Η Google ενημέρωσε τους πάντες με την “Βασική ενημέρωση αλγορίθμου του Ιουνίου 2019”, για πρώτη φορά στο ιστορικό των Ενημερώσεων Google, ανακοινώνοντας εκ των προτέρων την ανάπτυξη μιας σημαντικής αλλαγής βασικού αλγορίθμου. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ όλες τις πληροφορίες σχετικά με την Ενημέρωση Core στο άρθρο του SEO Marketer.

Η Google ανακοίνωσε για πρώτη φορά μια βασική ενημέρωση

Στις 2 Ιουνίου 2019, κάτι συνέβη που ήταν αδιανόητο στο παρελθόν στον κόσμο της Google. Η Google ανακοίνωσε εκ των προτέρων ότι έρχεται ένα σημαντικό Google Update, αλλάζοντας τον βασικό αλγόριθμο. Η Google ανακοίνωσε την Ενημέρωση ταχύτητας Google Mobile πριν από την κυκλοφορία της τον Ιούλιο του 2018, αλλά οι αλλαγές στον κύριο αλγόριθμο έχουν μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί ή ανακοινωθεί μόνο μετά την έναρξη της λειτουργίας τους. Μέχρι τώρα. Τα νέα της Ενημέρωσης του Ιουνίου του 2019 ήρθαν στο Twitter, όπου η Google όχι μόνο αποκάλυψε την επερχόμενη ημερομηνία ανάπτυξης του Core Update, αλλά και έδωσε στον SEO World ένα έτοιμο όνομα για την ενημέρωση. Η μη συγκεκριμένη ενημέρωση βασικού αλγορίθμου ανακοινώθηκε όπως ξεκίνησε στις 3 Ιουνίου 2019 και το επίσημο όνομα επρόκειτο να είναι “Ιούνιος 2019 Core Update”. Αυτές οι πληροφορίες δημοσιεύθηκαν στο κανάλι Twitter της Διασύνδεσης Αναζήτησης Google:

Ο Danny Sullivan, ο οποίος είναι το πρόσωπο του λογαριασμού Google Search Liaison, μοιράστηκε το σκεπτικό πίσω από αυτή την αλλαγή στην προσέγγιση της Google στην επικοινωνία του με την κοινότητα της SEO και της online αγοράς, αφού έλαβε ερωτήσεις σε απάντηση στην αρχική ανακοίνωση του Tweet. Εξήγησε ότι η Google θέλει να είναι πιο ενεργητική με αυτό το είδος πληροφοριών κα ιαφήνουν τους ανθρώπους να γνωρίζουν εκ των προτέρων για να αποφύγουν να το ανακαλύψουν μόνο μετά την ενημέρωση που έχει συμβεί και έπειτα να θέσουν πολλές ερωτήσεις. Δείτε τι είπε ο Danny Sullivan:

Δεύτερο Google Core Update του 2019

Το Core Update του Google June 2019 είναι η δεύτερη σημαντική αλλαγή στον βασικό αλγόριθμο που θα κυκλοφορήσει το 2019. Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, η βασική ενημέρωση του Google για το Μάρτιο του 2019 δημιούργησε σημαντική ανάκαμψη στα παγκόσμια αποτελέσματα αναζήτησης. Πάνω απ ‘όλα, το Google Update τον Μάρτιο του 2019 επηρέασε τα ερωτήματα αναζήτησης που καλύπτονται από το ακρωνύμιο E-A-T (Expertise, Authoratitveness, Trust).

Αυτό σήμαινε ότι πολλοί ιστότοποι στον τομέα της υγείας ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων νικητών και ηττημένων από το Google Update του Μαρτίου 2019. Για παράδειγμα, ένας από τους μεγαλύτερους νικητές των ετήσιων αναλύσεων νικητών και χαμένων των πιο βελτιωμένων ιστότοπων 2018, verywellhealth.com, ήταν μεταξύ των τομέων που υπέφεραν περισσότερο από την Ενημέρωση Μαρτίου, ενώ άλλες ιστοσελίδες υγείας, όπως το draxe.com, ωφελήθηκαν από τις αλλαγές που έγιναν στον αλγόριθμο τον Μάρτιο του 2019.

Τι είναι το Core Update ;

Τα Core Updates είναι αυτά που δεν έχουν σαφή συγκεκριμένη εστίαση σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης ή σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ιστότοπου. Αντ ‘αυτού, κάνουν πιο λεπτές αλλαγές “πολλές κρυφές λεπτομέρειες”. Ενώ άλλες σημαντικές, γνωστές ενημερώσεις Google, όπως η Panda ή η Penguin, εστιάζουν συγκεκριμένα σε θέματα όπως ποιότητα περιεχομένου ή backlinks, οι βασικές ενημερώσεις τείνουν να επηρεάζουν ιστοσελίδες σε ένα ευρύ φάσμα τομέων. Αυτές οι ενημερώσεις στον βασικό αλγόριθμο της Google κυκλοφορούν αρκετές φορές το χρόνο. Το πρώτο Google Core Update καταγράφηκε από την Searchmetrics τον Ιανουάριο του 2016.

Για να το δούμε αναλυτικά, ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι οι βαθμολογίες σας είναι υψηλών προδιαγραφών (ή όσο το δυνατόν πιο κοντά, δεδομένων των συχνών ενημερώσεων της Google) είναι να ακολουθείτε τους κανόνες όσο το δυνατόν πιο στενά.

Σε ό, τι αφορά το περιεχόμενο, αυτό σημαίνει ότι ακολουθώντας την Ε.Α.Τ., παρέχοντας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, με μακρές φόρμες, και παρέχοντάς το σε συνεπή βάση.

Σημαίνει επίσης ότι το περιεχόμενό σας ταιριάζει με την πρόθεση του ερευνητή.

Ο καλύτερος τρόπος για να ερμηνεύσετε την πρόθεση μιας αναζήτησης είναι να κάνετε διεξοδική έρευνα λέξεων-κλειδιών, για να σας βοηθήσει να βρείτε συναφείς λέξεις-κλειδιά και λέξεις-κλειδιά longtail.

Είναι ο αναζητητής που ψάχνει για πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν; Ή αναζητούν κάπου να αγοράσουν; Θέλετε να παρέχετε τις σωστές πληροφορίες για κάθε είδος αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να παρέχετε ποικίλο περιεχόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικές αναζητήσεις και είναι βελτιστοποιημένο για διαφορετικές λέξεις-κλειδιά.

Άλλα πράγματα που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία περιεχομένου με απόδειξη Google:

Πάντα να καθορίζετε τον σκοπό της σελίδας – αυτή πηγαίνει πίσω στην πρόθεση της σελίδας. Είναι καλύτερο να αφιερώσετε κάθε σελίδα σε ένα θέμα και να καταστήσετε ξεκάθαρο τι είναι αυτό το θέμα.
Σύνδεση με άλλους καθιερωμένους ιστότοπους – η παροχή αξιόπιστων πόρων θα αυξήσει την αξιοπιστία του δικού σας περιεχομένου και θα αποδείξει ότι έχετε κάνει την έρευνά σας, η οποία θα ενισχύσει τη συνολική σας εξουσία.
Δημιουργήστε έναν ιστότοπο υψηλής ποιότητας – μπορείτε να έχετε έναν ιστότοπο γεμάτο ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά εάν ο ιστότοπος είναι γεμάτος ανακατευθύνσεις, σπασμένες συνδέσεις ή εικόνες ή προσφέρει κακή εμπειρία χρήστη, οι αναγνώστες σας δεν θα παραμείνουν και δεν θα έχετε καμιά ευχαρίστηση στα μάτια της Google.
Προσφορά αξίας και συμβουλές που μπορούν να αξιοποιηθούν. Τώρα, ο μόνος τρόπος να γίνει ένας ηγέτης σκέψης και αξιόπιστης εξουσίας είναι να παρέχει πραγματικές λύσεις και ιδέες.

Στην πραγματικότητα, είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να δείτε σχετικά με τον τρόπο προσδιορισμού των τοποθεσιών υψηλότερης ποιότητας:

Πολύ υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης, αυθεντικότητας και εμπιστοσύνης (E-A-T).
Μια πολύ ικανοποιητική ποσότητα υψηλής ή υψηλής ποιότητας MC.
Πολύ καλή φήμη ιστοτόπου για έναν ιστότοπο που είναι υπεύθυνος για το MC στη σελίδα. Πολύ θετική φήμη του δημιουργού του MC, εάν διαφέρει από εκείνη της ιστοσελίδας.

Λοιπόν, πώς αποδεικνύετε το Ε.Α.Τ σας;

Πρώτον, επικεντρωθείτε στην ειδικότητα σας και δημιουργήστε τη φήμη σας ως ειδικός στον τομέα σας.

Πολλά από αυτά θα έρθουν με το χρόνο, αλλά μπορείτε να ξεκινήσετε με την παραγωγή συνεκτικού, ποιοτικού περιεχομένου, μοιράζοντας τυχόν πιστοποιήσεις ή προσόντα στην αρχική σας σελίδα και έχοντας μια λεπτομερή βιολογική σελίδα για κάθε συγγραφέα στον ιστότοπό σας.

Θα θελήσετε επίσης να εργαστείτε σε παραδείγματα κοινωνικών αποδείξεων και να υποβάλετε αιτήσεις για βραβεία ειδικά για τη βιομηχανία και να συγκεντρώσετε μια σταθερή σειρά θετικών Reviews.

Είναι επίσης σημαντικό, όσον αφορά τις σελίδες YMYL, να συμπεριλάβετε οποιαδήποτε στοιχεία ή πόρους δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας για να υποστηρίξετε τυχόν αξιώσεις που κάνετε και να βεβαιωθείτε ότι κάθε δημοσίευση ή άρθρο γράφεται στον πραγματικό συντάκτη (όχι σε διαχειριστή σελίδας).

Μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε περιλαμβάνουν:

  Αρνητικές κριτικές – Αν συλλέγετε σημαντικό αριθμό κακών αξιολογήσεων, ίσως είναι καιρός να αξιολογήσετε τις επιχειρηματικές σας πρακτικές και να απευθυνθείτε σε δυσαρεστημένους πελάτες
Έλλειψη εμπειρογνωμοσύνης – θυμηθείτε, πάντα να αποδίδετε τα άρθρα σε έναν εξειδικευμένο συγγραφέα και να περιλαμβάνει μια λεπτομερή βιο σελίδα για κάθε συγγραφέα που παρατίθεται στον ιστότοπό σας
Ξεπερασμένες πληροφορίες – όλες οι πληροφορίες, ιδιαίτερα αυτές που αφορούν το YMYL “Your Money or Your Life.”, θα πρέπει να ενημερώνονται. Βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε κανονικές ανανεώσεις περιεχομένου και αντικαθιστάτε τυχόν ξεπερασμένες πληροφορίες.
Μη υποστηριζόμενες πληροφορίες – Εάν προβάλλετε αξίωση, βεβαιωθείτε ότι έχετε τις αναφορές για την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας. Εάν δεν το κάνετε, αφαιρέστε το ή βρείτε αξιόπιστες πηγές για να το συμπεριλάβετε.

Συνοπτικά δεν άλλαξε κάτι δραματικά, απλά αυξήθηκε η αυστηρότητα κυρίως στην ποιότητα και μήκος του περιεχομένου των ιστοσελίδων. Φυσικά κάθε τεχνικός έλεγχος για Broken Links, Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας, baclinks και εμπειρίας χρήστη θα συντελέσουν