Το υψηλό bounce rate σημαίνει χαμηλά κέρδη. Αυτό σίγουρα δεν είναι αυτό που περιμένετε από την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου, σωστά; Δημιουργήσατε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αγορών. Προφανώς ξοδέψατε πολύ χρόνο για την πλήρωσή του με προϊόντα και σίγουρα επενδύσατε χρήματα στην προώθηση του. Αφού κάνετε όλα όσα είναι απαραίτητα, εάν οι επισκέπτες σας εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα ή φεύγουν χωρίς να αγοράσουν, ίσως ήρθε η ώρα να μάθετε γιατί και να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας. Σας παραθέτω 5 λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες σας μπορεί να μην αγοράζουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Παρόλο που ο ιστότοπός σας προσελκύει αρκετούς επισκέπτες, κατά εκπληκτικό τρόπο, έχει μηδενικές πωλήσεις. Αυτό δείχνει ότι έχετε χαμηλό ποσοστό μετατροπής – οι χρήστες σας βρίσκουν on line και επισκέπτονται το κατάστημά σας, αλλά αποχωρούν χωρίς να κάνουν κάποια αγορά. Γιατί το κάνουν αυτό; Θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλοί λόγοι, για να κατανοήσουμε τα βαθύτερα προβλήματα, να δούμε τη διαδικασία από την πλευρά του πελάτη. Έτσι θα μπορείτε να κατανοήσετε τα πιο συνηθισμένα λάθη που βλάπτουν τα ποσοστά μετατροπής σας – και μάθετε πώς να τα διορθώσετε! Στη συνέχεια, ξεκινήστε να δοκιμάζετε τα θέματα που έχουμε εντοπίσει εδώ. Μπορείτε να εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα θα αυξηθούν οι πωλήσεις σας και τον αριθμό των επισκεπτών που φεύγουν χωρίς να αγοράσουν.

1.Η ιστοσελίδα σας είναι αργή: Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που κάθε επισκέπτης χάνει το ενδιαφέρον του είναι όταν ο ιστότοπός σας θέλει πάρα πολύ ώρα για να φορτώσει και ακόμα περισσότερο για να φορτώσει τα προϊόντα. Ο χρόνος φόρτωσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σημαίνει πολλά για τις πωλήσεις σας. Φανταστείτε ότι κάνετε κλικ σε ένα σύνδεσμο και θα πρέπει να περιμένετε ένα ολόκληρο λεπτό μέχρι να φορτωθεί η σελίδα. Αυτό είναι απλώς γελοίο, και κανείς δεν θα φάει πραγματικά το χρόνο του σε αυτό. Ακόμη και αν πουλάτε προϊόντα υψηλής ποιότητας και η πύλη ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι ζωηρά σχεδιασμένη, τα μοναδικά αντικείμενά σας που δεν μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού, αποτυγχάνουν να προσελκύσουν την προσοχή των επισκεπτών. Οι άνθρωποι δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν μια τέτοια θυσία.

Ο χρόνος είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, οπότε αν δεν μπορούν να περιηγηθούν στο κατάστημά σας γρήγορα και βολικά, θα αποφασίσουν να σώσουν τα νεύρα τους και να φύγουν. Μια έρευνα από το Hub δείχνει ότι εάν η ταχύτητα μιας σελίδας μειωθεί μόνο κατά 1 δευτερόλεπτο, θα μπορούσε να κοστίσει στο Amazon 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις κάθε χρόνο. Ο χρόνος είναι χρήμα.
Eλέγξτε το κατάστημα, υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά εργαλεία που σας βοηθούν να εκτιμήσετε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου. Αν είναι πολύ αργή, μην ανησυχείτε – υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αυξηθεί η ταχύτητα φόρτωσης. για αρχάριους, μπορείτε να ξεκινήσετε με τη βελτιστοποίηση του μεγέθους και της μορφής όλων των εικόνων.

2.Ο σχεδιασμός είναι αντιεπαγγελματικός: Υπάρχουν πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιβαρύνονται λόγω χαμηλής ποιότητας, εικόνες, συνδέσμους κλπ. Η πλοήγηση μέσω τέτοιων portals, κοιτάζοντας λαμπερά animations και περίπλοκα στοιχεία σχεδιασμού, ο χρήστης δεν μπορεί να καταλάβει ποιος είναι ο σκοπός του για και τι θέλει ο πωλητής από αυτόν. Τα κακώς επιλεγμένα χρώματα επηρεάζουν αρνητικά την αναγνωσιμότητα και τη χρηστικότητα. Εκτός από αυτά, τα πολλαπλά βαριά σχεδιαστικά στοιχεία δυσκολεύουν τον επισκέπτη του καταστήματος για να εστιάσει. Σίγουρα δεν θα αγοράσετε τίποτα από έναν ιστότοπο που σας κάνει να νιώσετε χαμένος και συγκεχυμένος, έτσι;  Κρατήστε την ιστοσελίδα σας καθαρή και απλή. Διαπιστώνεται ότι ένας άφθονος λευκός χώρος γύρω από τα κείμενα (ειδικά οι τίτλοι) μπορεί να αυξήσει την προσοχή του χρήστη κατά 20%. Λάβετε υπόψη ότι τα στοιχεία σχεδιασμού που οδηγούν σε μια αγορά γίνονται με το ίδιο στυλ και διαφέρουν από την υπόλοιπη σελίδα.

3.Δεν αναφέρεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Πόσο ακριβώς διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας; Τι σας κάνει καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα; Τι κάνει η αγορά από τον ιστότοπό σας την καλύτερη επιλογή που έχει συμβεί ποτέ στους επισκέπτες του καταστήματός σας; Εάν η σελίδα προορισμού του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν απαντά σε αυτές τις ερωτήσεις, είναι πιθανό να χάσετε πολλούς δυνητικούς πελάτες.  Σκεφτείτε προσεκτικά τις ερωτήσεις και βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις μπορούν να γίνουν άμεσα αντιληπτές και κατανοητές από τον επισκέπτη του καταστήματός σας.

4.Δεν υπάρχουν επιχειρηματικές επαφές ή αριθμοί υποστήριξης: Είναι σημαντικό οι δυνητικοί πελάτες σας να είναι σε θέση να έρχονται σε επαφή μαζί σας. Επιπλέον, τα στοιχεία επικοινωνίας, όπως η φυσική διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου κ.λπ., αποτελούν απόδειξη ότι Πραγματικά υπάρχουν. Και γιατί κάποιος θα αγοράσει πράγματα από εσάς εάν αμφιβάλλουν ότι είστε πραγματικοί; ΠΡΟΣΟΧΗ: Βεβαιωθείτε ότι οι επαφές αναφέρονται στην αρχική σελίδα και είναι εμφανείς.

5.Οι κατηγορίες προϊόντων είναι ένα χάος: Φανταστείτε ένα κατάστημα με όλα τα στοιχεία που αναμειγνύονται μαζί – θα είναι βολικό για έναν επισκέπτη να ψάξει για κάτι συγκεκριμένο; Ή, σκεφτείτε ένα κατάστημα με 50 ελαφρώς διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων που περιέχουν μόνο 1-2 στοιχεία το καθένα – έχει νόημα; Επιπλέον, αν δεν υπάρχει αναζήτηση ή φίλτρο μέσω του οποίου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν το προϊόν που αναζητούν. Είναι προφανές ότι δεν θα ήθελαν να επενδύσουν το χρόνο τους και τις προσπάθειές τους να περιηγηθούν και μάλλον να επιλέξουν την αγορά από κάποιον άλλο. Σχεδιάστε τις κατηγορίες των προϊόντων στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης του portal ηλεκτρονικού εμπορίου. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε βέβαιοι ότι η δομή του καταστήματος είναι λογική και είναι εύκολο για έναν πιθανό πελάτη να πλοηγηθεί στην περιοχή. Plus Δεν υπάρχει καμία εγγύηση!

Να θυμάστε ότι οι αγοραστές θα αποφασίσουν εάν θα παραμείνουν στον ιστότοπό σας εντός των πρώτων 5-10 δευτερολέπτων από την επίσκεψή σας. Βεβαιωθείτε ότι οι αναλύσεις ιστοτόπων σας έχουν ρυθμιστεί και ότι καταλαβαίνετε πού και πότε οι πελάτες σας φεύγουν. Η ομάδα του SEO Marketer μπορεί να σας βοηθήσει σε όλα τα παραπάνω. Επικοινωνήστε μαζί μας.