fbpx
+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου

Η Google κάνει εξαιρετική δουλειά στην ανακάλυψη νέων ιστοσελίδων και περιεχομένου, αλλά μερικές φορές είναι προς όφελός σας να αναγκάσετε την Google να ανιχνεύσει την σελίδα σας, είτε σε όλες είτε σε μεμονωμένες σελίδες.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πότε και πώς να ζητάτε από την Google να ανιχνεύσει ξανά ολόκληρη την ιστοσελίδα σας ή μεμονωμένες σελίδες.

Πότε να ζητήσετε από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα σας;

Το να υποχρεώσετε την Google να ανιχνεύσει εκ νέου και να επαναπροσδιορίσει την ιστοσελίδα σας δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνετε σε τακτική βάση. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που ζητάτε μια νέα ανίχνευση ιστότοπου, θα επιταχύνει τη διαδικασία και θα επιταχύνει τις αλλαγές σας στο ευρετήριο της Google.

Αλλαγές σε ολόκληρη την ιστοσελίδα

Όταν κάνετε σημαντικές αλλαγές σε έναν ιστότοπο που επηρεάζει όλες τις σελίδες. Για παράδειγμα, η αλλαγή της δομής διευθύνσεων URL του ιστότοπού σας ή η μετεγκατάσταση από http σε https είναι καλή ιδέα να ζητήσετε εκ νέου ευρετηρίαση του ιστότοπού σας.

Μεταφορά Domain

Όταν αλλάζετε Domain, είναι καλή πρακτική να ζητάτε από την Google να ανιχνεύει και τους δύο ιστότοπους, ώστε να μπορούν να ενημερώσουν το ευρετήριο τους πιο γρήγορα.

Re – Branding

Όταν δημιουργείτε μια νέα επωνυμία της επιχείρησής σας, χωρίς απαραίτητα να αλλάξετε Domain, μπορείτε να ζητήσετε εκ νέου ευρετήριο. Σε αυτήν την περίπτωση, το re-branding αναφέρεται ουσιαστικά στην αλλαγή των τίτλων της σελίδας, της δομής του ιστότοπου και των διευθύνσεων URL.

Μετά από επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας

Σημαντικοί επανασχεδιασμοί ιστότοπων που περιλαμβάνουν την αλλαγή θεμάτων, την κατάργηση ή την προσθήκη κώδικα JavaScript / html ή σημαντικές αλλαγές στη δομή του μενού, είναι ένας καλός λόγος για τη χρήση της λειτουργίας του ιστότοπου εκ νέου ευρετηρίου.

Διαβάστε : SEO 2020 – Τα πάντα για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Μετά από έλεγχο περιεχομένου

Μετά από διεξοδικό έλεγχο περιεχομένου, πιθανότατα έχετε αρκετές σελίδες που καταργούνται, τροποποιούνται ή ανακατευθύνονται και αυτός είναι ένας έγκυρος λόγος για να ενημερώσετε την Google αντί να περιμένετε να ανακαλύψουν τα προγράμματα ανίχνευσης της Google.

Ανάκτηση από μια ποινή Google (σε ορισμένες περιπτώσεις)

Όταν ο ιστότοπός σας τιμωρείται από την Google, η συνήθης ενέργεια είναι να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές και να υποβάλετε ένα αίτημα επανεξέτασης (σε περίπτωση μη αυτόματων κυρώσεων) ή να περιμένετε την επόμενη ενημέρωση (σε περίπτωση αλγοριθμικών κυρώσεων), για να μάθετε εάν ο ιστότοπος ανακτήθηκε ή όχι.

Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, που ζητούν εκ νέου ευρετηρίαση ενός ιστότοπου, επιταχύνεται η διαδικασία.

Για παράδειγμα, εάν σας επιβληθούν κυρώσεις λόγω πάρα πολλών διαφημίσεων (βαριά ποινή διαφήμισης), μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές για να συμμορφωθείτε με τις προτεινόμενες πρακτικές και να ζητήσετε από την Google να ευρετηριάσει ξανά τον ιστότοπό σας.

Με αυτόν τον τρόπο, δεν εγγυάται ότι θα απελευθερωθείτε αμέσως από την ποινή, αλλά μπορεί ενδεχομένως να επιταχύνει τη διαδικασία.

Προσέξτε: Η γνώση του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς λειτουργεί η διαδικασία ανίχνευσης και ευρετηρίασης και γιατί το να ζητάτε από την Google μια νέα ανίχνευση μπορεί να είναι επωφελής για εσάς.

Πότε να ζητήσετε από την Google να ανιχνεύσει εκ νέου μεμονωμένες σελίδες;

Εκτός από το να ζητάτε από την Google να ανιχνεύσει ξανά ΟΛΕΣ τις διευθύνσεις URL σας, μπορείτε να αναγκάσετε την εκ νέου ανίχνευση μεμονωμένων σελίδων.

Ισχύουσες περιπτώσεις στις οποίες μπορείτε να ζητήσετε από την Google να ανιχνεύσει εκ νέου μεμονωμένες σελίδες του ιστότοπού σας είναι:

Δημοσιεύσεις ευαίσθητες στο χρόνο

Όταν δημοσιεύετε μια ανάρτηση που είναι δημοφιλής αυτή τη στιγμή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα “Αίτημα ευρετηρίασης” για να κάνετε την ανάρτησή σας να μπει στη Google πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, είδη ειδήσεων ή ειδών τύπου “συμβαίνει τώρα”.

Προσθήκη δομημένων δεδομένων σε μια ανάρτηση

Όταν προσθέτετε σήμανση σχήματος σε μια υπάρχουσα ανάρτηση, μπορείτε να ζητήσετε από την Google να αναπροσαρμόσει τη σελίδα.

Για παράδειγμα, μετά την προσθήκη της σήμανσης σχήματος FAQ σε ορισμένες από τις αναρτήσεις μου και ζήτησα ευρετηρίαση, η σελίδα επαναπροσδιορίστηκε με τις νέες πληροφορίες σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Πραγματοποίηση σημαντικών αλλαγών στο περιεχόμενο μιας σελίδας

Όταν κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου περιεχομένου αλλάζετε ή ενημερώνετε σημαντικά το περιεχόμενο μιας ανάρτησης, μπορείτε να ζητήσετε από την Google να επαναπροσδιορίσει τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Αυτό σίγουρα θα βοηθήσει στην ταχύτερη λήψη του νέου περιεχομένου στο ευρετήριο της Google.

Αλλαγή του τίτλου της θέσης ή της μετα-περιγραφής μιας σημαντικής ανάρτησης

Όταν αλλάζετε τον τίτλο της σελίδας ή τη μετα-περιγραφή μιας ανάρτησης που έχει ήδη βαθμολογίες και έχει επισκεψιμότητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα επαναπροσδιορισμού για να ενημερώσετε την Google σχετικά με τις αλλαγές σας.

Για παράδειγμα, όταν αλλάζετε τη διάρκεια μετα-περιγραφής μιας δημοφιλούς ανάρτησης για να συμμορφωθείτε με τα νέα πρότυπα, μπορείτε να ζητήσετε εκ νέου ευρετήριο και θα παρατηρήσετε ότι τα αποσπάσματα αναζήτησης θα ενημερωθούν μέσα σε λίγες ώρες.

Σημείωση: Δεν προτείνω να χρησιμοποιείτε αυτήν τη λειτουργία κάθε φορά που αλλάζετε τον τίτλο ή την περιγραφή μιας ανάρτησης. Χρησιμοποιήστε το με σύνεση και μόνο σε σημαντικές αναρτήσεις επειδή, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, υπάρχουν όρια για το πόσες φορές μπορείτε να αναγκάσετε την Google να αναπροσαρμόσει μια σελίδα.

Πώς να ζητήσετε από την Google να διαβάσει ξανά την ιστοσελίδα σας

Ο καλύτερος τρόπος να ζητήσετε από την Google να αναπροσαρμόσει τον ιστότοπό σας είναι χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιθεώρησης URL, διαθέσιμο στο Google Search Console.

Εάν για κάποιο λόγο δεν έχετε λογαριασμό στο Google Search Console, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δεύτερη μέθοδο παρακάτω.

Μέθοδος 1 – Εργαλείο επιθεώρησης URL

Βήμα 1: Το πρώτο βήμα είναι να προσθέσετε τον ιστότοπό σας στην Κονσόλα αναζήτησης Google. Μεταξύ άλλων λειτουργιών, θα έχετε πρόσβαση στο εργαλείο επιθεώρησης URL.

Βήμα 2: Κάντε κλικ στην επιλογή Έλεγχος URL από το αριστερό μενού

Βήμα 3: Πληκτρολογήστε το πλήρες όνομα του Domain σας στην καθορισμένη περιοχή και κάντε κλικ στο ENTER.

Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer
Βήμα 4: Κάντε κλικ στην επιλογή ΑΙΤΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΥ.

Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Τα ίδια βήματα θα ακολουθήσετε για να καταχωρήσετε μια ιστοσελίδα συγκεκριμένη που θέλετε να διαβάσει η Google.

Διαβάστε : Ο απόλυτος οδηγός (E-Book) για το Content Marketing και το Content Repurposing – Γίνε Expert

Μέθοδος 2 – Εργαλείο Ping

Βήμα 1: Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο προγράμματος περιήγησης και επικολλήστε την ακόλουθη διεύθυνση URL: http://www.google.com/ping?sitemap=’path to sitemap file ‘

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αντικαταστήσει το “path to sitemap file” με το πλήρες url του χάρτη ιστότοπού σας.

Για παράδειγμα: http://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml

Μόλις υποβληθεί, θα λάβετε μια «ειδοποίηση χάρτη ιστότοπου που ελήφθη».

Πως και πότε να ζητήσω από την Google να ανιχνεύσει ξανά την ιστοσελίδα μου, Προώθηση ιστοσελίδων SEO MarketerΥπάρχει όριο στο πόσες φορές να ζητήσετε ευρετηρίαση;

Η Google έχει αφαιρέσει από την τεκμηρίωσή της οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με τα όρια ανίχνευσης, αλλά έχουν επιβεβαιώσει μέσω του twitter ότι εξακολουθούν να υπάρχουν όρια για το πόσες φορές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία ευρετηρίου αιτημάτων για τον ιστότοπο ως σύνολο ή για μεμονωμένες σελίδες.

Πριν την αφαιρέσετε, η ανίχνευση περιορίζει όπου:

  • Ζητώντας ανίχνευση μεμονωμένων URL: 10 URL ανά ημέρα.
  • Ζητώντας ανακάλυψη ιστότοπου: 2 αιτήματα ιστότοπου ανά ημέρα.

Πόσο καιρό θα χρειαστεί η Google να αναπροσαρμόσει τη σελίδα ή τον ιστότοπό μου;

Εξαρτάται από την υπόθεση. Για αλλαγές περιεχομένου, ενδέχεται να χρειαστούν από μερικές ημέρες έως μερικές εβδομάδες.

Για αλλαγές που σχετίζονται με δεδομένα δομής, τα αποτελέσματα είναι σχεδόν άμεσα. Πολλές φορές χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο επιθεώρησης URL και τις αναφορές κάλυψης ευρετηρίου του Google Search Console για να παρακολουθείτε την πρόοδο.

Συνοψίζοντας..

Η Google είναι πολύ καλή στην ανακάλυψη νέων σελίδων ή αλλαγών σε υπάρχουσες σελίδες, αλλά έχετε την ευκαιρία να επιταχύνετε αυτήν τη διαδικασία χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις μεθόδους που περιγράφονται παραπάνω.

Μην χρησιμοποιείτε τις παραπάνω μεθόδους κάθε φορά που δημοσιεύετε μια νέα ανάρτηση, αλλά χρησιμοποιήστε τις με σύνεση και όταν έχει σημασία.

Μην υποβάλετε ένα ευρετήριο αιτημάτων για την ίδια σελίδα περισσότερες από μία φορές, δεν θα κάνει τη διαφορά.

Το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί η Google για την ανίχνευση του ιστότοπού σας εξαρτάται από το είδος των αλλαγών που κάνατε. Για ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να λάβετε μια ενημερωμένη έκδοση της σελίδας σας στο ευρετήριο της Google σε λιγότερο από 30 λεπτά.