Ένα από τα βασικά στοιχεία του SEO είναι η επιλογή της σωστής λέξης-κλειδιού, με την προυπόθεση να ταξινομηθεί και να παρακολουθηθεί στην αναζήτηση της Google.

Είναι απολύτως απαραίτητο ένας επαγγελματίας blogger ή επαγγελματίας SEO να ελέγχει την κατάταξη λέξεων-κλειδιών Google για λέξεις-κλειδιά προορισμού. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη των bloggers και διαχειριστές ιστοσελίδων είναι ότι γράφουν και δημοσιεύουν άρθρα χωρίς να στοχεύουν οποιεσδήποτε λέξεις-κλειδιά.

Χρειάζονται μόνο 10-15 λεπτά για να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών όπως το SEMRUSH ή το Accuranker για να βρείτε ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσετε. Βεβαιωθείτε ότι θα εκμεταλλευτείτε αυτά τα εργαλεία για να ολοκληρώσετε αυτό το πολύ σημαντικό βήμα!

Μόλις ολοκληρώσετε τη σύνταξη μιας βελτιστοποιημένης δημοσίευσης χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά προορισμού σας, ο επόμενος στόχος σας είναι να παρακολουθείτε τις ταξινομήσεις των μηχανών αναζήτησης και να συνεχίσετε να δημιουργείτε backlinks με το σωστό κείμενο πάνω στο link.

 Και πάλι, η σωστή επιλογή λέξεων-κλειδιών είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που εμπλέκονται στην επίτευξη καλύτερης κατάταξης στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Κάθε blogger πρέπει να στοχεύει στη χρήση των λέξεων-κλειδιών που οι χρήστες αναζητούν περισσότερο, ειδικά εκείνων των λέξεων-κλειδιών που θα βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να εμφανιστεί σε μία από τις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Εάν ολοκληρώσετε σωστά το on-page SEO, οι πιθανότητες είναι καλές για να μπείτε στα πρώτα 50 αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να βελτιώσετε το SEO σας, πρέπει να διαχειριστείτε σωστά τις λέξεις-κλειδιά ώστε να μπορείτε να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι ισχυρές για τον συγκεκριμένο τομέα σας και ποιες όχι. Αυτές οι πληροφορίες σάς δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε τις ισχυρότερες λέξεις-κλειδιά, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να έχετε καλύτερη κατάταξη στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, χρειάζεστε ένα εργαλείο που μπορεί να σας πει πού μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google χωρίς να μεταβείτε στα 100 αποτελέσματα των αποτελεσμάτων αναζήτησης και των σελίδων.

Για να σας βοηθήσουμε να το κάνετε αυτό, έχουμε συντάξει μια λίστα με μερικά εξαιρετικά δωρεάν ηλεκτρονικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τη θέση της λέξης-στόχου στη Google.

1.Το SEMrush είναι το κορυφαίο εργαλείο σε αυτήν τη λίστα, καθώς είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τον έλεγχο λέξεων-κλειδιών.

Μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας ή την μεμονωμένη διεύθυνση URL μιας σελίδας και θα σας δείξει ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται αυτήν τη στιγμή. Μπορείτε να κάνετε κλικ σε οποιαδήποτε προκύπτουσα λέξη-κλειδί για να ελέγξετε τον ανταγωνισμό λέξεων-κλειδιών και άλλες λεπτομέρειες.

Υποστηρίζει τη Google (μπορείτε να επιλέξετε την Αναζήτηση Google βάσει της γεωγραφικής περιοχής προορισμού σας) και την αναζήτηση Bing επίσης.

Εάν αναρωτηθήκατε ποτέ, “Για ποιες λέξεις-κλειδιά με βλέπουν οι επισκέπτες;”, το SEMrush έχει καλύψει το θέμα σας. Απλά προσθέστε το όνομα τομέα σας στο πεδίο URL και θα σας δείξει όλες τις λέξεις-κλειδιά που εμφανίζεστε αυτήν την περίοδο.

Το SEMrush είναι επαγγελματικό λογισμικό που είναι εύκολο στη χρήση και μπορείτε να το δοκιμάσετε για μερικές εβδομάδες δωρεάν πριν αποφασίσετε αν θέλετε να εγγραφείτε.

Μπορείτε να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι ισχυρές για τον συγκεκριμένο τομέα σας και ποιες όχι. Αυτές οι πληροφορίες σάς δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε τις ισχυρότερες λέξεις-κλειδιά, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να έχετε καλύτερη κατάταξη στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας η επένδυση είναι αρκετά υψηλή ανά μήνα. Πάρα αυτά είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία SEO στον πλανήτη.

Πως να το χρησιμοποιήσετε :

Συνδεθείτε στο λογαριασμό SEMRush
Επιλέξτε την position tracking κάτω από το Rank Tracking

Γράψτε το Domain που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια θα δείτε έναν πίνακα με πληροφορίες για να συμπληρώσετε.

2.Accruranker

Αν ψάχνετε για ένα Special εργαλείο, τότε το AccuRanker είναι μια τέλεια επιλογή. Το πρώτο πράγμα που μου άρεσε για το AccuRanker είναι το interface και μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε. Μπορείτε να παρακολουθείτε την ταξινόμηση λέξεων-κλειδιών στην αναζήτηση Google και έχουν επίσης μια επιλογή για αναζήτηση Bing.

Είναι πολύ γρήγοροι και αρκετά ακριβείς. Με ένα μόνο κλικ, μπορείτε επίσης να δείτε την προεπισκόπηση του στιγμιότυπου αποτελεσμάτων αναζήτησης, το οποίο είναι ιδανικό για οργανισμούς που πρέπει να δείξουν την απόδειξη κατάταξης στους πελάτες. Έχουν διάφορα σχέδια με βάση τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να παρακολουθήσετε, ωστόσο μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν χρησιμοποιώντας τη δωρεάν δοκιμή για 14 μέρες.

Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας για 14 ημέρες

3. Ahrefs

Το Ahrefs διαθέτει μια τεράστια γκάμα χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. Ανιχνεύει αυτόματα ποια λέξη-κλειδί ο ιστότοπός σας κατατάσσεται στη Google & μπορείτε να καθορίσετε την κατάταξη με βάση τη χώρα.

Με το Ahrefs, μπορείτε να ξεκινήσετε την παρακολούθηση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας καθώς και της ιστοσελίδας του ανταγωνιστή σας.

Ξεκινήστε την 7ημέρη δοκιμή σας.

4. SERPWatcher

Άλλο ένα υψηλού επιπέδου πρόγραμμα για παρακολούθηση λέξεων κλειδιών. Στόχευση ανά χώρα, αλλά και ανά συσκευή όπως κινητές συσκευές, Desktop υπολογιστές. Και εδώ θα πρέπει να κάνετε την συνδρομή σας για να μπορέσετε να το χρησιμοποιήσετε. Η Mangools σας δίνει 10 μέρες δωρεάν για να το δοκιμάσετε.

5.Wincher

Το πολύ ωραίο που έχει η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ότι σας προσφέρει ένα δωρεάν plugin για WordPress Sites. Στην δωρεάν έκδοση μπορείτε να προσθέσετε όσες λέξεις κλειδιά θέλετε απλά το update για τα Rankings μετά την δοκιμαστική περίοδο θα είναι κάθε Δευτέρα. Είναι το φθηνότερο καθώς μπορείτε να το έχετε για μέχρι 100 λέξεις κλειδιά – 1 Domain στα 6 ευρώ ανά μήνα.

Ποιο χρησιμοποιείται εσείς ; Είναι κάποιο στη λίστα ή έχετε ανακαλύψει κάποιο λαβράκι ; Είμαι διαθέσιμος να τα πούμε στα σχόλια.