Το Email Marketing είναι εκπληκτικό.

Ενώ δεν τείνει να πάρει το ίδιο buzz όπως άλλα κανάλια,προσφέρει εξαιρετικά εντυπωσιακά αποτελέσματα για τους εμπόρους κάθε χρόνο.

Πόσο εντυπωσιακό;

Το Email Marketing έχει μέση απόδοση επένδυσης (ROI) 122%, μεγαλύτερη – τέσσερις φορές υψηλότερη από οποιαδήποτε άλλη μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το Email Marketing είναι σχεδόν 40 φορές πιο αποτελεσματικό από τα κοινωνικά κανάλια βοηθώντας τις μάρκες να αποκτήσουν νέους πελάτες.

Οι έμποροι ταξινομούν το Email Marketing ως το κανάλι που έχει τον καλύτερο συνδυασμό αποτελεσματικότητας και ευκολίας.

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σταθερά αποτελεσματικό για τόσο πολύ καιρό, ώστε συχνά παραβλέπεται ένα σημαντικό γεγονός γι ‘αυτό: εξακολουθεί να εξελίσσεται.

Από τις πλατφόρμες που εκστρατεύουν τις εξουσίες με τους τρόπους τους οποίους οι καταναλωτές καταναλώνουν μηνύματα, το Email Marketing υφίσταται βαθιές αλλαγές.  Μάθετε τα πλεονεκτήματα του Email Marketing για την επιχείριση σας.

Ποιες είναι μερικές από αυτές τις μετατοπίσεις; Ποιες καινοτομίες και αλλαγές στη συμπεριφορά θα μπορούσαν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον τομέα τους επόμενους 12 μήνες; Εδώ είναι εννέα βασικές τάσεις Email Marketing που πιστεύουμε ότι κάθε Brand θα πρέπει να παρακολουθεί προσεκτικά το 2019:

1. Η αυξανόμενη σημασία του σχεδιασμού

Το Email Marketing ξεκίνησε ως ένα κανάλι με βάση το κείμενο και αυτό συνέχισε συχνά να αποτελεί το κύριο θέμα. Παραδοσιακά, οι έμποροι έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα όπως κεφαλίδες και εικόνες, αλλά η μαζική προσπάθεια έχει προχωρήσει προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης καλού κειμένου.

Τέλος, αυτό αρχίζει να αλλάζει. Τα σήματα έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι οι αποτελεσματικές εκστρατείες είναι τόσο για τα οπτικά με τις λέξεις, και αρχίζουν να επικεντρώνονται σε στοιχεία σχεδιασμού, όπως εικονίδια, εικονογραφήσεις και χρώματα κουμπιών. Αναμείνετε να δείτε ακόμα περισσότερα από αυτό το επόμενο έτος, καθώς οι έμποροι μαρτυρούν αυξημένη δέσμευση από τις προσπάθειες σχεδιασμού τους.

2. Το Mobile Friendly Email είναι Must

Τι είναι πίσω από την αυξημένη εστίαση στον σχεδιασμό; Εν μέρει, το ίδιο πράγμα που οδηγεί πολλές από τις τρέχουσες αλλαγές στο μάρκετινγκ μέσω email: Τη μετάβαση από Desktop/ φορητούς υπολογιστές σε κινητές συσκευές.

Περίπου το 55% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν ήδη ανοίξει σε κινητές συσκευές, από μόλις 29% το 2012, και το μερίδιο αναμένεται να αυξηθεί σταθερά τα επόμενα χρόνια. Με άλλα λόγια, το Email Marketing είναι τώρα στο κινητό  και κάθε απόφαση που κάνουν οι έμποροι στους επόμενους 12 μήνες (το μήκος των μηνυμάτων, ο τρόπος εμφάνισης κλπ.) θα πρέπει να ληφθεί υπόψη.

3. Περισσότερο περιεχόμενο με βίντεο στα μηνύματα μέσω Email

Εκτός από την άνοδο της κινητής τηλεφωνίας, υπάρχει μια άλλη ευρεία ψηφιακή τάση που επηρεάζει το Email Marketing. Η άνοδος του βίντεο.

Το βίντεο αναμένεται να αποτελέσει το 80% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο έως το τέλος του 2019. Το 54% των καταναλωτών θέλει να δει περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από τους εμπόρους και το κοινό αναφέρει ότι είναι πιθανότερο να ασχοληθεί με μηνύματα μέσω Email που παρέχονται μέσω βίντεο. Συνδυάστε όλα αυτά με το γεγονός ότι οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθιστούν ευκολότερο να παραδίδουν οπτικά κομμάτια σε καμπάνιες και αυτό θα μπορούσε να είναι το έτος κατά το οποίο περισσότερο βίντεο το μετατρέπει σε μηνύματα.

4. Κάντε το μήνυμα σας προσωπικό

Για ένα διάστημα ήταν κυρίως επιφανειακό. Οι διαφημιζόμενοι θα “εξατομίκευαν” τα μηνύματα απλά συμπεριλαμβάνοντας κάτι σαν το όνομα των παραληπτών.

Χάρη στις πιο ισχυρές πλατφόρμες μάρκετινγκ και τα πλουσιότερα δεδομένα που έχουν αρχίσει να δίνουν τη θέση τους στην αληθινή εξατομίκευση. Τα Brands στοχεύουν όλο και περισσότερο σε εξαιρετικά συγκεκριμένο περιεχόμενο και προσφέρουν σε άτομα με βάση την παρελθούσα και προβλεπόμενη συμπεριφορά.

Αυτή η προσέγγιση ήδη αποδίδει εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς το 82% των εμπόρων αναφέρουν αυξημένα ανοιχτά ποσοστά με πλούσια εξατομίκευση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πρόκειται να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματικό κατά το επόμενο έτος καθώς τα εργαλεία γίνονται πιο εξελιγμένα.

5. Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης

Γιατί οι πλατφόρμες Email Marketing αναμένεται να γίνουν πιο εξελιγμένες το 2019; Σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας της τεχνητής νοημοσύνης.

Το AI δεν είναι πλέον κάτι εκτός επιστημονικής φαντασίας: Η τεχνολογία εφαρμόζεται τώρα σε ένα ευρύ φάσμα τομέων. Σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ήδη να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αναπτύξουν αποτελεσματικό περιεχόμενο (θέματα, γραμμές θέματος κ.λπ.), να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους αποστολής / συχνότητας και να προβλέψουν τις ενέργειες του κοινού.

Αυτή είναι ακριβώς η άκρη του παγόβουνου. Το AI εξελίσσεται ταχύτατα και πρέπει να υπάρξουν πολλές ακόμα εφαρμογές πραγματικού κόσμου για τους Marketers κατά το επόμενο έτος.

6. Η αυξημένη χρήση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν ενεργοποιηθεί

Τα ενεργοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τα μηνύματα που αποστέλλονται μόνο όταν ένα άτομο έχει προχωρήσει κάποια ενέργεια, όπως η εγγραφή, η εγκατάλειψη ενός καλαθιού αγορών κ.λπ. – έχουν μέσο όρο ανοίγματος κατά 71% υψηλότερο κατά μέσο όρο υψηλότερο και 102% σε σύγκριση με τα γενικά ενημερωτικά δελτία.

Αυτοί οι αριθμοί οδηγούνται από το γεγονός ότι οι έμποροι τείνουν να έχουν μεγαλύτερη εικόνα της πρόθεσης όταν πρόκειται για ενεργοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (τι έκανε το άτομο / θέλει / κλπ.) Και μπορεί να προσφέρει πιο συναφή μηνύματα. Αυτή η αποτελεσματικότητα και το γεγονός ότι τα ακροατήρια τείνουν να είναι λιγότερο ενοχλημένα από τα ενεργοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποτελεί ισχυρό επιχείρημα για την αυξημένη χρήση τους το 2019.

7. Περισσότερη διαδραστικότητα στις καμπάνιες

Πολύ συχνά, οι εκστρατείες θεωρούνται στατικές παρά δυναμικές. Σήμερα, όμως, οι πλατφόρμες μάρκετινγκ καθιστούν δυνατή την προσθήκη πλήθους αλληλεπιδραστικών στοιχείων σε μηνύματα μέσω Email Marketing, όπως τα καρουσέλ της εικόνας, τα δυναμικά μενού, τα hotspots με δυνατότητα κλικ και οι ετικέτες με anchor tags.

Υπάρχουν επίσης και άλλες πιο απλές τακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επιτρέψουν στο κοινό να ασχοληθεί με μηνύματα, όπως η επιλογή ‘απάντηση σε εμάς’ για παραλήπτες. Τουλάχιστον, τα Brands θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο πειραματισμού με αυτό το είδος βασικής διαδραστικότητας για την ενίσχυση της εμπλοκής το 2019.

8. Ο σεβασμός του απορρήτου και των δικαιωμάτων των δεδομένων θα παραμείνει κρίσιμος

Η μεγαλύτερη ιστορία στο Email Marketing του περασμένου έτους ήταν το GDPR. Οι κανονισμοί που ενέκρινε η ΕΕ έθεσαν σε αυστηρό έλεγχο τους τρόπους με τους οποίους οι έμποροι μπορούν να συλλέγουν / χρησιμοποιούν δεδομένα και να παρέχουν στους καταναλωτές πολύ μεγαλύτερο έλεγχο των προσωπικών τους πληροφοριών. Ξαφνικά, πολλές από τις προσεγγίσεις των Brands που έχουν ληφθεί για χρόνια, όπως η αγορά με λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έγινε αμφισβητήσιμη.

Ενώ το GDPR αφορούσε ευρωπαίους πολίτες, δεν ήταν σε καμία περίπτωση ένα μεμονωμένο γεγονός. Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο ανησυχούν για το πώς τα Brands χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους και το ζήτημα είναι βέβαιο ότι θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή για τα επόμενα χρόνια. Σημαντική περίπτωση: Ο νόμος για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών στην Καλιφόρνια τίθεται σε ισχύ το 2020 και θα επηρεάσει τους Marketers Email Marketing των ΗΠΑ με παρόμοιο τρόπο με τον GDPR.

9. Η ανάγκη για μια μοναδική φωνή

Κάθε μέρα άτομα και επιχειρήσεις στέλνουν περισσότερα από 293 δισεκατομμύρια μηνύματα Email Marketing και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε περισσότερα από 333 δισεκατομμύρια μέχρι το 2022.

Με άλλα λόγια, τα inbox των καταναλωτών πλημμυρίζουν με μηνύματα.

Πώς ξεπερνάτε αυτό το θόρυβο για να ανοίξουν και να διαβάσουν τις καμπάνιες σας; Εν μέρει, μέσω κάποιων από τις προσεγγίσεις που ήδη συζητήσαμε: Χρησιμοποιώντας την εξατομίκευση για την παροχή εξαιρετικά σχετικού περιεχομένου, την αποστολή μηνυμάτων με βάση ενεργοποιημένες ενέργειες και τη βελτιστοποίηση των θέσεων με AI.

Υπάρχει επίσης ένας άλλος τρόπος για να ξεχωρίσετε: Έχοντας μια μοναδική φωνή. Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν κάτι αδιάφορο, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό. Η ανάπτυξη ενός ξεχωριστού τόνου δίνει στα Brands ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν πρόκειται για Email Marketing. Κάνει τα μηνύματα διαφορετικά και άμεσα αναγνωρίσιμα στο κοινό.

Φυσικά, η ανάγκη για μια μοναδική φωνή δεν είναι κάτι νέο – είναι σημαντικό από την έλευση του μάρκετινγκ. Αυτό υπογραμμίζει ακόμη ένα άλλο πράγμα που κάνει το Email Marketing καταπληκτικό: Είναι το τέλειο μείγμα παλιού και νέου σχολείου. Πρόκειται για ένα κανάλι που παραμένει πολύ οικείο στα Brands ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει τις τελευταίες ψηφιακές προόδους.