Τι είναι μια Digital marketing εταιρεία και ένας Digital Marketing Manager ;

Μια εταιρεία Digital Marketing αναλαμβάνει την επιχείριση σας και δημιουργεί μια καλά οργανωμένη ταυτότητα γύρω της, προωθώντας την σε μια μεγάλη γκάμα χρηστών σε διαφορετικές πλατφόρμες. Αυτά τα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν Email Marketing στρατηγικές, Social Media, Adwords, SEO και αρκετά άλλα.

Ο Digital Marketing Manager συμβάλλει στην επέκταση της επιχείρησής σας και οδηγεί τα αποτελέσματα με τη μορφή μετατροπών, επισκεψιμότητας ιστού και ποσοστών διατήρησης. Βοηθά το Brand σας να συνδεθεί με το ακροατήριό σας και να ανοίξει την πόρτα για νέες επιχειρηματικές σχέσεις.

Προκειμένου να προωθήσουν με επιτυχία μάρκες και επιχειρήσεις, οι οργανισμοί Digital Marketing πρέπει να παραμείνουν στην κορυφή των αυξανόμενων τάσεων, να χρησιμοποιούν τα κορυφαία ταλέντα και εργαλεία και να βάζουν πρώτα τη δημιουργικότητα και την εφευρετικότητα.

Ο σωστός επαγγελματίας Digital Marketing Manager συνδυάζει συχνά μια σειρά τεχνικών,  από τις ψηφιακές στις δημιουργικές και τις παραδοσιακές προσπάθειες μάρκετινγκ, για να οδηγήσει την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο και να πετύχει τους στόχους της.

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι σύγχρονες επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στο Digital Marketing αλλά τι σημαίνει αυτό πραγματικά;

Αποδεικνύεται ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τις απλές προωθήσεις, ειδικά με την ολοένα αυξανόμενη σημασία του Διαδικτύου. Στην πραγματικότητα, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η πράξη της δημιουργίας μιας συνεκτικής στρατηγικής προώθησης που εκτείνεται σε διάφορους σταθμούς και στοχεύει σε πολύτιμα ακροατήρια.

Έτσι, πώς οι οι Digital Marketing Managers εκτελούν μια εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ;

Τύποι Online διαφημιστικών προσφορών

Διαφήμιση στο Internet Marketing

Οι Digital Marketing Managers διαχειρίζονται το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση σε μια μεγάλη ποικιλία πλατφορμών. Αυτές οι τακτικές μπορούν να περιλαμβάνουν:

Retargeting και remarketing
Πληρωμένη αναζήτηση
Πληρωμένα μέσα
Διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ
Native advertising
Κι άλλα!

Αυτές οι πρωτοβουλίες μπορούν να υλοποιηθούν σε πολλές πλατφόρμες, όπως:

Google
Bing
Facebook
LinkedIn
Email
Άλλες δημοσιεύσεις
Κι άλλα!

Content & Social Media Marketing

Το περιεχόμενο πολυμέσων και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντικαθιστούν σταθερά τις ξεπερασμένες παραδοσιακές τακτικές διαφήμισης, όπως τα ραδιοφωνικά μηνύματα και τις ακριβές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Οι κορυφαίοι οργανισμοί Digital Marketing μπορούν να κατανοήσουν, να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν όλο το περιεχόμενο, όπως:

Blog posts
Άρθρα
Brand videos
Social media posts και content
Infographics
Καμπάνιες περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες
Κι αλλα!

Αυτό το περιεχόμενο είναι προσαρμοσμένο για τους στόχους του εμπορικού σας σήματος και είναι στρατηγικά σχεδιασμένο για να φτάσει στο δημογραφικό στόχο σας, να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να αυξήσει τα έσοδά σας.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει επίσης βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Αυτή η ισχυρή πρωτοβουλία είναι η πράξη της τεχνικής βελτιστοποίησης του σχεδιασμού ιστοσελίδων και του αντίστοιχου περιεχομένου για να κατατάσσονται υψηλότερα σε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι περισσότερες εταιρείες ακολουθούν το Search Engine Optimization.

Μερικές κοινές (και χρήσιμες!) Τακτικές SEO είναι:

Βελτίωση κώδικα ιστότοπου
Προσδιορισμός λέξεων-κλειδιών
Σύνταξη περιεχομένου βελτιστοποιημένου για λέξεις-κλειδιά
Αύξηση της ταχύτητας του ιστότοπου
Mobile optimization
Κι άλλα!

Πρόσθετες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι τόσο περίπλοκο, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει ένας σχεδόν ατελείωτος κατάλογος ψηφιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που μπορούν να υλοποιηθούν για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Κάποιες σημαντικές πρόσθετες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ είναι:

Email marketing
Marketing automation
Affiliate marketing
Native advertising
Data and analytics
Inbound marketing
Digital public relation

Κι άλλα!

Τι κάνουν οι κορυφαίοι Digital Marketing Managers ;

Το Digital Marketing είναι μια διεπιστημονική επιχείρηση. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα σοβαρής, μακροπρόθεσμης επιτυχίας αν βασίζεστε σε ένα μόνο κανάλι ή προσέγγιση για τη δημιουργία αποτελεσμάτων.

Η προσέγγιση omnichannel στην επιχειρηματική σας λειτουργία και στις εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ο μόνος τρόπος για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του καταναλωτή.

Για το λόγο αυτό, οι καλύτεροι Digital Marketing Managers διαθέτουν συνεργάτες και ενημερώνονται συνεχώς για τα νέα δρώμενα.

Υπάρχει αξία, βέβαια, στην κατοχή γενικών στην ομάδα σας. Ωστόσο, οι ειδικοί με υψηλά επίπεδα τεχνικών δεξιοτήτων σε έναν ή δύο βασικούς τομείς είναι απαραίτητοι για τη διαχείριση των λεπτότερων λεπτομερειών.

Οι εταιρείες Digital Marketing συχνά διαφοροποιούνται ανάλογα με το εύρος και το βάθος της γνώσης των υπαλλήλων που ανατίθενται σε κάθε καμπάνια.

Ο έμπειρος Digital Marketing Manager θέτει ρεαλιστικούς στόχους και φέρνει μετρήσιμα αποτελέσματα.

Ένας επαγγελματίας Digital Marketing Manager χρησιμοποιεί δεδομένα για να επωφεληθεί από τις καμπάνιες των πελατών του, αποκαλύπτοντας πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί και τι όχι.

Οι πιο αναγνωρισμένες εταιρείες της ψηφιακής εποχής επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στις ομάδες αναλύσεων και την αυτοματοποίηση που παρέχουν τα δεδομένα που ενημερώνουν και διαμορφώνουν την κατεύθυνση των εκστρατειών τους.

Οι καλύτεροι Marketers γνωρίζουν ότι όταν οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν σημαντική επένδυση στην ηλεκτρονική παρουσία τους, πρέπει να δουν αποτελέσματα. Οι οργανισμοί αυτοί δημιουργούν εκστρατείες που μιλούν στην κατώτατη γραμμή του πελάτη και ευθυγραμμίζονται άμεσα με ένα σύνολο στόχων που καθορίστηκαν στις αρχές της δέσμευσης.

Οι αξιόπιστοι οργανισμοί αφιερώνουν σημαντικό χρόνο για τις προκλήσεις και τους στόχους του πελάτη. Αυτά χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση μιας ψηφιακής στρατηγικής που λειτουργεί ως πρότυπο της καμπάνιας.

Να είστε δύσπιστοι για τις υπηρεσίες που δεν επιθυμούν να συζητήσουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα της καμπάνιας. Να είστε εξίσου καχύποπτοι με εκείνους που δίνουν υποσχέσεις που ακούγονται πολύ καλές για να είναι αληθινές, γιατί σχεδόν σίγουρα είναι.

Οι έμπειροι Marketers πραγματοποιούν προσαρμοσμένες, πειραματικές εργασίες

Είναι αρκετά εύκολο να αναπαραγάγετε στον ίδιο πελάτη την ίδια τακτική μάρκετινγκ και στον επόμενο, αλλά αυτό που δίνει την πραγματική εμπειρία και δεξιότητα είναι η δημιουργία προσαρμοσμένων καμπανιών κάθε φορά.

Αυτό διαχωρίζει τους ερασιτέχνες από τους πραγματικούς επαγγελματίες. Μια κορυφαία εταιρεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο θα δημιουργήσει προσαρμοσμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης για τους πελάτες τους.

Ενημερώνονται από το μοναδικό σύνολο των αναγκών κάθε πελάτη. Καινοτομούν και επαναλαμβάνουν με βάση την παρατηρούμενη συμπεριφορά των χρηστών. Και ποτέ δεν διστάζουν να αλλάξουν πορεία αν αυτό είναι αυτό που απαιτείται.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα πεδίο που ανταμείβει τον πειραματισμό. Απαιτείται συνεχής πειραματισμός προκειμένου οι επιχειρήσεις να βλέπουν τη συνεχή επιτυχία. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα στο τοπίο των ψηφιακών μέσων. Εκείνοι που δεν καινοτομούν, μένουν πίσω.

Οι δημοφιλείς εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ είναι σε θέση να διατηρούν τους πελάτες τους σε θέση συνεχώς να κοιτάζουν προς το μέλλον, προετοιμασμένοι για τις επόμενες αλλαγές και να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό όταν πρόκειται για την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Οι οργανισμοί αυτοί είναι υπερήφανοι για τη δέσμευσή τους στον πειραματισμό και την πρόοδο. Οι καλύτεροι οργανισμοί ψηφιακού μάρκετινγκ στον κόσμο υιοθετούν ένα πρωτοποριακό πνεύμα ως βασικό δόγμα της φιλοσοφίας λειτουργίας τους.

Ποιες είναι οι καλύτερες υπηρεσίες Digital Marketing ;

Στη πλειονότητα των περιπτώσεων χρησιμοποιείται το Email Marketing για την διατήρηση της απόδοσης

Οι κορυφαίοι οργανισμοί Digital Marketing χρησιμοποιούν ευπρόσδεκτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αύξηση των εσόδων κατά 320% μόνο!

Αλλά αυτό δεν είναι όλη η μαγεία. Οι καλύτερες εταιρίες ψηφιακού μάρκετινγκ αναπτύσσουν επίσης τακτικές στρατηγικές ενημερωτικών δελτίων που συμπληρώνουν άλλες πρωτοβουλίες, όπως εκτοξεύσεις προϊόντων, επανασχεδιασμούς και χρονοδιαγράμματα μάρκετινγκ περιεχομένου.

Αν και ζούμε στην εποχή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η σημασία του email marketing είναι ζωντανή και ισχυρότερη από ποτέ. Το ογδόντα τοις εκατό των εταιρειών λιανικής πώλησης λένε ότι το email marketing οδηγεί τα υψηλότερα ποσοστά κράτησης καταναλωτών Επιπλέον, κάθε ευρώ που δαπανάται για email marketing μπορεί να δημιουργήσει μια απόδοση επένδυσης έως και 38 ευρώ.
Ο καλύτερος οργανισμός ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για να διευρύνει την εμβέλειά σας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια τεράστια αρένα ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Αλλά οι κορυφαίες εταιρείες κατανοούν ότι η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδαςγια τις μηχανές αναζήτησης είναι αναμφίβολα η πιο σημαντική στρατηγική για σημαντική ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Το 93% των online εμπειριών προέρχονται από μια μηχανή αναζήτησης.

Οι κορυφαίοι Marketers σε όλο τον κόσμο έχουν τα εργαλεία και την τεχνογνωσία για τον έλεγχο ιστοσελίδων, την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τα πάντα από ετικέτες τίτλου και κώδικα στο περιεχόμενο μάρκετινγκ γύρω από προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά που οι καταναλωτές αναζητούν online.

Με την επένδυση στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), ο ψηφιακός προορισμός σας γίνεται πολύ πιο ευδιάκριτος στο κοινό-στόχο του. Αυτό αυξάνει την πολύτιμη επισκεψιμότητα και, τελικά, τα έσοδα.

Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) αναφέρεται στη βελτιστοποίηση γραπτού περιεχομένου για ορισμένες λέξεις-κλειδιά – και δεν είναι λάθος!

Ωστόσο, η σωστή βελτιστοποίηση SEO περιλαμβάνει επίσης τεχνικά στοιχεία, όπως μέγεθος εικόνας και ταχύτητα τοποθεσίας. Αυτοί είναι δύο παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τον αριθμό των ανθρώπων που θα παραμείνουν ακόμη στην ιστοσελίδα σας αρκετά καιρό για να μετατραπούν σε πελάτες.

Σύμφωνα με την Adobe, το 39 τοις εκατό των χρηστών θα σταματήσει να ασχολείται με έναν ιστότοπο αν οι εικόνες δεν φορτώνονται και το 39 τοις εκατό θα σταματήσει να ασχολείται με τον ίδιο τον ιστότοπο, εάν χρειαστεί πολύς χρόνος φόρτωσης.

Με την πρόσληψη ενός έμπειρου Digital Marketing Manager που θα αναλάβει τον ρυθμό μετατροπής (CRO), οι επιχειρήσεις θα έχουν έναν επαγγελματία για να προτείνουν και να εφαρμόσουν τεχνικές προσαρμογές. Αυτά περιλαμβάνουν τους χρόνους φόρτωσης εικόνων και τοποθεσιών που θα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να παραμείνουν σε έναν ιστότοπο, να εξερευνήσουν και να μετατρέψουν.

Ένας έμπειρος Marketer γνωρίζει την σημασία του Content Marketing

Ο ειδικός που αναλαμβάνει το Content Marketing δημιουργεί ιδέες, αναπτύσσει, γράφει και δημοσιεύει άρθρα μακράς διαρκείας και δημοσιεύσεις blog. Αυτή στρατηγική βοηθάει στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

O Marketer καθορίζει πως θα δημιουργήσει το περιεχόμενο και πώς θα προωθηθεί αποτελεσματικά στο υπάρχον ακροατήριό σας καθώς και στους νέους δυνητικούς καταναλωτές.

Το Content Marketing είναι ένας απλός και αποτελεσματικός τρόπος για την προώθηση μιας ισχυρής ταυτότητας Brand. Το Content Marketing προωθεί οργανικά προϊόντα και υπηρεσίες, δημιουργεί περιεχόμενο για πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και εκστρατείες email marketing και αυξάνει τα έσοδα.

Σύμφωνα με το Hubspot, όσο περισσότερο επενδύετε στο Content Marketing, τόσο καλύτερη είναι η κατώτατη γραμμή σας.

Οι εταιρείες B2C που αύξησαν το μηνιαίο blogging από τέσσερις έως πέντε φορές κάθε μήνα σε 11 ή περισσότερες είδαν τέσσερις φορές περισσότερα leads.

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν στο διαδίκτυο πρέπει να αναζητήσουν έναν Digital Marketer που να μπορεί να δημιουργήσει μια αποτελεσματική στρατηγική Content Marketing.

Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες πλατφόρμες – συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κάθε επιχείριση πρέπει να επενδύσει χρόνο και ενέργεια σε σωστό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Το εβδομήντα τοις εκατό μόνο του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει τουλάχιστον ένα προφίλ σε έναν ιστότοπο κοινωνικών μέσων.

Επιπλέον, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (τόσο οργανικά όσο και αμειβόμενα) έχει σχετικά χαμηλό κόστος, ιδιαίτερα σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση. Παρέχει επίσης μια ισχυρή απόδοση της επένδυσης.

Οι καλύτεροι οργανισμοί ψηφιακού μάρκετινγκ και διαφημίσεων κατανοούν την αξία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την επέκταση επιχειρήσεων.

Η διευκόλυνση αυτών των επαγγελματικών εταιρειών ψηφιακού μάρκετινγκ να χειριστούν τις εκστρατείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι συνετή. Είναι ιδιαίτερα σοφό αν ήδη διαχειρίζονται άλλες μορφές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για εσάς.

Με την εξωτερική ανάθεση των κοινωνικών μέσων σε έναν έμπειρο Digital Marketer μέσων, επιτρέπετε σε επαγγελματία υψηλού επιπέδου να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική στρατηγική omnichannel που προωθεί την επιχείρησή σας σε πολλαπλά κανάλια χωρίς επιζήμια αλληλεπικάλυψη ή σύγχυση.

Οι καλύτερες εταιρίες ψηφιακού μάρκετινγκ εξετάζουν τα αναλυτικά στοιχεία, καθορίζουν το δημογραφικό σας, επικεντρώνονται στα πιο πολύτιμα κοινωνικά δίκτυα και προσαρμόζουν τη στρατηγική ανάλογα με τις ανάγκες.

Μια Υπηρεσία Διαδικτυακού Μάρκετινγκ επικεντρώνεται στις πρωτοβουλίες του Retargeting

Το Σαράντα έξι τοις εκατό των Digital Marketers πιστεύουν ότι το Retargeting είναι η πιο υποτιμημένη αλλά πολύτιμη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οι καλύτερες διεθνείς εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ καταλαβαίνουν πώς να ενσωματώσουν αυτήν την τακτική σε μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία.

Ουσιαστικά, το Retargeting μειώνει τα cookies σε ένα πρόγραμμα περιήγησης επισκεπτών όταν προσγειώνονται στον ιστότοπό σας ή στην ψηφιακή αγορά. Αν φεύγουν, αυτά τα cookies θα τους εξυπηρετήσουν διαφημίσεις για την επιχείριση σας καθώς επισκέπτονται άλλους ιστότοπους. Αυτό τους απαλλάσσει να κάνουν κλικ και να ξαναεπισκεφτούν τον ψηφιακό προορισμό σας.

Οι μεγάλοι οργανισμοί ψηφιακής μάρκετινγκ έχουν δημιουργήσει αφιερωμένες ομάδες, σχεδιαστές και προγράμματα για να διευκολύνουν αποτελεσματικά αυτή τη δυναμική μορφή διαφήμισης. Και αυτό είναι καλό καθώς το Retargeting έχει απόδοση έως και 10 φορές καλύτερα από τις κανονικές διαφημίσεις banner.

31 ερωτήσεις για να ρωτήσετε έναν Digital Marketing Manager πριν συνεργαστείτε μαζί του

Οι Digital Marketers αποτελούν πολύτιμο πόρο για μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις. Παρέχουν μια πληθώρα ευκαιριών και θέτουν την επιχείρησή σας στην πορεία προς την ανάπτυξη και την επιτυχία.

Αλλά επιλέγοντας τoν κατάλληλο άνθρωπο που σας ταιριάζει μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να εξεταστούν και μια σειρά από ερωτήσεις που μπορούν να κάνουν ολόκληρη τη διαδικασία να μοιάζει περισσότερο με εφιάλτη από οτιδήποτε άλλο.

Αλλά η αξία αυτών των οργανισμών υπερβαίνει κατά πολύ το άγχος της εξεύρεσης του οργανισμού ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι κατάλληλο για εσάς.

Αν ψάχνετε για την καλύτερη επιλογή συνεργάτη στο Digital Marketing, εξετάστε αυτές τις ερωτήσεις και προτάσεις.

Ποιες τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ πιστεύετε ότι είναι οι πιο πολύτιμες και γιατί;
Πώς θα δημιουργήσετε και θα δώσετε προτεραιότητα στη στρατηγική μάρκετινγκ;
Ποιες πληροφορίες θα χρειαστείτε από την ομάδα μας;
Πόσο συχνά θα συναντηθούμε για να συζητήσουμε τη στρατηγική μάρκετινγκ;
Ποιος θα είναι το σημείο επαφής μας;
Πώς θα εξασφαλίσετε ότι το έργο βρίσκεται σε καλό δρόμο;
Ποια προγράμματα ή διαδικασία χρησιμοποιείτε για την εξομάλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των ομάδων;
Πώς σκοπεύετε να ενσωματώσετε όλες τις πρωτοβουλίες ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική;
Ποιος θα εργαστεί στο έργο μας και ποιος θα είναι ο ρόλος τους;
Ποιες γνώσεις έχουν;
Ποια επιτυχημένα έργα έχουν εργαστεί και ποιος ήταν ο ρόλος τους;
Πείτε μας για ένα ανεπιτυχές έργο και τι μάθατε από αυτή την εμπειρία.
Πόσο αφοσιωμένοι θα είναι για την ανάπτυξη της εταιρείας μας; Θα εργάζονται και σε άλλες επιχειρήσεις;
Έχουν εμπειρία στη βιομηχανία μας ή αντιμετωπίζουν προβλήματα ανάπτυξης / εμπορίας των επιχειρήσεων που είναι παρόμοια με τα δικά μας;
Πώς θα ελέγξετε τις τρέχουσες εκστρατείες μάρκετινγκ, τις πρωτοβουλίες και την παρουσία μας στο διαδίκτυο;
Πώς μένετε στην κορυφή των τελευταίων τάσεων;
Ποια εργαλεία, προγράμματα ή πόροι θα χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε, να εκτελέσετε ή να παρακολουθήσετε πολύτιμες στρατηγικές που πρέπει να εφαρμόσει το Brand μας;
Θα έχουμε πρόσβαση σε αυτά τα εργαλεία;
Θα χρειαστεί να πληρώσουμε επιπλέον για τους πόρους που χρειάζονται;
Πώς θα παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα;
Ποιες αναλύσεις ή μετρήσεις παρακολουθείτε; Γιατί είναι σημαντικά και / ή πώς δείχνουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων;
Πόσο συχνά θα αναφέρετε σχετικά με αυτά;
Πώς σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία για να ενημερώνετε συνεχώς τη στρατηγική μάρκετινγκ;
Ποια αποτελέσματα μπορείτε να εγγυηθείτε για κάθε υπηρεσία ψηφιακού μάρκετινγκ ή καμπάνια;
Ποια είναι η τιμολογιακή δομή σας; Χρεώνετε με την ώρα, με ένα κατ ‘αποκοπή ποσό ή με τα επιτευχθέντα αποτελέσματα;
Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνονται στην αμοιβή σας;
Υπάρχουν υπηρεσίες, προγράμματα κ.λπ. που μπορεί να κοστίζουν επιπλέον;
Ποια μέλη της ομάδας μου καταβάλλουν το τέλος;
Χρειάζεστε μια δέσμευση χρόνου από εμάς;
Πόσο κοστίζει η προσθήκη πρόσθετων υπηρεσιών μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του έργου;

Πώς να βρείτε την καλύτερη επιλογή Digital marketer για την επιχείριση σας

Κατανοήστε τις εμπειρίες μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες μάρκετινγκ

Οι εταιρείες που επιθυμούν να αναπτύξουν το Brand τους θα πρέπει να ψάξουν για κορυφαίους Marketers με μεγάλη εμπειρία σε διάφορους τομείς μάρκετινγκ.

Δεν είστε σίγουροι από πού να αρχίσετε; Ρίξτε μια ματιά στο τρέχον σχέδιο μάρκετινγκ και να διερευνήσετε τι επενδύουν οι ανταγωνιστές σας. Αυτό θα σας δώσει έναν βασικό οδηγό για τις υπηρεσίες που θα πρέπει να αναζητήσετε σε έναν κορυφαίο οργανισμό ψηφιακού μάρκετινγκ.

Βεβαιωθείτε ότι μπορούν να δώσουν επιτυχημένα αποτελέσματα

Οι καλύτεροι οργανισμοί ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν μια βελτιωμένη διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό τους εξουσιοδοτεί να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Αυτή η στρατηγική έρχεται πλήρης με ημερομηνίες, σχέδια, παραδοτέα και επιθυμητά αποτελέσματα.

Πώς μια κερδοφόρα ψηφιακή αντιπροσωπεία δημιουργεί μια στρατηγική, διασφαλίζει την τήρηση των προθεσμιών και διευκολύνει την παρακολούθηση είναι αυτό που παίρνει μια εταιρεία μάρκετινγκ από καλό σε μεγάλο. Έτσι, είναι επιτακτική ανάγκη να βρεθεί ένας συνεργάτης μάρκετινγκ που να προσφέρει. Τους χρειάζεστε για να σας δώσουν το επίπεδο προσοχής, οργάνωσης και επικοινωνίας που χρειάζεστε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Δείτε το επαγγελματικό portfolio τους

Ένας έμπειρος Marketer έχει δυνατό πελατολόγιο με κριτικές και συστάσεις. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

Κάντε όμως τη δική σας έρευνα και ζητήστε να μιλήσετε με έναν ή δύο από τους πελάτες σας για να πάρετε μια αμερόληπτη γνώμη για την επαγγελματική τους εργασία. Τότε, ρωτήστε τους ακόμα πιο λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με αυτά τα έργα. Να είστε προσεκτικοί όμως από αυτά που θα ακούσετε καθώς υπάρχουν και ”κακοί” πελάτες που ενδέχεται να σας παραπλανήσουν με ψεύτικα αρνητικά σχόλια.

Θέστε τα ερωτήματα όπως είναι τα ακριβή αποτελέσματα και πώς επιτεύχθηκαν. Επιπλέον, μην ξεχάσετε να ρωτήσετε τους πιθανούς συνεργάτες για τα λάθη τους. Όλοι τους έχουν κάνει λάθη, αλλά οι καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ θα αναγνωρίσουν έργα που δεν πήγαν όπως είχε προγραμματιστεί και σας λένε τι έμαθαν. Οι εταιρείες μικρότερης ποιότητας θα καλύψουν τις λεπτομέρειες και θα τις κρύψουν κάτω από το χαλί.

Οι καλύτεροι οργανισμοί ψηφιακού μάρκετινγκ δημιουργούν μια στρατηγική μάρκετινγκ με αποτελέσματα

Εάν θέλετε η επιχείρησή σας να ευδοκιμεί, πρέπει να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αλλά τι θέτει εκτός λειτουργίας κάποια ψηφιακά πρακτορεία μάρκετινγκ; Πώς ξεχωρίζουν οι καλοί Marketers από τους υπόλοιπους ; Τι τους κάνει μοναδικούς;

Θέλετε έναν Marketer που κατανοεί έντονα την επιχείρησή σας και τις ανάγκες σας. Και με μια μικρή έρευνα, θα μπορείτε να βρείτε αυτό το ακατέργαστο διαμάντι.

Η αναγνώριση του σωστού συνεργάτη απαιτεί να έχετε μια ξεκάθαρη αίσθηση του τι ψάχνετε. Η γνώση του τι είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας είναι ένα απαραίτητο πρώτο βήμα στον εντοπισμό του ανρθώπου που θα είναι σε θέση να καλύψει αυτές τις ανάγκες.

Θέλετε έναν συνεργάτη με παγκόσμια φήμη ή κάποιον που έχει το απόλυτο καλύτερο τοπικό ταλέντο; Ένα που θα ωθήσει τα όρια, ή ένα που θα είναι δίπλα σας σε όλη τη διαδικασία;

Ο τρόπος με τον οποίο οι κορυφαίοι οργανισμοί Digital Marketing διαφοροποιούνται είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αποκτήσετε μια εισαγωγική αίσθηση του ποιοι είναι και τι εκτιμούν περισσότερο.

Επικοινωνήστε μαζί μου για να χτίσουμε μαζί την on line παρουσία σας στο Internet.