Ο επείγων χαρακτήρας και η οικειότητα του Text-Based Marketing το καθιστούν ελκυστικό για τις επιχειρήσεις. Οι ίδιες όμως ιδιότητες κάνουν την επικοινωνία μέσω SMS από ένα Brand ιδιαίτερα επικίνδυνο. Ωστόσο, όταν γίνεται στρατηγικά, με σεβασμό και με τρόπο σχετικό με το συμφέρον, η Ardath Albee, Διευθύνων Σύμβουλος της Marketing Interactions Inc., λέει ότι τα κερδοφόρα οφέλη από το μάρκετινγκ SMS διαφέρουν εύκολα από τις πιο συνηθισμένες παγίδες αυτού του μοναδικού καναλιού.

Πριν από την αναγνώριση και την αντιμετώπιση των μερικές φορές καταστροφικών κινδύνων SMS (υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων) και MMS (υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων πολυμέσων), θα μοιραστώ μαζί σας 13 λόγους που το μέσο μπορεί (και συχνά υπερβαίνει) τα υπόλοιπα κανάλια και αυτοματοποιημένες τακτικές.

Διαβάστε : Τι πρέπει να κοιτάξετε πριν δημιουργήσετε ένα Backlink 

1. Οι προσωπικές συσκευές είναι πιο προσωπικές από ποτέ

“Οι άνθρωποι κοιτάζουν τα smartphones τους από την πλήξη”, επισημαίνει η Ardath. Σχεδόν το ένα τρίτο παγκοσμίως ελέγχει την οθόνη του τηλεφώνου τους τουλάχιστον μία φορά κάθε πέντε λεπτά χωρίς να του έχει έρθει κάποια ειδοποίηση.

2. Το texting είναι η πιο χρησιμοποιούμενη λειτουργία στα κινητά

Το μόνο πιο προσωπικό από το ίδιο το τηλέφωνο είναι η τυπική εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, όπου οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από οπουδήποτε αλλού στη συσκευή τους. Το 96% όλων των χρηστών smartphone στέλνουν στις επαφές τους τουλάχιστον εβδομαδιαίως.

3. Το 85% των χρηστών κινητής συσκευής προτιμά ένα κείμενο από επιχειρήσεις αντί τηλεφωνικών κλήσεων ή ηλεκτρονικών μηνυμάτων

Αποδεικνύεται ότι, όταν δοθεί η επιλογή, οι πελάτες προτιμούν να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων SMS παρά μέσω φωνής ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα εκπληκτικό στοιχείο δεδομένου του γεγονότος που περίμεναν πολλοί Marketers.

4. Τα Brands B2B διστάζουν να ενσωματώσουν την αποστολή μηνυμάτων, δημιουργώντας ένα κενό ευκαιρίας χαμηλού ανταγωνισμού

Η Ardath εξηγεί ότι οι πελάτες της επιχείρησής σας είναι μεμονωμένοι καταναλωτές που λαμβάνουν μάρκετινγκ κειμένου από τις εταιρείες B2C κατά τις ώρες εκτός λειτουργίας. Γιατί, λοιπόν, δεν θα περίμεναν οι επαγγελματίες πωλητές να τους στοχεύσουν με εργαλεία ή υπηρεσίες παραγωγικότητας καθ ‘όλη τη διάρκεια της εργασίας;

5. Οι χρήστες δεν χρειάζεται να κατεβάσουν μια νέα εφαρμογή ή να μάθουν να περιηγούνται σε μια νέο interface

Αυτές τις μέρες, κάθε νέο κανάλι έρχεται με καμπύλη εκμάθησης τόσο για το Brand όσο και για το χρήστη. Η γραφή δεν απαιτεί νέες δεξιότητες.

6. Οι χρήστες δεν χρειάζονται ούτε καν smartphone ή πρόσβαση στο διαδίκτυο

Είτε από επιλογή είτε από αναγκαιότητα, μερικοί άνθρωποι μεταφέρουν απλούστερα κινητά τηλέφωνα. Δεν καταναλώνουν (ή δεν μπορούν) να καταναλώνουν δεδομένα που βασίζονται στο διαδίκτυο όταν βρίσκονται μακριά από το Wi-Fi. Δεν μπορούν να καταναλώνουν ενημερωτικά στοιχεία, streaming audio, κοινωνικές ενημερώσεις και αναρτήσεις ιστολογίου, αλλά μπορούν να λαμβάνουν τα κείμενα σας.

7. Τα μηνύματα κειμένου μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή

Η Ardath ενθαρρύνει τους εμπόρους να σκεφτούν τα μηνύματα κινητής τηλεφωνίας από διαφορετικές οπτικές γωνίες – μάρκετινγκ, πωλήσεις, υπηρεσίες κλπ. “Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την ανταλλαγή μηνυμάτων κειμένου για να συμμετάσχετε σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς, για να δημιουργήσει καλύτερες εμπειρίες πελατών σε ολόκληρη την πελατειακή σας σχέση »

8. Τα κείμενα είναι διαδραστικά

Οι χρήστες επιλέγουν να ξεκινήσουν τις συνομιλίες. Στη συνέχεια, οι λέξεις-κλειδιά διατηρούν τη δυναμική αλληλεπίδραση. Η λήψη ενός κειμένου, το άνοιγμα της και η εξέταση μιας απάντησης θέτει τους χρήστες σε ενεργό ρόλο.

9. Το μάρκετινγκ μέσω SMS είναι ένας προς ένας

Με μηνύματα κειμένου, ο πελάτης αποφασίζει πότε πρέπει να αλληλεπιδράσει. Αυτό παίρνει όλες τις εικασίες από τους “κατάλληλους ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή με το σωστό περιεχόμενο μέσω του σωστού καναλιού”.

10. Οι ανταλλαγές κειμένων παρέχουν πληροφορίες για τους πελάτες όσον αφορά τη συνάφεια

Η συνάφεια είναι και ο πιο πολύτιμος παράγοντας για το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ και το πιο δύσκολο πράγμα για να προσδιοριστεί. Η γραφή με έναν πελάτη εκθέτει σαφώς και με ακρίβεια το περιεχόμενο κατόπιν αιτήματος. Όταν ένα άτομο απαντά “ROI” στο παρακάτω σενάριο, ξέρετε ποιες πληροφορίες θέλουν και ότι το θέλουν αμέσως.

11. Η συμπεριφορά των χρηστών δείχνει ότι οι πελάτες επιθυμούν την υποστήριξη κειμένου

Θέλετε απόδειξη ότι το μάρκετινγκ μέσω SMS είναι κάτι που οι πελάτες χρειάζονται ; Η έρευνα του Quiq για το 2017 δείχνει ότι η πλειοψηφία των χρηστών θα πλήρωναν περισσότερα για ένα προϊόν ή υπηρεσία που συνοδεύεται από υποστήριξη κειμένου και θα αισθάνονται πιο θετικά με Brands που προσφέρουν κινητά μηνύματα. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα επιλέξουν ένα προϊόν έναντι άλλου με βάση τη διαθεσιμότητα μηνυμάτων κειμένου.

12. Το SMS Marketing μπορεί να προετοιμάσει την ομάδα σας για chatbots

Είναι σχεδόν αδύνατο να γνωρίζετε τι ένα chatbot μπορεί (και δεν μπορεί) να κάνει για το μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς κάποια πρόωρo πειραματισμό. Ευτυχώς, η αυτοματοποίηση του μηνύματος μέσω κινητού μπορεί να το προσφέρει αυτό.

13. Τα ποσοστά ανοίγματος και click-through ξεπερνούν το email

“Σε κάθε έρευνα που βλέπετε για το μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι για τους περισσότερους εμπόρους”, λέει η Ardath. “Αλλά κοιτάξτε τα ανοίγματα και τα ποσοστά click-through. Αυτό είναι το καλύτερο κανάλι που έχουμε και παίρνουμε 6% κλικ μέσω κλικ; ”

Συγκρίνετε το με το SMS Marketing και θα έχετε ένα νέο πρότυπο. “Με την πάροδο του χρόνου, αυτό που βρίσκετε είναι ένα σχεδόν τέλειο ανοιχτό ποσοστό για ένα μήνυμα κειμένου”, αναφέρει χαρακτηριστικά η Ardath. “Και το μεγαλύτερο μέρος της απάντησης είναι σε λιγότερο από 5 λεπτά, όπου το Email θα μπορούσε να διαρκέσει 90 λεπτά, πέντε ημέρες, πέντε μήνες ή όποτε (οι πελάτες) θα σας βρουν στο κάτω μέρος των εισερχομένων”.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο