Μια σημαντική ανησυχία για κάθε επιχειρηματία είναι να προωθήσει την επιχείρηση αποτελεσματικά για την προσέλκυση καταναλωτών, προκειμένου να καταγράψει καλά στοιχεία πωλήσεων. Οι μεγάλες εταιρείες δεν αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα από αυτή την άποψη, καθώς τα σημαντικά χρηματικά διαθέσιμα εξασφαλίζουν ότι απασχολούν τους καλύτερους επαγγελματίες για την εκτέλεση των εκστρατειών προώθησης τους.

Οι Μικρές οργανώσεις δεν θα μπορούσαν να σκεφτούν να ανταγωνίζονται μαζί τους νωρίτερα, αλλά η τεχνολογία τους έχει παρουσιάσει μια ιδιαίτερα οικονομική και παραγωγική διαδρομή με τη μορφή των κοινωνικών δικτύων. Τα βασικά οφέλη των Social Media έχουν αναφερθεί στον SEO Marketer υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία αυτής της νέας προσέγγισης.

1.Μέθοδος χαμηλού κόστους

Οι απαιτήσεις υποδομής αυτής της τεχνικής είναι ελάχιστες σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους προώθησης και αυτό βοηθά στην σημαντική μείωση του κόστους. Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τις νεοσύστατες εταιρείες, καθώς μπορούν να αναμένουν να δημιουργήσουν περισσότερες αποδόσεις των επενδύσεων χωρίς να χρειαστεί να ξοδεύουν συνεχώς μεγάλο χρηματικό ποσό, όπως απαιτείται από τις παραδοσιακές εκστρατείες μάρκετινγκ.

Τα αμειβόμενα διαφημιστικά έξοδα για διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες είναι επίσης χαμηλά σε σύγκριση με τις παλαιότερες μεθόδους και οι πιθανότητες επίτευξης καλών αποτελεσμάτων σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι επίσης πολύ υψηλές.

2.Καλύτερη αναγνώριση της εταιρείας

Το ποσό έκθεσης που παρέχει αυτή η ευκαιρία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι ασύγκριτο και με μια στρατηγικά προγραμματισμένη και καλά σχεδιασμένη καμπάνια, είναι ευκολότερο να φτάσετε στο κοινό-στόχο μέσω αυτών των καναλιών.

Η δημιουργία συνείδησης για τα πιο πρόσφατα προϊόντα ή τα νέα χαρακτηριστικά των υπαρχόντων είναι επίσης ένα εύκολο έργο και αν το πρόγραμμα αντηχεί με τους πελάτες τότε είναι πιθανό ότι θα το μοιραστούν με τους φίλους και τους οπαδούς τους δίνοντας περισσότερη δημοσιότητα στην υπηρεσία. Η ευκολία και η αποτελεσματικότητα που παρέχει αυτή η νέα μέθοδος καθιστούν μια λογική επιλογή για κάθε επιχειρηματία.

3. Αξιολόγηση αγοράς

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη των Social Media είναι ότι ο ψηφιακός χαρακτήρας των καναλιών βοηθά στην αποτελεσματική αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας, η οποία είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει με συμβατικές τεχνικές. Σχεδόν κάθε δίκτυο διαθέτει ένα ενσωματωμένο εργαλείο ανάλυσης που παρέχει ευρείες πληροφορίες όπως επισκέψεις πελατών, τις δημογραφικές τους λεπτομέρειες εκτός από την αντίδρασή τους στο πρόγραμμα, γεγονός που καθιστά ευκολότερη την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εφαρμοζόμενων τακτικών και, ενδεχομένως, την τροποποίησή τους.

4.Αυξημένη δέσμευση πελατών

Μια μεγάλη και πιστή βάση χρηστών είναι υποχρεωτική για τη γενική υγεία ενός οργανισμού, δεδομένου ότι όχι μόνο αυτοί οι καταναλωτές παρέχουν την απαραίτητη ώθηση για ανάπτυξη μέσω αυξημένων πωλήσεων, αλλά και στην προώθηση της υπηρεσίας από στόμα σε στόμα δημοσιότητας.

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν άμεσα με τους πελάτες τους και να τους εμπλέκουν με μοναδικές και δημιουργικές μεθόδους. Αυτά τα κανάλια είναι οι ιδανικές πλατφόρμες για την παροχή χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με τον τομέα στον οποίο λειτουργεί η οργάνωση και για την οικοδόμηση ενός αποκλειστικού προσανατολισμού.

5.Βελτιωμένος ρυθμός μετατροπής

Ο στόχος κάθε προγράμματος προώθησης είναι να δημιουργήσει νέους πελάτες και το μάρκετινγκ στα Social Media δεν το κάνει αυτό με την εξατομίκευση της υπηρεσίας. Η αλληλεπίδραση με την κοινή χρήση περιεχομένου, την ανάρτηση και την ανταπόκριση σε σχόλια των χρηστών συμβάλλει στην παρουσίαση της ανθρώπινης πλευράς ενός Brand που αφήνει μια καλή εντύπωση στους περισσότερους ανθρώπους.

Οι πιθανότητες να επιλεγεί το προϊόν από αυτούς όταν έχουν ανάγκη σχετικής υπηρεσίας βελτιώνονται επίσης και εάν ικανοποιούνται με την απόδοση που είναι πιθανό να το προτείνουν στους φίλους και τους οπαδούς τους.

6.Εξαιρετικό Conversion Rate

Η υποστήριξη πελατών μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την προβολή του προφίλ του Brand παρέχοντας παράλληλα βοήθεια σε έναν πελάτη για οποιοδήποτε θέμα. Πολλοί άνθρωποι δημοσιεύουν τις διαμαρτυρίες τους ηλεκτρονικά για να προσελκύσουν την προσοχή στα προβλήματά τους και η αμφίδρομη επικοινωνία που διευκολύνεται από αυτά τα δίκτυα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανταποκριθεί άμεσα σε αυτά. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν κάνει μια πολιτική να στείλουν εξατομικευμένες απαντήσεις στα σχόλια των χρηστών, ανεξάρτητα από το πόσο αρνητική είναι η φύση τους, καθώς βοηθά στην οικοδόμηση της εικόνας της εταιρείας ως υπεύθυνης οντότητας.

7. Εξαιρετική Μέθοδος για Τεχνική Υποστήριξη

Η υποστήριξη πελατών μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την προβολή του προφίλ του Brand παρέχοντας παράλληλα βοήθεια σε έναν πελάτη για οποιοδήποτε θέμα. Πολλοί άνθρωποι δημοσιεύουν τις διαμαρτυρίες τους ηλεκτρονικά για να προσελκύσουν την προσοχή στα προβλήματά τους και η αμφίδρομη επικοινωνία που διευκολύνεται από αυτά τα δίκτυα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανταποκριθεί άμεσα σε αυτά. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν κάνει μια πολιτική να στείλουν εξατομικευμένες απαντήσεις στα σχόλια των χρηστών, ανεξάρτητα από το πόσο αρνητική είναι η φύση τους, καθώς βοηθά στην οικοδόμηση της εικόνας της εταιρείας ως υπεύθυνης οντότητας.

8.Αναβαθμισμένες μηχανές αναζήτησης

Αυτά τα κανάλια δεν επηρεάζουν άμεσα τις θέσεις της μηχανής αναζήτησης, αλλά μπορούν να βοηθήσουν να το πράξουν έμμεσα. Η δημιουργία και η δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας που έχει σχεδιαστεί γύρω από τις πιο κατάλληλες λέξεις-κλειδιά τακτικά σε αυτά τα δίκτυα θα δημιουργήσει ένα αφιέρωμα στο οποίο θα αρέσει και θα μοιραστεί όλο και περισσότερο το υλικό. Μόλις το περιεχόμενο μοιραστεί σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες με τους σχετικούς συνδέσμους, οι σχετικές σελίδες θα κινηθούν σταδιακά μέχρι τις βαθμολογίες.

9.Πλατφόρμες Ανταγωνιστικής Ανάλυσης

Οι εταιρείες μπορούν να αξιολογήσουν τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι αντίπαλοί τους στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και να καταλάβουν τι δουλεύει γι ‘αυτά και στη συνέχεια να συντονίσουν τις καμπάνιες τους ανάλογα. Μια τέτοια αξιολόγηση παρουσιάζει μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο για να μάθει τις τακτικές του ανταγωνιστή, αλλά και να στοχεύσει τη βάση των χρηστών τους, παίρνοντας μια ιδέα για τις προτιμήσεις και τις αντιπαλότητες τους.

10.Πλεονέκτημα του Retargeting σε Πελάτες

Δεν είναι δυνατή η μετατροπή κάθε επισκέπτη σε πελάτη από την πρώτη φορά, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να φτάσετε πέρα ​​από τα όρια της ιστοσελίδας της εταιρείας μέσω του Retargeting. Τα cookies που τοποθετούνται στην ιστοσελίδα βοηθούν στην παρακολούθηση τέτοιων επισκεπτών που μπορούν να στοχεύσουν μέσω διαφημίσεων στους λογαριασμούς των Social Media, οι οποίοι ενδέχεται να τους ενθαρρύνουν να χρησιμοποιήσουν το προϊόν.

Τα πολυάριθμα πλεονεκτήματα μάρκετινγκ των Social Media καθιστούν απαραίτητο για κάθε ιδιοκτήτη start up να επενδύσει σε αξιόπιστη παρουσία σε όλες τις σχετικές πλατφόρμες προκειμένου να επιτύχει καλύτερα στοιχεία ανάπτυξης σε ταχεία χρονική στιγμή.