Διαφήμιση ιστοσελίδων

Η διαφήμιση ιστοσελίδων δεν είναι μια απλή υπόθεση. Για να βρίσκετε εδώ σας ενδιαφέρει να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας στο διαδίκτυο. Εφόσον έχετε προχωρήσει στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας τότε είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείριση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι στρατηγικές ταιριάζουν σε όλους.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι διαφήμισης ιστοσελίδων, ας δούμε συνοπτικά τους βασικότερους :

1. Κατανόηση του Internet Marketing

Η διαφήμιση ιστοσελίδων είναι μια γενική έννοια, η οποία περιέχει πάρα πολλές ορολογίες. Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει ακόμα περισσότερα πράγματα για να ανακαλύψετε, αλλά σε αυτή την σελίδα θα μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε..

Ανταγωνιστικές – Ευρείες λέξεις κλειδιά – Long Tail Keywords

Η βασική ιδέα είναι ότι όσο πιο ευρεία κάνετε τη διαφήμισή σας τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα θα λάβετε. Όμως, θα λάβετε λιγότερες μετατροπές (πωλήσεις, Emails κ.λπ.) έναντι μιας συγκεκριμένης διαφήμισης με Long Tail λέξεις κλειδιά . Όσο πιο στοχευμένη είναι η διαφήμιση σας τόσο περισσότερες οι πιθανότητες σας να δημιουργήσετε μια μετατροπή. Μπορεί να είναι κουραστικό να στοχεύετε πολλές και συγκεκριμένες στρατηγικές αλλά συνολικά η συγκεκριμένη στόχευση φέρνει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Ας δούμε ένα παράδειγμα :

Όταν ένας χρήστης αναζητά την λέξη κλειδί ”ανάκτηση δεδομένων” μπορεί να αναζητά πληροφορίες για την ανάκτηση δεδομένων, πρόγραμμα ή εταιρεία. Πρόκειται για μια ανταγωνιστική λέξη κλειδί η οποία σίγουρα θα φέρει αποτελέσματα για μια εταιρεία ανάκτησης δεδομένων. Όμως υπάρχουν και οι Long Tail λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν χαμηλότερη αναζήτηση αλλά μπορεί να αποδειχθούν χρυσάφι. ΄να παράδειγμα είναι η ”ανάκτηση δεδομένων από εξωτερικό δίσκο”. Πρόκειται για μια φράση που έχει χαμηλότερη αναζήτηση αλλά είναι συγκεκριμένη και έχει μεγαλύτερες πιθανότητες μετατροπής.

CPM vs. CPC vs. CPA

Αυτοί είναι οι τρεις τρόποι πληρωμής για τη διαφήμισή σας. Με το CPM (δηλαδή το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις) – πληρώνετε ένα προκαθορισμένο ποσό κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Με το CPC (δηλαδή το κόστος ανά κλικ) – πληρώνετε μια προκαθορισμένη τιμή κάθε φορά που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Και με το CPA (δηλαδή το κόστος ανά ενέργεια) – πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και κάνει κάτι στον ιστότοπό σας.

Το πιο κοινό θα είναι το CPC. Για να να χρησιμοποιήσετε CPM ή CPA θα πρέπει να γνωρίζετε τι κάνετε, αλλά είναι καλό να γνωρίζετε ότι υπάρχουν ως επιλογές.

Κάντε περισσότερη έρευνα σε κάθε πλατφόρμα

Αυτές είναι οι δύο μεγάλες έννοιες στην ηλεκτρονική διαφήμιση – αλλά υπάρχει υπάρχουν πολλά περισσότερα σε κάθε πλατφόρμα διαφημίσεων. Φροντίστε να κάνετε την έρευνά σας και να κάνετε ερωτήσεις όποτε βλέπετε κάτι που δεν καταλαβαίνετε – αλλιώς θα ξοδεύετε χρήματα χωρίς λόγο.

Για παράδειγμα, το Facebook έχει πολλά εργαλεία CPM / CPC. Σας επιτρέπουν επίσης να διαφημίσετε σύμφωνα με το “στόχο”. Αυτό έχει διαφορετική έννοια από το Google ή το Twitter. Μην υποθέσετε ότι κάθε δίκτυο διαφημίσεων έχει την ίδια ορολογία μεταξύ τους.

2. Γνωρίστε τις επιλογές διαφήμισης

Όταν πρόκειται για το πώς να διαφημίσετε την επιχείριση σας στον φυσικό κόσμο και πώς να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας στον ψηφιακό κόσμο, υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής, η επιλογή. Υπάρχει μια πληθώρα διαδικτυακών επιλογών διαφήμισης, αλλά όλες κατατάσσονται σε 3 κύριες κατηγορίες που μπορούν να βρεθούν σε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών. Εδώ είναι οι κύριες επιλογές για το πώς να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας online.

Διαφημίσεις αναζήτησης (Google Adwords)

Οι διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται όταν κάποιος ψάχνει για ένα ερώτημα. Για παράδειγμα, εάν κάνετε αναζήτηση “παπούτσια” – θα λάβετε διαφημίσεις για παπούτσια.

Διαφημίσεις με κείμενο από μια Αναζήτηση Google

Η Google ήταν η πρώτη μηχανή αναζήτησης και βγάζει δισεκατομμύρια τους με διαφημίσεις αναζήτησης. Πλέον όμως πολλά δίκτυα από το Pinterest μέχρι και το Twitter – Amazon όπως και πολλά άλλα χρησιμοποιούν όλες τις διαφημίσεις αναζήτησης μέσα στα δίκτυά τους.

Το βασικό σημείο για τις διαφημίσεις αναζήτησης είναι ότι ο ερευνητής έχει πρόθεση – δηλαδή αναζητά αυτό που πουλάτε. Είναι η καλύτερη ευκαιρία για να διαφημίσετε τις υπηρεσίες σας. Αν κάποιος ψάχνει για “παιδικά παπούτσια” στο Pinterest …ψάχνει πιθανώς είδη και σχέδια από παιδικά παπούτσια.

Να θυμάστε ότι ο όγκος αναζήτησης και οι τιμές προσφοράς περιορίζουν το απόθεμά σας.

Προβολή διαφημίσεων

Οι διαφημίσεις banner υπάρχουν σχεδόν από την αρχή του Internet. Βρίσκονται παντού στο διαδίκτυο και μέσα σε πλατφόρμες.

Έχουν τυπικά μεγέθη και τα περισσότερα δίκτυα (όπως το Δίκτυο εμφάνισης Google) καθιστούν πολύ εύκολη την εκτέλεση επαγγελματικών διαφημιστικών καμπανιών για τον ιστότοπό σας. Είμαι βέβαιος ότι έχετε δει κάτι τέτοιο πριν:

Παράδειγμα διαφήμισης προβολής Google

Οι διαφημίσεις προβολής διαφέρουν από τις διαφημίσεις αναζήτησης, επειδή προσπαθείτε να προσεγγίσετε άτομα με βάση το ενδιαφέρον και όχι την πρόθεση. Για παράδειγμα, εάν κάποιος περιηγεί σε ένα περιοδικό Car & Driver Magazine τότε ένας έμπορος ανταλλακτικών αυτοκινήτων θα μπορούσε λογικά να μαντέψει ότι ενδιαφέρονται για ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Η Google χειρίζεται τις περισσότερες διαφημίσεις προβολής στον ιστό – αλλά υπάρχουν δεκάδες άλλα εναλλακτικά δίκτυα. Η μεγάλη ευκαιρία για τις διαφημίσεις προβολής είναι σε “περιφραγμένους κήπους” όπως το Facebook, το Reddit, το Pinterest, το LinkedIn, το Zillow κ.α. που όλοι γνωρίζουν τα πάντα για τους χρήστες στο δίκτυό τους.

Υπάρχουν επίσης δίκτυα που ειδικεύονται στην παροχή ακατέργαστου όγκου όπως το SnapChat, το Spotify, η Pandora και άλλοι μεσίτες διαφημίσεων.

Υπάρχουν επίσης διάφορες επιλογές στόχευσης, τύποι αντιστοίχισης και μορφές ανάλογα με το δίκτυο και το στόχο.

Native Ads

Οι Native Ads είναι βασικά διαφημίσεις που εμφανίζονται μέσα στο περιεχόμενο και προορίζονται να ταιριάζουν με αυτό. Είναι τοποθετημένες διαφημίσεις αλλά δεν αποσκοπούν να αποσπούν την προσοχή. Σκοπός τους είναι να εμφανίζονται ως περιεχόμενο  ή τουλάχιστον να εμφανίζονται στη ροή του περιεχομένου σας.

Το πιο αναγνωρισμένο παράδειγμα είναι τα δίκτυα όπως το OutBrain ή το Taboola. Αλλά και άλλοι τύποι περιεχομένου όπως τα δώρα και οι “προωθούμενες” ιστορίες στο Instagram επίσης μετράνε.

Δείτε ένα παράδειγμα Native Ad στο Facebook :

Πολλές εταιρείες ακολουθούν πλέον την συγκεκριμένη στρατηγική καθώς φέρνει αξιόλογα αποτελέσματα. Μπορεί σίγουρα να είναι μέρος του σχεδίου σας για το πώς να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας, αλλά για τώρα ας δούμε τις πραγματικές πλατφόρμες.

Google

Η Google είναι ο Νο1 διαφημιζόμενος του Διαδικτύου. Όταν αναζητάτε πώς να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας στο διαδίκτυο … ξεκινάτε με το Δίκτυο αναζήτησης Google.

Η Google έχει το μεγαλύτερο δίκτυο αναζήτησης στον κόσμο, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να τοποθετήσετε διαφημίσεις σε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Η Google αξίζει 375 δισεκατομμύρια δολάρια επειδή οι διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι τόσο ισχυρές. Μπορείτε να βγείτε μπροστά από τους χρήστες, ακριβώς όταν αναζητούν ενεργά τα ακριβή προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Είναι το μέρος για να δοκιμάσετε τα μηνύματα, την τιμολόγηση, τη ζήτηση και την απόδοση της επένδυσης πριν επεκταθείτε σε άλλες επιλογές.

Η Google κατέχει επίσης το μεγαλύτερο δίκτυο διαφημίσεων προβολής στον κόσμο – και σας επιτρέπει να διαφημίζετε στο 85% όλων των χρηστών του Διαδικτύου παντού. Εσείς – ναι, εσείς – μπορείτε να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας στε μεγάλες ιστοσελίδες, σε ένα στοχευμένο εξειδικευμένο blog ή σε οποιονδήποτε ιστότοπο που επισκέπτεται ο πελάτης στόχος σας (και ναι, μπορείτε να πάρετε τις διαφημίσεις που ακολουθούν οι χρήστες).

Μιλώντας για διαφημίσεις που ακολουθούν τους χρήστες (γνωστό και ως “Remarketing”), αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να ξεκινήσετε με το Δίκτυο εμφάνισης της Google. Χρησιμοποιήστε το για να παραμείνετε μπροστά σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφθεί και έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον ιστότοπό σας.

Και η Google κατέχει επίσης τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο – το YouTube – που συμβαίνει επίσης να είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο. Προσφέρει πληθώρα επιλογών διαφήμισης και, όπως συμβαίνει και με την Αναζήτηση Google ή την εμφάνιση Google, το YouTube σάς επιτρέπει να διαφημίζεστε ευρέως ή όσο θέλετε.

Μπορείτε να ξεκινήσετε από τις διαφημίσεις Google. Αν χρειάζεστε βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας.

Bing + Yahoo

Bing και Yahoo μαζί αποτελούν περίπου το 30% της αγοράς αναζήτησης. Είναι οι μόνοι πραγματικοί ανταγωνιστές άμεσης αναζήτησης της Google. Προσφέρουν πολύ παρόμοια προϊόντα (με λιγότερες επιλογές όμως). Αξίζει να δοκιμάσετε μετά από πειραματισμό με την Google και θέλετε να επεκτείνετε την προσέγγιση της αναζήτησης (και να μειώσετε το κόστος σε ορισμένες διαφημίσεις).

Μπορείτε να ξεκινήσετε στο Yahoo + Bing Ad Center.

Facebook

Όπως είδατε στο screenshot παραπάνω, το Facebook επιτρέπει την υπερ-στοχευμένη διαφήμιση κοινού. Μπορείτε να φτάσετε σε οποιαδήποτε ομάδα χρηστών. Η μαγεία του Facebook είναι ότι όλοι στο δίκτυο αυτο-καθορίζονται σε τακτοποιημένα μικρά πακέτα μάρκετινγκ. Σας λένε ακριβώς τι τους αρέσει.

Μαντέψτε λοιπόν τι; Αν κάποιος λέει ότι τους αρέσει η πεζοπορία … θα βρείτε πιθανώς το κατάστημα πεζοπορίας που σας ενδιαφέρει.

Αν γνωρίζετε το κοινό που προσπαθείτε να στοχεύσετε – το Facebook κάνει ένα μεγάλο δίκτυο για να το δοκιμάσετε. Είναι το μέρος για να οικοδομήσετε το Brand του καταστήματός σας και να φτάσετε μπροστά στο κοινό-στόχο σας. Όπως και το Google, μπορείτε να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας όσο υψηλό όσο και χαμηλό θέλετε.

Το Facebook προσφέρει δύο βασικά προϊόντα, τις διαφημίσεις που βλέπετε στην πλαϊνή μπάρα της ειδησεογραφίας και τις προωθημένες δημοσιεύσεις, οι οποίες είναι μόνο αναρτήσεις που πληρώνετε για να εμφανίζονται στις ειδήσεις των χρηστών. Μάθετε περισσότερα για τις διαφημίσεις του Facebook.

Σημειώστε ότι ένας πολύ καλός τρόπος για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα διαφημιστικά προϊόντα του Facebook είναι μέσω του “Retargeting”. Με την εκ νέου στόχευση, προβάλλετε μόνο διαφημίσεις σε άτομα που έχουν ήδη προσγειωθεί στον ιστότοπό σας (επίσης μέσω των διαφημίσεων αναζήτησης Google). Μπορεί να είναι ένας φτηνός τρόπος για να επιστρέψετε και να αγοράσετε τους ανθρώπους.

LinkedIn

Το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες. Δεν χρησιμοποιείται ενεργά από πολλούς ανθρώπους (εκτός από το κυνήγι θέσεων εργασίας) αλλά είναι υπερ-στοχευμένο και χρησιμοποιείται πολύ από τους χρήστες που το χρησιμοποιούν (recruiters, πωλήσεις κ.λπ.).

Οι διαφημίσεις πληρώνονται με κόστος ανά κλικ και έχουν πολύ παρόμοια λειτουργικότητα στόχευσης στο Facebook, αν και δεν είναι σχεδόν εξίσου συγκεκριμένες. Αν έχετε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με επαγγελματίες ή πωλήσεις (ή σε συγκεκριμένη βιομηχανία) – η προώθηση του ιστότοπού σας στο LinkedIn μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή. Έξω από το B2B, το LinkedIn είναι συνήθως μια ακριβή επιλογή.

Ξεκινήστε τις καμπάνιες σας στο linkedin εδώ.

Twitter

Το Twitter έχει επιταχύνει πρόσφατα τις διαφημιστικές επιλογές του και έχει δημιουργήσει μερικά εκπληκτικά προϊόντα. Μπορείτε είτε να προωθήσετε το λογαριασμό σας, να προωθήσετε tweets ή να προωθήσετε hashtags. Το σημείο κλεδί για το Twitter είναι ότι μπορείτε να διαφημιστείτε σε άτομα που ήδη μιλάνε για το tweet σας.

Είναι δύσκολο να μετρήσετε τα αποτελέσματα και εξακολουθούν να υπάρχουν πειραματισμοί γύρω από τις διαφημίσεις του Twitter, αλλά προσφέρουν μια πραγματικά μοναδική προσφορά πέρα από τη στόχευση στο Facebook. Εάν είστε ο περιπετειώδης τύπος  θα πρέπει σίγουρα να ελέγξετε τις διαφημίσεις του Twitter, αλλά προτού το κάνετε αυτό, θα πρέπει να μελετήσετε ή να επικοινωνήσετε μαζί σας για να στήσουμε τις διαφήμισεις σας..

Όπως και στο Facebook, το Twitter έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή Retargeting. Είναι κάτι που χρησιμοποίησα στο πείραμα του Giveaway εδώ.

Μπορείτε να ξεκινήσετε τις διαφημίσεις Twitter εδώ.

Pinterest

Από τις αρχές του 2015, το Pinterest έχει αναπτύξει μια νέα πλατφόρμα διαφημίσεων, η οποία είναι σίγουρα το πιο αναμενόμενο προϊόν διαφήμισης από το Facebook. Υπάρχουν μερικές εισαγωγικές θέσεις, αλλά οι βέλτιστες πρακτικές δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

Δοκιμάστε τις διαφημίσεις του Pinterest εδώ.

3. Παρακολουθήστε τα πάντα

Για μένα αυτό που πραγματικά κάνει την ψηφιακή διαφήμιση πολύ καλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα από την παραδοσιακή διαφήμιση είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τα πάντα. Και χάρη στο Google Analytics – οποιοσδήποτε με έναν ιστότοπο έχει πρόσβαση σε επιχειρηματικό επίπεδο στο Analytics.

Ας δούμε λοιπόν την παρακολούθηση.

Εάν χρησιμοποιείτε τις μεγάλες πλατφόρμες διαφημίσεων πρέπει να περιλαμβάνουν τα βασικά δεδομένα παραπομπής για το Google Analytics, ώστε να έχουν νόημα για τον επισκέπτη. Μπορείτε να ελέγξετε την απόδοσή τους στη στήλη Πηγές επισκεψιμότητας, είτε στην καρτέλα παραπομπών, είτε στην κατηγορία Πληρωμένη αναζήτηση ή εάν έχετε συνδέσει το AdWords και το Analytics  τότε θα έχετε ακόμα πιο λεπτομερή και καταπληκτικά δεδομένα.

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο δημιουργίας URL

Για να έχετε τα περισσότερα δεδομένα από τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, θα χρειαστεί να είναι πλήρως διαχειριζόμενες και να μεταφέρετε δεδομένα στο Google Analytics.

Εάν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις Google, φροντίστε να μεταβείτε στις Προτιμήσεις και να ενεργοποιήσετε την Αυτόματη προσθήκη ετικετών. Διαφορετικά, όταν ρυθμίζετε μια καμπάνια, μην καταχωρίσετε μόνο τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας ή της σελίδας προορισμού στη διεύθυνση URL – προσθέστε παραμέτρους στη διεύθυνση URL, για να βοηθήσετε το Analytics να κατανοήσει τους επισκέπτες της διαφήμισής σας. Οι παράμετροι είναι μικρά αποσπάσματα που προστέθηκαν στο τέλος μιας διεύθυνσης URL. Δεν επηρεάζουν τον χρήστη ή τη διαφήμιση, αλλά απλά λένε στο Google Analytics από πού έρχεται ο επισκέπτης, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε και να δοκιμάζετε τη διαφήμισή σας.

Όταν βλέπετε μια συμβολοσειρά διαφήμισης, μοιάζει πολύπλοκη και δύσκολη, αλλά το Google διαθέτει ένα δωρεάν εργαλείο δημιουργίας διευθύνσεων URL που πρέπει να χρησιμοποιήσετε.

4. Δημιουργία Langing Pages

Βασικός κανόνας εκτέλεσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας εκτός και αν έχετε πολύ καλό λόγο,  ποτέ δεν στέλνετε τον επισκέπτη στην αρχική σας σελίδα. Στείλτε στον επισκέπτη σας σε μια σελίδα ειδικά σχεδιασμένη για να ταιριάζει με όσα διαφημίζονται.

Αν χρησιμοποιείτε ένα CMS όπως το WordPress τότε είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε νέες σελίδες.

Θα πρέπει να ορίσετε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού για κάθε τύπο διαφήμισης που εκτελείτε. Ο καθορισμός μοναδικών σελίδων προορισμού με λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με τις διαφημίσεις σας συμβάλλει επίσης στη μείωση του κόστους σας στο Google αυξάνοντας το Δείκτη ποιότητας.

Οι σελίδες προορισμού σας πρέπει να περιλαμβάνουν τους κωδικούς μετατροπής διαφημίσεων και παρόλο που δεν χρειάζεται να είναι όμορφοι – πρέπει να είναι μοναδικοί. Δείτε τις σελίδες προορισμού ως μέρος της οικοδόμησης της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Και αυτό επεκτείνεται και στην προώθηση ιστολογίου. Μην στέλνετε άτομα στην αρχική σας σελίδα ή την κύρια ροή σας. Προωθήστε συγκεκριμένες αναρτήσεις και στείλτε αυτές τις διαφημίσεις απευθείας σε αυτές τις αναρτήσεις.

5. Παρακολουθήστε & κάντε δοκιμές

Μπορείτε να μάθετε νέες έννοιες διαφημίσεων και διαφορετικές στρατηγικές λέξεων-κλειδιών, χρησιμοποιώντας διαφορετικές πλατφόρμες διαφημίσεων και βλέποντας το Analytics σαν Must εργαλείο.

Μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των σελίδων προορισμού σας παρακολουθώντας τις διαφημίσεις με τις καλύτερες επιδόσεις. Μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας παρακολουθώντας τις σελίδες προορισμού με τις καλύτερες επιδόσεις (είτε πρόκειται για μια καθαρή σελίδα προορισμού, για μια θέση ιστολογίου είτε για μια σελίδα προϊόντος).

Το θέμα είναι ότι δεν μπορείτε απλά να ορίσετε μια καμπάνια και να την ξεχάσετε. Η εκμάθηση του πώς να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας στο διαδίκτυο είναι όλα σχετικά με την εκκίνηση, τη λήψη δεδομένων και την προσαρμογή.

Μπορείτε να ορίσετε έναν χαμηλό budget και, στη συνέχεια όταν βρίσκετε κάτι που λειτουργεί το μελετάτε μέσω Analytics.

Όλα τα παραπάνω είναι μια γενική προσέγγιση διαφήμισης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο.

Ελάτε να ξεκινήσουμε μαζί την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας και να θέσουμε τους στόχους που θα σας οδηγήσουν στη κορυφή!

Back to top

Θέλεις να μαθαίνεις χρήσιμες συμβουλές για το Digital Marketing από τους Experts ; Κάνε εγγραφή μόνο με το Email σου και θα λαμβάνεις 1 Email την εβδομάδα !