετικές και μπορούν να απορριφθούν.  Ανεξάρτητα από το αν απορρίπτονται οι υπερφυσικές δυνάμεις ή όχι, ο παίκτης λαμβάνει ένα στοιχείο καρδιάς το οποίο βοηθά στην ανακάλυψη των οστών και των ρινών. Αυτά παρέχουν παθητικά πλεονεκτήματα και σημεία ικανότητας, αντίστοιχα. Εάν οι εξουσίες δεν γίνουν αποδεκτές, οι ρουάνοι μετατρέπονται σε πρόσθετα κέρματα. Η καρδιά αποκαλύπτει επίσης το κατά πόσο εκείνοι που συναντά ο παίκτης είναι συμπαθητικοί, ένοχοι ή δολοφονικοί.

Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι, το σύστημα αναβάθμισης άλλαξε σε ένα δέντρο δεξιοτήτων με πολλαπλές διαδρομές και περισσότερες πιθανές αναβαθμίσεις. Μια δύναμη μπορεί να έχει θανατηφόρα ή μη θανατηφόρα αναβάθμιση. Κάθε χαρακτήρας έχει μοναδικές δυνάμεις. Το “σκοτεινό όραμα”, η δύναμη που προσδιορίζει ευκολότερα το περιβάλλον του παίκτη, συμπεριλαμβανομένου του πού ο εχθρός κατευθύνει το βλέμμα του, είναι διαθέσιμο και στους δύο. Ένα άλλο δέντρο δεξιοτήτων, το οποίο εφαρμόζεται και στους δύο χαρακτήρες, μπορεί να ξεκλειδώσει περισσότερες παθητικές ικανότητες που δεν καταναλώνουν mana, όπως η ικανότητα να τρέχει πιο γρήγορα και να πηδάει ψηλότερα, ή η ικανότητα να φτιάχνει οστά.

Ο Corvo διατηρεί πολλές από τις διαθέσιμες δυνάμεις από το πρώτο παιχνίδι, παρόλο που η πρόοδό του σε αυτά έχει επαναφερθεί. Το “Blink” τον εξακολουθεί να τον μεταφέρει σε επιλεγμένη τοποθεσία, αλλά επιπλέον μπορεί να αναβαθμιστεί για να παγώσει το χρόνο ή να μεταδώσει ζημιά στην κρούση με τη δυναμική που αποκτήθηκε από την τηλεμεταφορά. Ο Corvo μπορεί να καλέσει τους αρουραίους με το “Devouring Swarm” για να καθαρίσει τα νεκρά σώματα πριν από τα bloodflies που φέρουν αυγά σε αυτά. Ενώ η αρχική του χρήση επέτρεπε στον Corvo να διαθέτει ζώα και ανθρώπους, η “κατοχή” ενισχύεται για να πάρει τον έλεγχο των νεκρών σωμάτων καθώς και των πολλαπλών οικοδεσποτών διαδοχικά. Το “Time Bend” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιβραδύνει τον χρόνο, παρακάμπτοντας τα επικίνδυνα σημεία ελέγχου ή φτάνοντας στους εχθρούς αβίαστα. Η δυνατότητα γνωστή ως “Windblast” επιτρέπει στον Corvo να καλέσει μια έκρηξη αέρα που μπορεί να εκτρέψει τα βλήματα και να ωθήσει τους εχθρούς στους γκρεμούς.

Η Emily έχει νέες δυνάμεις στη σειρά, συμπεριλαμβανομένης της “Far Reach”, η οποία της επιτρέπει να τραβήξει αντικείμενα και εχθρούς προς αυτήν και να ταξιδεύει χωρίς φυσική κίνηση με το να σφίγγει κάτι για να προωθήσει τον εαυτό της μπροστά. Μπορεί να χρησιμοποιήσει το “Mesmerize” για να αποσπάσει τους εχθρούς της, μεταφέροντάς τους σε κατάσταση καταστολής. Το “Domino” επιτρέπει στην Emily να συνδέει πολλούς από τους εχθρούς της μαζί, ώστε να μοιράζονται το ίδιο αποτέλεσμα. Με το “Shadow Walk”, μετατρέπεται σε ένα σκιερό σύννεφο που κινείται γρήγορα και αλλάζει τη βιωσιμότητα. Το “Doppelganger” δηλώνει έναν κλώνο της Emily για να παραπλανήσει τους αντιπάλους της και μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με το “Domino”.

gamereviews.gr

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο